Пълен обход на Кресненския пролом с виадукти или тунел са безопасните и екологични алтернативи за Струма
Чиновниците отхвърлиха научното предложение за защита на природата в Кресна и реално хвърлят България в бездната на наказателните процедури
Обратно в новинатаКоментари - Пълен обход на Кресненския пролом с виадукти или тунел са безопасните и екологични алтернативи за Струма | Бизнес.dir.bg
Коментари
Този джендър, еко и още не знам какъв си защитник, засадил ли е поне едно дърво през живота си???
Не разчитайте на нашите зелени да имат адекватна позиция по този въпрос. И по който и да е въпрос, всъщност.
Еколозите да обяснят какво ще правим със скалите които ще се вадят при изграждането на тунела и в който има радиация, да не забравяме че на близо е една от най големите мини за уран до Симитли.? На времето ссср ни взеха качествения уран а в замяна ни дадоха техния отпадък за Козлодуй.
Андрейчо вече 25 г. саботира строителството на магистралата и на съвестта му трябва да тежат всички невинни жертви на старото шосе. Зелените са само инструмент за чуждестранно въздействие върху Българската власт.
Всичко у нас се прави само за пари. Оскъпяват се ненужно проектите, забавя се строителство за да спечели някой друг и т.н. Наскоро бях в Сицилия. И странно, там 80 % от пътната мрежа е на колони., независимо от това, че отдолу терена позволява пътя да е самия терен. Оказва се, че е така заради многото валежи и зада се печели земя за обработка. Какво пречи по коритото на реката в Кресненското дефиле да се изгради едното платно на магистралата , а другото да е модернизиран сегашния път, който да стане еднопосочен. Явно е евтин и лесно изпълним проект и за това не се прилага-няма как да се краде от него.
И аз бях това лято (а и през 2017 лятото) в Сицилия, да, магистралата е на високи колони, но защото така горе по върховете на хълмовете е по-малко работа за пробиване на тунелите отколкото долу в ниското ! А не заради земите отдолу ! По-къси тунелчета (по-малко копане и труд) , но и по-начесто. Но Италия е богата държава в сравнение с цървуланска България и може да си го позволи, за разлика от нас. А иначе на нас тук ни трябва един дълъг тунел през Кресна, и един по-дълъг под Шипка, и сме готови. В Кресна си трябва тунел с 2 тръби (с по две платана в посока, отбивка с телефони SOS , вентилатори-турбини по тавана) за всяка посока и един по-малък междинен тунел-тръба за евакуация пеша при пожар, катастрофа и други. А старият път да си остане отдолу като алтернатива ! Навсякъде в цивилизованите държава старото шосе се използува като алтернатива ! Само тук няма алтернативи по нашите пътища, щот сме тъп и прост народ. И под тия алтернативни шосета (и магистралите) да се направят тунели (така е в Гърция) за дивите животни да минават, а не да ги размазват като ваденки. И те душичките имат право на живот ! Ама тунелът бил скъп...ами, скъп е я ! Но това не значи да не се прави ! А не да се виеме по разни завои щото било по-евтино. Такива неща се правят веднъж и както трябва. С пръдня боя не става ! И крайно време е на магистралите ни да се махнат тия ръждясващи мантинели (за да могат сиуксите да си берат джилязу) и да се сложат високи (това видях това лято в Италия, махат старите по-ниски и слагат с две педи нови по-високи) КАМЕННИ РАЗДЕЛИТЕЛИ !!!! Крайно време е ! Тях ТИР не може да ги прескочи и да премаже (примерно) семейство пътуващото в насрещното платно.
беше избран обхода от запад ,по дълъг с20-30 км, магистралата вече щеше да е готова още за олимпиадат в гърция!!!
Мястото на такива които спират развитието на обществото и на държавата ни, спирайки развитието на пътната инфраструктура псевдо природолюбители е в затвора.
