Потегли първият влак от Узбекистан за Европа по нов маршрут - към Бургас

Дължината на маршрута, наречен Среден коридор, надхвърля 4 хиляди километра

Обратно в новината

Коментари - Потегли първият влак от Узбекистан за Европа по нов маршрут - към Бургас | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

-А защо това влакче се върти в кръг? -Трай сега, Гошко, играй си и не питай...!"

Поредните подарени милиони на бившата курва на другаря Борисов Цветелина, мамицата ви крадци долни комунистически изроди.

Някой ден ше пристигне в Европа. За Новата 2024 подаръци ше има от сърце.

Путлерастия става все по токсична и ненадежна

Ти си по маршрута от как си на този свят. Ток се ползва за енергия. Свърши се с нета, другар.

Средна Азия доста бързо почна да се ориентира, че ЕС е перспективният ѝ партньор, а не Русия.

Никой не иска взимане -даване с руските варвари!!!

Евтина американска пропаганда.Русия не може да бъде заобиколена ,като източник на евтини суровини.

Големия играч там е Англия. После Китай. ЕС - на трето място, най-вече като пазар.

Много път, ще излезе ли на печалба?

Нормално - всички търсят алтернативни пътища към Запада, т.е. към просперитета (свободната търговия), заобикаляйки (отричайки войнстващата) Сатрапия!

Добре е да се казват нещата до край, с истинските им имена. Та в тоя ред на мисли е редно и най-важното - от първостепенно значение, да се каже дължината на двата маршрута. Този който се коментира и този през Русия. Другото съществено е това, че е редно да се каже кой е по-скъпият маршрут и с колко ще е по-скъп. Макар, че се подразбира, че щом нещо се заобикаля, то то ще извършва по-голям краен километраж. По същата логика ни излязоха с номера, че Хамериканската газ ще е 3-4 пъти по-евтина от руската. Така, че истината винаги е най-важна. А тя истината е по-важна от евро пенделите, тъй като светът не се състои само от пендели. Все още има и нормални хора.

Чета коментарите радостно чувство ме обхваща, даже слънцето изгря .Чакам с нетърпение и коментарите на разни "експерти", които да сравняват цени на газа,но както винаги ще остава нещо недоизказано, и колко тънко идва LNG от САЩ. Истината е, че им се губят основни понятия и нямат разбиране за това, което сравняват. Какво имам предвид: Цените в САЩ се обявяват за 1 милион BTU (British Termal Units), което се равнява на 293 киловата или 0,293 мегавата. Цените на газа от Русия се обявяват на 1000 куб.м., които съдържат 10,55 мегавата енергия. 10,55 мегавата / 0,293 мегавата = 36 Т.е. за да сравните цената на газта от САЩ с тази от Русия, трябва да я умножите по "скромните" 36. Днес цената на газ в САЩ е около $29. Обаче, за да стигне до Европа, трябва да се втечни, пренесе и после регазифицира и затова става $60. $29 36 = $1044 за 1000 куб.м. = $98,96 / МВт = $0,09896 / кВт = 19ст / кВт $60 36 = $2160 за 1000 куб.м. = $204,74 / МВт = $0,2047 / кВт = 40ст / кВт Ако решат да произвеждат ток от газ, КПД е малко под 45%. Дори да приемем, че е 50%, пак излиза, че за 1кВт електроенергия се изразходват 2кВт в газ, т.е. цената се удвоява, без дори да включваме допълнителните разходи по поддръжка на генераторите, заплати, енергоразпределителна мрежа и прочее. Явно на козяшките дебили мечтата им е да плащат по 1лв / кВтч електроенергия ... щото свободата струвала била скъпо. Не знам свободата, колко точно е скъпа, но всякакви "партньори" и "съюзи" последните 40 години ни излизат златни ...

Къде в Бургас има ж.п. фериботна връзка? Такава има във Варна, в Бургас е само за камиони.

Направи ми впечатление, че когато натисна "не харесвам", автоматично се добавя една точка към "харесвам". Опитайте и вие.

Доколкото знам и в Туркменистан ,нещо не цъфти американогейският ,демократичен неолиберализъм.На фона на бравурните изказвания ,си задавам въпроса ,дали транспорта поевтинява от двукратното таварене на фериботи и респективно и разтоварването ,както и каква е пропускателната възможност на задкавказките ж.п. линии

От София и Ямбол ,както и от Варна, а за отвъдната страна на Черно море -няма

Заобикаля се войната , а това излиза по- евтино . Заобикаля се дивата , Путинска расииия :) Което също излиза в пъти по- евтино .

Благодарение на Тюркие'то

На мама многполюсничетата незаобиколими га га га

Американците ще ни построят. Ние как им построихме завода за хвърчила! А те едва сега почнаха да правят нашите.

