Половината от новите коли са твърде големи за европейските градове
Сред 100-те най-популярни автомобила в Европа 52 са твърде широки за типичното паркомясто по улиците, заявяват експерти
Обратно в новинатаКоментари - Половината от новите коли са твърде големи за европейските градове | Бизнес.dir.bg
Коментари
От години го говоря, паркоместата са последния проблем. за нашите тесни пътища колата да ти ходи на една педя от банкета,а от другата страна на още една педя от разделителната линия си е просто самоубийство на завоите особено, където всеки сече яко ала Фитипалди да взима по идеалната крива без да се съобразява с пътната маркировка.
Ако има държава. Как е в България.....регистрирате ли още суперлуксозни коли като "баничарки"? В центъра могат да влизат автомобили и камиончета само с разрешение за доставки. Което струва годишна такса. Който иска да влиза на жълтите павета с лимузината - срещу солидна глоба. Да няма желание за втори път.
Както казаха нещастниците от МИФ, няма да притежавате нищо и ще бъдете щастливи. Като ти забранят да влизаш с колата първо в центъра на града и след това и в града, сам ще я продадеш за жълти стотинки. Но, я каква изненада. По-малки модели просто не се продават. За да ти решат проблема, който ти създадоха, ще направят всичко което ти е нужно, да е на 15 минути пеша от теб. Или с колело. Ето ит го и 15 минутния град. Най-накрая и ще ти забранят да излизаш от него, за да не пазаруваш евентуално по-евтино другаде и да не оставиш горките хора без храни и стоки в съседния квартал или "град" и вече си и в затвор. Но сигурно и това няма да можеш да правиш, защото парите ще можеш да ги харчиш само в твоя район, защото другаде просто няма да ти ги приеме касовия апарат. На всичко отгоре, ако не си похарчил заплатката си до три или шест месеца, непохарченото се анулира. И спестявания няма да имаш. Така се започва. С нещо, което ще ти го представят като удобство - да се отървеш от голямата и неудобна кола например.
И го писаха. И в Италия го почнаха. В Милано велоалеите превземат улиците. В Болоня навсякъде има ограничение 30 км. Навсякъде в центровете забраняват улици с глоби. И наивно обвиняват кметовете макар че всичко се спуска отгоре.
Опитват как ще реагира тъпата тълпа на такива идиотски предложения. После ще смекчат малко тона и ще въведат Еко зелен данък отгоре на тъпата тълпа. И стадото ще мучи доволно. Аз си карам Нисана 2.2 DCI и не ми пука .
Само некви хипстъри последователи на БайДън карат европейски коли. Нормалните си карат SUV или тракове. И тук дизел освен на европейска траошка рядко се вижда.
От реднеци и кравари какво друго да чакаш?... Да не би да имат ума и добрия вкус да оценят европейския стил...
В САЩ масово се карат японски и немски коли. И корейците ги догонват. Който иска да пътува от точка А до точка Б без да има проблеми, купува такива коли. Да ремотираш кола в САЩ и да си губиш времето и парите по сервизи е изключително скъпо удоволствие. Прав си за SUV и trucks ....масовите са на Тойота, Хонда и Хюндай. Пикапите Тундра и Такома са легендарни в САЩ. Лексус е най-мовата марка за средна класа и нагоре. В ниския клас Сивик е най-вечната кола в САЩ. Само бедните и селяните купуват американски модели, защо се предлагат на ниски цени и НУЛА % финансиране.
Аз като ке прибирам от Канада и като се кача в европейска кола се чувствам като на детска играчка. Хем малки хем некомфортни.
Лек автомобил е с тегло до 600 килограма без пътници и багаж. От там нагоре професионална книжка категория С, и преглед на автомобила в специализиран сервиз. На кантара и толкоз. Мерките не са важни. Ако искате и 22 цола гуми и с 4 литра дизелов мотор.
Абе гласувайте за Венци, от коментара по-долу. Той ше ви опрай. А, и не ходете на планина. Ако нещо ви се случи, да доде венци със смарта или корейската щайга да ви спасява. Аз съм пас.
На кой всъщност му трябва камион като Q7, GL, Tundra, X8 , Escalade? 3,4,5,6 литра. Камиони с които градските кифли и комплексарите ходят на кафе и демонстрират статут. Иначе говорим за екология.
Ами разширявайте градовете хоризонтално, не вертикално! Всички хора предпочитат широка и удобна кола, само идиоти и разни еко-боклуци се натискат в кутийки от типа на Смарт. Вместо всички да живеем на широко и просторно, трябва да ни се вменява КРЕПОСТНИЧЕСТВОТО на модерния човек.