Когато някой изглежда като педераС, говори като педераС, държи се като педераС, той със сигурност е амбриаж. Сиреч, еманация на евро-либерасткото общество.
Абе тези псевдо еколози от 30 години са на хранилка и този който им плаща това говорят. Да не ви казвам колко пари са смъкнали от МОСВ.
държавата след като живота на няколко жълви и борсука е по ценен даже и от хорския , а не от човешкия :)))
Нищо не казва срещу добива на злато от канадците на Сорос в Челопеч и къде ли не, срещу безобразията на Ковачки, срещу шистовия газ нищо не казаха - Бойко го спря тогава и го свалиха, срещу американския ТЕЦ в Марица и за хиляди други безобразия, за които не им плащат. Тази магистрала от 15 години има зелена светлина от Европа и те се чудят защо не сме я свършили преди години още! Бяха откраднали и документацията веднъж. Няма такива предатели!
Както е тръгнало в скоро време ,,еколозите" ще предложат тази част от магистралата да мине през КОСМОСА или даже през Марианската падина .ЛОШОТО е ,че все още има кой да им се връзва на глупостите.
Андрей, като си такъв еколог защо 90% от изказването ти е за тунели и виадукти, а не за екологията за която толкова уж се палиш. Лицемер мръсен. Кажи кой ви плати за да спрете проекта. Тези цели, онези цели дрън дрън… тунел та тунел. Вземи де скрий!!!
Вариантът с "дългия тунел" можеше да се строи само от една фирма, а за другите фирми нямаше да има лапачка . Тогава от КСБ поканиха двама италиански професори които намериха кусури на този вариант и предложиха вместо един дълъг да се направят 5 (пет) късички и така, че и другите фирми да се облажат...Този глупав вариант бе отхвърлен и се започна войната за магистрала Струма, като природозащитниците осребриха участието си в нея...Вариантът с източното трасе с поредица от виадукти и тунелчета е в изгода на фирмите за да има за всички тях от баницата....
Сума ти хора си отидоха заради глупостите на това лекенце, онзи Белев, Сандов и пр. негодяи. Досега щеше да е построена. И да, АМ Тракия е некачествена и е крадено много там, но все пак е много по-безопасно по нея отколкото по стария път през Нова Загора и Сливен.
Предлагам, този участък от магистралата, да мине през Македония. Така няма да има сърдити еколози...
За всички еколози, радетели на зелена енергия има решение, казва се окончателно решение. Идиоти!
"Не съм специалист по строителство" - това самопризнание на Ковачев дава отговор на всички въпроси....
Индивиди,които не са направили 1 хранилка или къщичка за птици десетилетия ми цитират директиви,регламенти и др.Европейското законодателство е и на български език,но винаги има идиоти които като пияници в кръчмата коментират и тълкуват документите.
Как е възможно такъв поръчков и тенденциозен материал? Срам! Този нещастник барабар с лекето Сандов и най-голямото л. Белев трябва да бъдат съдени за поръчково възпрепятстване и саботаж на обект с нациоанлно значение.
Заради тази угоена екосвинкя и останалите паразити от зеленото стадо, познайте още колко стотици българи ще умрат в кървави катастрофи в Кресненското дефиле в близките години! Поне да са като евробратята си и да си залепи дебелия гъз на някой дувар като протестира,а той само смуче от луксозен кабинет,осигурен от завладяната ни държавица!
Ако имаме реално 2 пътя както е замислено и са еднопосочни, няма да има новини от типа "ТИР премина в в другото платно и удари кола, уби цяло семейство". Да, ще има безумни изпреварващи и катастрофи, но няма да се затваря пътя за часове, аще се преминава към двупосочно движение в другия "клон" на магистралата.
Егати борсука е тоя! Таа тимбарица, дето е отгледал яко плюска, не е само праз и зеле! Замезва на дебело!
Всъщност тия с тая натура... Да им го туря !
