Коментари - Първите в света 14 водородни влака ще тръгнат в Европа след година | Бизнес.dir.bg
назад

Първите в света 14 водородни влака ще тръгнат в Европа след година

До 2035 г. ще трябва да бъдат заменени над 5000 дизелови пътнически влака, прогнозира германската компания-производител Alstom

Обратно в новината
| Редактор: 3e-news.net

Коментари - Първите в света 14 водородни влака ще тръгнат в Европа след година | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И кой ще произвежда този водород? Откъде ще вземат енергия за неговото производство?! Той ще бъде златен ...

ЦЯЛА Европа инвестира в инфраструктура за скоростни влакове и ЖП инфраструктура само простата КРАДЛИВА ТИКВА наливаше милиарди в автомагистрали като в близките години НЯМА да има кой да кара по простия факт че населението на БГ НАМАЛЯ С 120 000 на година раждаемост минимална а ЕС се готви да забрани до 2030 ВСИЧКИ дизелови и бензинови коли и да се премине на електрически

Общо взето, добре е че технологиите се подобряват, но ни е малко рано да пляскаме с ръчички. Водородът е изключително капризен газ и съхранението му е предизвикателство. Добива му на този етап е икономически неефективно. Много по смислено би било да електрифицират въпросните трасета.

Германската компания-производител Алстом?! Откога Алстом е немска компания?! Тази фирма е основана преди близо 100 години и е ФРЕНСКА. Създават първите скоростни влакове (TGV) и са водещи в инованиите на релсовия транспорт.Но не са немск компания.

Ще тръгнат, ама друг път! Вие бихте ли се качили на движеща се бомба? Аз лично не бих се качил в подобен влак! Те в Германия ги подкарват от повече от 5 години и още не са успели. Само плямпат глупотевици и се надуват за още пари!

БРЦК

Аман от разбирачи. Водорода се съхранява във специални резервоари по различни технологии които гарантират безопасност! Няма бомба, няма нищо опасно. Предмството на водорода пред дизела е , че е по-енергиен и екологично чист. Предимството пред литиевите батерии е , че съхранява повече енергия на килограм тегло и се зарежда без загуба на време. Водорода е един от най -ефективните начини за съхранение на енергията! Вече има коли изцяло на водород. Бъдещето е на водорода!

БРЦК

Производство на водород е лесно и възможно от вода,вятър,слънце, атомна енергия, термоядрен синтез (в момента е експериментелен). Има и химични и биологични процеси които генерират водород. Общо взето водород ще има за всички - това е най разпространения елемент.

тези като теб - карайте се тогава по селските пътища от времето на соца! И не се оплаквайте от задръстванията, дори и при тези "намалели" коли по магистралите!

Отдавна чакам добрите новини масово навлизане на водородните клетки, измислената Тесла ще изчесзне. Скъпите батерии на електрически коли, които при производството замърсяват повече ,отколкото дизела за милиони километри, са пагубни за човечеството.

То няма лошо ама как се произвежда водород? Ток, газ, нефт, въглища ...

Боже прибери си вересиите.....

Браунов газ...

Те са тръгнали преди години. ФАУ-2 са били първите...

В Холандия пуснаха вече такъв влак. Върви си.

малко логика не вкарваш ли? Тези електрическите коли по какво вървят- по въздуха ли? И като намаляват хората- за какво са ти влакове?

Не страдай, има и по-тъпи !!!!

Първо чети, Второ опитай се да разбереш какво си прочел и чак тогава Трето - пиши. Водородна клетка - ще рече разлагане в клетката с ТОК /електричество/ на водата Н20 на водород Н2 и кислород О2. Този водород се използва в момента на разлагане на водата и няма нужда от резервоари в които да се зарежда водород от другаде.

Като чета коментарите разбирам, че "Чупенето на тъпомера" е станал национален спорт. В момента виждаме последиците от отгледаните няколко Най-Неуки Поколения в историята на България. Срам ме е, че допуснахме това !!!!!

Пълна безсмислица и крадене на пари. Защо просто не електрифицират железопътния път?!. Значи първо ще хабим ток за производство на водород, после сложно съхранение.

Глупости пишете, харчи се ток за водород чрез разлагане на вода, той се съхранява в резервоари, и се ползва в горивната клетка. Получава се пак вода и енергия, която движи колата, това е горивната клетка