В новите 15 минутни гпадове-затвори място за частни коли няма, нали дир?
Автомобилите трябва да са забранят въобще, защото отровиха въздуха. Градският транспорт е напълно достатъчен за всички. Гледах по телевизията преди няколко дни някаква малоумница разправяше че автомобилите били запълнили улиците и нямало къде да се паркира и предлагаше да се правели многоетажни паркинги. Народонаселението е пълно с такива дебили. По прогнози на международната здравна организация, след 25 години заболяванията от рак ще се увеличат 7 пъти спрямо сега и една от основните причини е мръсният въздух. Подкрепете ме и ще реша проблема с автомобилите за да дишате чист въздух, и да не умирате от рак дълго и мъчително. Записвайте се за канала ми в телеграм "https://t.me/pprazum за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни, въпреки усилията на ЕС и САЩ. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите. Аз за разлика от дебилите в ЕС в парламента и правителството знам и мога
Кога държавните институции ще започнат да купуват електрически служебни автомобили?
А градският транспорт за кого е? Да се возят с градският транспорт или на колела като Зеленски в сериала Слуга на народа. Тия електро автомобили съшо замърсяват като им се изтриват гумите а ние го дишаме
Те знаят, че това е измама. Идеята е вие да ги ползвате, да сте завързани за следене и пълен контрол на движението. Няма инфраструктура, която да поеме зареждането на милиони електрокари. В момента, в който пък на бензиностанциите спре да има петрол, само държавата и военните ще имат достъп до него. Хората с пари решиха, че е страшна далавера щото имаше субсидиране, безплатно зареждане и не плащаха такси за паркоместа. Свърши се тая хава. В Англия пищят, щото зареждането излиза точно толкова колкото да пълниш резервоара, а в Лондон пада безплатният паркинг за електрокари. Още от самото начало е ясно, че производството на електрокар замърсява дори повече от производството на ДВГ. А карбоновият остатък при употреба може да не е директен, но когато тока идва от вятърните мелници и слънчевите тенджери не може да се съхранява достатъчно добре. Да не говорим, че искат да спрат и ТЕЦовете след като затриха в Германия атомните централи. Ако досега не сте зацепили каква понзи схема е това, сте много глупави:)
Годината в която Долара спира да има златно покритие е 75 та. В същата година се създава Давоският Билдербърг клуб. Последвалата изкуствено причинена петролна криза е в основата на разработка и популяризиране на малолитражни и малко обемни автомобили от типа на Фиат 500 и Голф. Ако сравните тогавашните дизайни като размер със сегашните ще ви стане ясно, че този клас автомобили от функционален дизайн е минал на маркетингов дизайн. Сега се повтаря сценария от същите активисти, скрит зад Климатичен култ и Технократски феодализъм. За разлика от преди към петролната криза ще се добави и криза в хранителната индустрия и производство, налагане на CBDC с цел пълен контрол над гражданите, дигитализация с цел следене и контрол, социален рейтинг, карбонови данъци, изкуствено предизвикани пандемии, локдауни и генерална политика на обедняване на населението, премахване на средната класа глобално и нов световен ред, в който няма да притежавате нищо, не защото не искате, а защото цената на притежанието ще е безумно скъпа. От там мега корпорации тип хидра като Вангард Груп ще наложат новият тип държави ESG, които са прикрита форма на корпоративен фашизъм. Процеса е синхронизиран между държавите и публично ви се показва на форума в Давос.
Лондон сити успешно обслужва наследниците на Златната Пирамида. Само идиоти могат да мислят, че Безос, Мъск и Гейтс са най-богатите в света. Хиляди офшорни схеми и двойно счетоводство се извършват ежесекундно в Лондон сити, те имат държава в държавата. Създават се в момента, в който става ясно, че Британската англо-саксонска империя не може да упражнява директен военен контрол и губи губерниите. Съответно логично можете да зацепите какво е Уолстрийт и защо всички намират за нормално САЩ да са финансирани от ЧАСТНАТА ПЕЧАТНИЦА ФЕД.
Още от римско време каруци, каляски и двуколки са правени с широчината на два конски задника, защото впряга е от двойки добичета. Съответно и улиците са правени да могат да се разминат вда конски впряга. Постройките са строени от двете страни на улица с такава широчина. Така че, пцувайте Римляните.