Варианта който беше замислен за еднопосочен триленров път по билото на планината е най добрия. В обратната посока по стария път. Но тука няма достатъчно много пари за крадене. Така че крадливите депутати са измислили този вариант с виадукти и тунели. Така ще има много пари за крадене.
Не се наяде тоя гнусен соросоид! Не му стигат грантовете, сега иска да лапа проценти от неадекватния проект, който ще оскъпи няколко пъти магистралата и ще обогати едни наши фирми, които знаят как да се отблагодаряват.
Въшки. Няма пари да си обършат гъзовете. Виадукти и тунели ще правят.
Зелени талибани, на вашата съвест лежат толкова много човешки живота през годините, но Онзи горе гледа и като дойде времето, няма да ви пита дали сте пазили жабите и поровете!!!
Съвети, комисии, групи, бордове, общности. С неясни членове, компетенции, правомощия и отговорности. Но ясно личи едно - ЕС свърши парите и не иска да плаща. Тук на помощ идват зелените, държани на хранилка за жълти стотинки точно за такива случаи. Сигнал, разсмърдяване и провал на всеки един национален проект. Плащането се отлага за неопределено време, парите пропадат, защото не се прехвърлят за "програмен период" и после ще видим. Така е когато си васал - нямаш собствена банка, собствена валута, армия, нямаш собствено, а назначено угодно правителство. И се прави не това, което ти е нужно, а което е изгодно на други. Сещам се, че тази магистрала трябваше да е готова още 2004 г., за олимпийските игри в Атина ... Сещам се, че при социализма даже не разбрахме кога се почна (1974-та), кога мина през Витиня, при десет пъти по-сложни условия българската магистрала. За много по-малко пари. И никой не пострада, в основата на виадуктите и до ден днешен си има едно прекрасно ловно стопанство с прекрасни животинки. Да, но тогава България, добра или лоша, тоталитарна, ама беше суверенна. А сега е унижена и стъпкана.
За тези, които не са съгласни с мен (че и ме трият!), ето кой ги финансира. Ачик си пише на техния сайт. И това, разбира се, не са всичките им грантове ... >>>Този сайт е изработен с помощта на Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г. В периода 2019-2021 СДП БАЛКАНИ е партньор по проект “Информирано гражданско участие в полза на природата“, който се изпълнява с финансова подкрепа в размер на (159 500 евро), предоставена от Исландия, Лихтенщайн и Норвегия по линия на Финансовия механизъм на ЕИП. Каква работа имат Исландия, Лихтенщайн и Норвегия в нашата слънчева страна ? Кой ги е викал тези ? Кога ние сме им нареждали откъде да си прекарват магистралите, как да си пазят там исландските коне и лихтенщайнските гущери ? Или добивът на 25 милиарда куб. м. газ в Норвегия е много екологичен, не е за затваряне ? Или строежът на газопровод от Норвегия до Полша не нарушава екосистемите на морските обитатели на Балтийско море ?
Много глупости си написал. за коя магистрала говориш, тази дето беше София - Правец и я направиха тато да може да си ходи. Били сме независи - таратанци ! без одобрение на СССР нямаше финансиране за нищо. Затова 1989 икономиката ни беше изостанала от западната със десетилетия. А хората не искат да дават пари на измамници, така че е нормално да имат претенции кой, какво и как го прави. Като не искаме да ни се се месят да не търсим външно финансиране.
Пий си хапчетата Пешо. Много си се разпищолил! Направена е до Правец и после беше преместена и после я продължиха и днес вече е след Ябланица и ще отиде до Плевен някой ден. Върши работа и то добра. Тракийската нали я направиха софиянци и Боце да ходят на море и да си наглеждат бизнесите? К'во лаеш? Финансирането едно време идваше от нас си, от Съюза идваха евтини ресурси, с които ние създавахме принадена стойност! Нещастник, продажен! България беше в пъти по-независима от сега! Сега не може да мръдне и сантиметър без европейското одобрение! Защото от там идва кеша, а ние нямаме самостоятелна икономика, къде си спал 30 години?
