17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

пак пълни глупотевини! от усату и кенгурату има бая морски мили и по 10$ на 1000 куб -май не излиза сметката но чичо дончо?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

10 долара на 1000 куб.м са нищо. Само транспорта с тръби през България за Сърбия е 14 долара на 1000 куб.м.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това как го изчисли? 350 милиона тона LNG са 483 милиарда кубически метра NG или колкото целият добив на Газпром. А 11% са съответно около 50 милиарда куб.м. За сравнение всичките доставки на газ от Русия през потоци и тръби за ЕС са 175 милиарда куб.м. В момента има около 430 кораба за превоз на LNG. Новите кораби може да са 66, но те са с 40% по-големи от стандартните и пренасят по 210 000 до 266 000 м 3 LNG, а това значи около 150-200 милиарда кубически метра NG. Ако 40% увеличение не на LNG не е фактор влияещ на цената, не знам какво може да повлияе. Според твоите представи едва при 120% увеличение на LNG щяло да има влияние на цената.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да не мислиш че я карам като тебе на фантазия?! Един куп европейци, вместо да се вторачват в Газпром, смятат кое ще им е по-изгодно и евентуално кога ще стане това, като публикуват изследванията и прогнозите си които можеш да откриеш с любимата ти търсачка, та в този ред на мисли само за миналата година дневната фрахтова ставка на на най-рентабилните 200 000 М3 газовози е скочила 3 пъти... както вече го написах няма кораби, че дори и тези на Газпром не стигат за да отговорят на търсенето, а корабостроителниците са претоварени и не могат да насмогнат на поръчките, та и затова вместо 200 до 2022 година ще направят само 66 кораба което означава че в скоро време, при това търсене, цената на транспорта няма да падне.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За да стане сгъстения природен газ фактор влияещ върху цената ще са необходими още поне 200 газовоза... а до 2022 година ще бъдат въвевдени в експлоатация само 66, а недостига на "свободни" транспортни мощности само през миналата година драстично вдигна фрахтовата ставка.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.