Ако до сега този продукт е бил на крайна цена от 5 лева примерно, с този маршрут ще бъда на цена 50 лева. За всички, освен крайните потребители ще е на печалба естествено, тъй като никой няма да върши тия неща на загуба. Общо взето със всичко е така, след като еврогея наложи аманайсе санкции, рестрикции, глоби и тем подобни на Русия. Вече не се говори за това колко струва нещо, тъй като и неродените знаят, че е вече много скъпо, а се акцентира върху това, че ще го има. Примерът с газът за България е очеваден. Постоянно ни облъчват с лъжи обвити в други лъжи, като тази, че газ ще има и е по-изгодно да дойде от великата Хамерика от колкото по газопровода от Русия. Все още имаме действащ договор за доставка на газ от Русия на цени от 30-40$. Просто трябваше да приемем променените условия за плащане, както между другото всички останали в Европа. А сега, още в самият край на месец януари, се очаква честитка за арбитраж с Газпром. Ха познайте кой ще спечели, а съществено важното за Абсурдистан е: На каква сума ще бъдем осъдени в този арбитраж? А е от ясно по-ясно, че в такива случаи не става въпрос за 5 лева, както и това, че не държава ще плаща глобата, а всички ние които работим. Подчертавам: ВСИЧКИ НИЕ КОИТО РАБОТИМ. В това число се се вместват ромляните и укрите които издържаме....

знам тА аз кой Киро си ти. Киро простото си ти, налЕ?

ЦИТАТ:::Еднополярният свят, който се тресе става многополярен. Ясна е видимата война между Запада с Изтока. Видими са и опитите да се направят нови военни съюзи, антанти и пр. Това все повече ще засилва пропагандата и репресивните апарати, както и ръста на общественото недоволство. Всичко това ще е в голяма степен нестабилно, защото е заредено с остри противоречия. Войната носи рязък спад на материалното състояние и жизненото равнище на огромни слоеве на населението и това ще е допълнителен тласък н радикализация и революизацията на обществата..Виждаме и трансформация на капитализма. В основата му стои пазарната икономика. Тя изчезва. Какво означава да субсидираме предприятията, заради цените на тока и газа с парите от данъците на онези, които трябва да консумират тези продукти? Поставяме таван на цените на газа, петрола и пр. Къде е пазарната икономика и капитализмът в истинския му вид? Този капитализъм, който все повече започва да живее в симбиоза с държавата, и която все повече минава на военни релси. Това болезнено ми напомня на германската икономика през 30-е години“, добави тай.Подозирам, че отказът на Европа да ни приеме в Шенген е, заради дълбоката нагласа в западните общества, че ние не сме от тях

Браво този маршруте е изключително рентабилен! Сега узбеките и всички средноазиатци ще подбият цените в Европа:))))

Всеки гледа да заобикаля отдалече руските прасета.

като гледам маршрута концентрата ще излезе златен, ще трябва и на него да му слагат таван

Дано да сработи, че корабите от Латинска Америка вече трудно влизат в Черно море и рискуваме проблеми за най-голямото предприятие в България.

Си Дзин Пин има много точно изказване за двуполярния модел. Това ще е конкуренция само на полето на икономиката. Таванът за цената на петрола, а от вчера и на газа, са само за Русия. Тя не е пазарен играч и не може да разчита на снизхождение и толеранси от прогресивния свят. Русия на Путин е от лошите.

За Узбекистан иде реч в статията. Не Австрия, а Австралия.

Нищо не заобикаля - право ня гьомето на иранския и руския каспийски флот се натриса, от руснаците се иска да правят абсолютно същото като американците в персийския залив. В Каспийско море американци няма

Ние пасем трева, а ти четирилистни детелинки.

Пълна изолация на оркландия.

Какъв флот те стряска? В мирно време моряците търкат палубата, а останалия свят работи за благополучието си. Само най-изтрещялите идиоти правят войни.

Правилно нарекохте Байдън изтрещял идиот, който като нищо можеше да си отвори война на два фронта. В Тайван му се размина на косъм заради баба Яга на метлата, упссс баба Нанси с правителствения самолет

по какво и личи , че има касвото и да е ?

Ох, анал.лизатора той...

Имат стада пушечно месо.

Медния концентрат заобикаля много, пре-товари се няколко пъти и накрая стига... до Бургас. Какво ще го правим в Бургас обаче? Кремиковци не работи. Освен да препретим товара на още няколко хиляди километра на запад, където може би има работещи металургични заводи. Не ми се мисли на каква цена ще стигне до там.

Киро, я да на светнеш, като как ще ми излезе по-евтино ако тръгна от Варна, примерно за Бургас? Като мина през Старо Оряхово и Оризаре? Или като мина през София? Баси тъпите парчета сте ейййй...!

.

Не случайно бе построен 3'ият мост на Босфора с железопътна линия. По същото време построяването на истанбулският канал се финансира главно от Китай чрез който САЩ и РФ дефакто са депласирани от копринания път.

Пак през Кримския мост ли?!@?

Давай през ....Балканяшкия кенеф!

Кримският мост е по права линия точно 541 км по на север от пристанище ПОТИ

А местните прасета драскай тука.

Що се правиш на сериозен? Знаем къде е.

каквото правим и с медният концентрат от ЕЛАЦИТЕ МЕД АД Ще го преработваме до електролитна мед за кабели в КЦМ- ПЛОВДИВ

съмнявам се

И бързо мдааа