Коментари - Пълен обход на Кресненския пролом с виадукти или тунел са безопасните и екологични алтернативи за Струма | Бизнес.dir.bg
назад

Пълен обход на Кресненския пролом с виадукти или тунел са безопасните и екологични алтернативи за Струма

Чиновниците отхвърлиха научното предложение за защита на природата в Кресна и реално хвърлят България в бездната на наказателните процедури

Обратно в новината
| Редактор : Рая Лечева, 3e-news.net

Коментари - Пълен обход на Кресненския пролом с виадукти или тунел са безопасните и екологични алтернативи за Струма | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тия природозащитниците какво направиха освен да приемат грантове от козяк

Абе я по-добре оставяйте така тая магистрала. То и без това пътищата навсякъде са все такива. Оставяйте ги да се избиват там. 5 години я умуват тая магистрала. Отляво, отдясно, тунели, акведукти, мостове ... и пак същото. Отде да мине.

Те са без бизнесмени. Плащаш си няма проблеми ако искаш зарови радиоактивни отпадъци в центъра на София. Ако не си плащаш стават зли и започват да броя и конските мухи

Зелените хайдуци в атака. Усетиха че им се изплъзва лапачката. Само зелените банкноти ви интересуват, рушветчии!

Магистрала "Струма", включително и участъкът през Кресненското дефиле, трябваше да е готова за олимпиадата в Гърция през 2004. Казано по друг начин, вече двадесет години не можем да завършим една магистрала. Това е национален позор, то не е просто инженерен, икономически или екологичен провал. Това означава, че за цяло едно поколение не можем да намерим ресурси и акъл да направим един нормален път. Има нещо много гнило около този проект. Дори пълни плиткоумници все биха измислили нещо за двадесет години. Струва ми се просто невъзможно да сме толкова прости като нация.

Не бе опитват се да защитят биовидиовете чрез заобикаляне на ареала им на обитание по този начин се иска опазването на биоразнообразието

Кампютеризацията беше заменена със зубрене на формули вместо създаване на бази от данни същото е и в Сяветскиот Союз

Гаранция летящите коли ще са готови преди магистралата в Кесна!

Само това НЕ ! Не им давайте дефилето, по-добре путин на взривява отколкото тия да строят! После - мантинели по средата на платното, неочаквани дупки и хлътвания, 3 см по-малко асфалтово покритие....Не-ееее! Обещаваме, вече ще си плащаме съвестно и последните стотинки, те са ваши, само не ги пускайте-еееее!!!!! Това ще е по-лошо и от бедствието след наводненията! Та това не са кои да е, а нашенски строители, подизпълнители и под-подизпълнители на подизпълнителите! Или вече няма начин? Платен ли им е авансът? Какво? Изцяло до лев цялата поръчка? Ами тогава, да седнем и да чакаме в тготовност с техниката за първи ремонт на ремонта.......

Тези зелени лайнари ще смучат от Кресненското дефиле докато се пенсионират, а през това време китаъците построиха 142 км мост в Шанхай до островите !

То и на тия зеленисти не им пука. За парите им пука. Не са засадили едно дърво, откак са се пръкнали

Как можете хем да лижете имиджа на мафиота Ковачки, хем да давате думата на еколозите?

Да не мислиш че те знаят нещо западни експерти им казвят какво да говорят

Зеленият Боян Петров не успя да се пенсионира.

Ами то от 2017-та година вече е онуй "Преброяване на умрелите гущери, змии и крастави жаби по трасето на „Струма“ Екипи обхождат Кресненското дефиле и записват УНП земноводни и влечуги." Ми то това са си цели пет годинки оттогава.. Требът май пари за ново преброяване да се трошат..

Няма лошо поне ще е качествено направено

АМ "Хемус" от 40 г. я строят и пак я натикаха да не казвам къде, а ти за някакви си 15 г.

13 години Бойко Борисов мъдрува тунели или заобикаляне на дефилето….. и нищо не измъдри. Само обикаляше с джипката като изоглавен!

Като го проектират крадливи тикви и японци после да го строят -все е тая. Иди да видиш обходния път около яз. Цанков камък -австрийци го строиха, но проекта е бил боклук и сега никой не ще да дава милиони за поддръжка.

Кълна се в най-святото, че тия педали ги мразя от дън душа и ги ненавиждам в червата. Но магистрала през Кресна няма как да има. Скоростен път с колчета и остри завой е нещо като нищо. Пък ще има обход през майната си. Тунела не става. Що се отнася до тунел и виадукти, пътувал съм през аутобана свързващ Италия с Франция. Над 500 тунала и моста прекарани през върха на планината. И на тях им е струвало скъпо и сложно да я направят, но са си върнали инвестицията. Разгледай те я гугъл стриит. Е80 Генуа - Ница

Най-добре е с виадукти отколкото с тунел тунела крие много рискове особено за хората с клаустрофобия да не говорим че ако стане катастрофа там няма излизане или пожар докато виадуктите са много красиви и живописни докато пътуваш по тях гледаш панорама и пътя става много атрактивен

Андрей Ковачев НИКАКЪВ ПРИРОДО ЗАЩИТНИК НЕ Е ТОЯ СЛАГАШЕ ДОСКОРО КАБЕЛИ В ЛЮЛИН ЗА ИНТЕРНЕТ НЯМА ТАКОВА ОБРАЗОВАНИЕ ДА Е ЕКОЛОГГГ. В Кресненското дефиле няма животни ВАЖНИ ЗА ПРИРОДАТА . Ако пътя минава по билото на планината ще засегне повече животни НАМ ИМА- в ПЛАНИНАТА. Ако пътя минава по рисоката част на планината през зимата пътя ще се подържа много трудно и с повече пари . В ДРУГИ ДЪРЖАВИ АВТСТРИЯ НАПРИМЕР ПЪТЯ МИНАТА ПО ДЕФИЛЕТАТА не по планините. ЗАРАДИ ТЕЗИ ПСЕВДО ЕКОЛОЗИ НЯМА И ТУНЕЛ НА ПЕТРОХАН. НАТУРА Е 30процента от страната не използваеми земи.

_stankow

"Хемус" се строи от 1974-та до 1989-та. Бяха построени 80 км, ама най-сложните в пръстена - 5 тунела (пълен профил !), 8 виадукта. След това финансирането, ако изобщо го имаше, беше за Тракия, Люлин, Струма, Марица. Ако строяхме така, както от 74-та до 89-та вече целият магистрален пръстен щеше да е завършен.

Тиквун, китайците за последните 30 години са създали нови гори колкото Франция. Отделно какви резервати имат и как планират за 20-30 години да си изчистят природата. Докато тук са едни долни далавераджии. Начело със зелените измекяри.

И това казвам - шайка продажни гад.ини за отстрел - това са "великите" ни еколози.

_stankow

Съвети, комисии, групи, бордове, общности. С неясни членове, компетенции, правомощия и отговорности. Но ясно личи едно - ЕС свърши парите и не иска да плаща. Тук на помощ идват зелените, държани на хранилка за жълти стотинки точно за такива случаи. Сигнал, разсмърдяване и провал на всеки един национален проект. Плащането се отлага за неопределено време, парите пропадат, защото не се прехвърлят за "програмен период" и после ще видим. Така е когато си васал - нямаш собствена банка, собствена валута, армия, нямаш собствено, а назначено угодно правителство. И се прави не това, което ти е нужно, а което е изгодно на други. Сещам се, че тази магистрала трябваше да е готова още 2004 г., за олимпийските игри в Атина ... Сещам се, че при социализма даже не разбрахме кога се почна (1974-та), кога мина през Витиня, при десет пъти по-сложни условия българската магистрала. За много по-малко пари. И никой не пострада, в основата на виадуктите и до ден днешен си има едно прекрасно ловно стопанство с прекрасни животинки. Да, но тогава България, добра или лоша, тоталитарна, ама беше суверенна. А сега е унижена и стъпкана.

Генуа -Ница? ! Оня дето падна във Генуа и изби маса народ + събори сгради, понеже крадяли от парите за поддръжка - за този ли говорите?

Зелени талибани, на вашата съвест лежат толкова много човешки живота през годините, но Онзи горе гледа и като дойде времето, няма да ви пита дали сте пазили жабите и поровете!!!

Моста през Генуа е строен от друг инженер, технология с напрегнат бетон. Само 5 моста в света са построени така. Виадуктите на магистралата нямат нищо общо с технологията на моста през града.

Давам видео Italy & France: A8 Ventimiglia - Monaco - Nice https://www.youtube.com/watch?v=c3Q_vHeZT1w

_stankow

За тези, които не са съгласни с мен (че и ме трият!), ето кой ги финансира. Ачик си пише на техния сайт. И това, разбира се, не са всичките им грантове ... >>>Този сайт е изработен с помощта на Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г. В периода 2019-2021 СДП БАЛКАНИ е партньор по проект “Информирано гражданско участие в полза на природата“, който се изпълнява с финансова подкрепа в размер на (159 500 евро), предоставена от Исландия, Лихтенщайн и Норвегия по линия на Финансовия механизъм на ЕИП. Каква работа имат Исландия, Лихтенщайн и Норвегия в нашата слънчева страна ? Кой ги е викал тези ? Кога ние сме им нареждали откъде да си прекарват магистралите, как да си пазят там исландските коне и лихтенщайнските гущери ? Или добивът на 25 милиарда куб. м. газ в Норвегия е много екологичен, не е за затваряне ? Или строежът на газопровод от Норвегия до Полша не нарушава екосистемите на морските обитатели на Балтийско море ?

Въшки. Няма пари да си обършат гъзовете. Виадукти и тунели ще правят.

Хаха глупости и колко кредита се взеха за тоя път и изплати ли се нещо.Къде е тол системата как че го подържаш тоя път ако е трудно да построиш път е два пъти по трудно да го подържаш.Още нямаме модерна тол система

Не се наяде тоя гнусен соросоид! Не му стигат грантовете, сега иска да лапа проценти от неадекватния проект, който ще оскъпи няколко пъти магистралата и ще обогати едни наши фирми, които знаят как да се отблагодаряват.

Нещастници!!!

Паримима ама не се събират.Тия турски тирове ако има адекватна тол система с тикети и бариери ще се събират достатъчно пари за пдръжка.

Проблема се решава лесно викат се чужди фирми проектантски и строителни

Много глупости си написал. за коя магистрала говориш, тази дето беше София - Правец и я направиха тато да може да си ходи. Били сме независи - таратанци ! без одобрение на СССР нямаше финансиране за нищо. Затова 1989 икономиката ни беше изостанала от западната със десетилетия. А хората не искат да дават пари на измамници, така че е нормално да имат претенции кой, какво и как го прави. Като не искаме да ни се се месят да не търсим външно финансиране.

Еко-лайнари...

много вредни хора са тея екозащитници

Варианта който беше замислен за еднопосочен триленров път по билото на планината е най добрия. В обратната посока по стария път. Но тука няма достатъчно много пари за крадене. Така че крадливите депутати са измислили този вариант с виадукти и тунели. Така ще има много пари за крадене.

Всъщност тия с тая натура... Да им го туря !

Егати борсука е тоя! Таа тимбарица, дето е отгледал яко плюска, не е само праз и зеле! Замезва на дебело!

Ако имаме реално 2 пътя както е замислено и са еднопосочни, няма да има новини от типа "ТИР премина в в другото платно и удари кола, уби цяло семейство". Да, ще има безумни изпреварващи и катастрофи, но няма да се затваря пътя за часове, аще се преминава към двупосочно движение в другия "клон" на магистралата.

Заради тази угоена екосвинкя и останалите паразити от зеленото стадо, познайте още колко стотици българи ще умрат в кървави катастрофи в Кресненското дефиле в близките години! Поне да са като евробратята си и да си залепи дебелия гъз на някой дувар като протестира,а той само смуче от луксозен кабинет,осигурен от завладяната ни държавица!

НАТУРА Е 30процента от страната -това са изоставени -ВЕЧЕ ЗЕМИ ПУСТЕЕЩИ не дават нищо да се пави в тах -ДОРИ И ЕЛЕКТРОПРОВОД НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ ТАМ

Как е възможно такъв поръчков и тенденциозен материал? Срам! Този нещастник барабар с лекето Сандов и най-голямото л. Белев трябва да бъдат съдени за поръчково възпрепятстване и саботаж на обект с нациоанлно значение.

Индивиди,които не са направили 1 хранилка или къщичка за птици десетилетия ми цитират директиви,регламенти и др.Европейското законодателство е и на български език,но винаги има идиоти които като пияници в кръчмата коментират и тълкуват документите.

"Не съм специалист по строителство" - това самопризнание на Ковачев дава отговор на всички въпроси....

За всички еколози, радетели на зелена енергия има решение, казва се окончателно решение. Идиоти!