Андрей Ковачев НИКАКЪВ ПРИРОДО ЗАЩИТНИК НЕ Е ТОЯ СЛАГАШЕ ДОСКОРО КАБЕЛИ В ЛЮЛИН ЗА ИНТЕРНЕТ НЯМА ТАКОВА ОБРАЗОВАНИЕ ДА Е ЕКОЛОГГГ. В Кресненското дефиле няма животни ВАЖНИ ЗА ПРИРОДАТА . Ако пътя минава по билото на планината ще засегне повече животни НАМ ИМА- в ПЛАНИНАТА. Ако пътя минава по рисоката част на планината през зимата пътя ще се подържа много трудно и с повече пари . В ДРУГИ ДЪРЖАВИ АВТСТРИЯ НАПРИМЕР ПЪТЯ МИНАТА ПО ДЕФИЛЕТАТА не по планините. ЗАРАДИ ТЕЗИ ПСЕВДО ЕКОЛОЗИ НЯМА И ТУНЕЛ НА ПЕТРОХАН. НАТУРА Е 30процента от страната не използваеми земи.
Най-добре е с виадукти отколкото с тунел тунела крие много рискове особено за хората с клаустрофобия да не говорим че ако стане катастрофа там няма излизане или пожар докато виадуктите са много красиви и живописни докато пътуваш по тях гледаш панорама и пътя става много атрактивен
Кълна се в най-святото, че тия педали ги мразя от дън душа и ги ненавиждам в червата. Но магистрала през Кресна няма как да има. Скоростен път с колчета и остри завой е нещо като нищо. Пък ще има обход през майната си. Тунела не става. Що се отнася до тунел и виадукти, пътувал съм през аутобана свързващ Италия с Франция. Над 500 тунала и моста прекарани през върха на планината. И на тях им е струвало скъпо и сложно да я направят, но са си върнали инвестицията. Разгледай те я гугъл стриит. Е80 Генуа - Ница
Генуа -Ница? ! Оня дето падна във Генуа и изби маса народ + събори сгради, понеже крадяли от парите за поддръжка - за този ли говорите?
Моста през Генуа е строен от друг инженер, технология с напрегнат бетон. Само 5 моста в света са построени така. Виадуктите на магистралата нямат нищо общо с технологията на моста през града.
13 години Бойко Борисов мъдрува тунели или заобикаляне на дефилето….. и нищо не измъдри. Само обикаляше с джипката като изоглавен!
Ами то от 2017-та година вече е онуй "Преброяване на умрелите гущери, змии и крастави жаби по трасето на „Струма“ Екипи обхождат Кресненското дефиле и записват УНП земноводни и влечуги." Ми то това са си цели пет годинки оттогава.. Требът май пари за ново преброяване да се трошат..
Как можете хем да лижете имиджа на мафиота Ковачки, хем да давате думата на еколозите?
Тези зелени лайнари ще смучат от Кресненското дефиле докато се пенсионират, а през това време китаъците построиха 142 км мост в Шанхай до островите !
Само това НЕ ! Не им давайте дефилето, по-добре путин на взривява отколкото тия да строят! После - мантинели по средата на платното, неочаквани дупки и хлътвания, 3 см по-малко асфалтово покритие....Не-ееее! Обещаваме, вече ще си плащаме съвестно и последните стотинки, те са ваши, само не ги пускайте-еееее!!!!! Това ще е по-лошо и от бедствието след наводненията! Та това не са кои да е, а нашенски строители, подизпълнители и под-подизпълнители на подизпълнителите! Или вече няма начин? Платен ли им е авансът? Какво? Изцяло до лев цялата поръчка? Ами тогава, да седнем и да чакаме в тготовност с техниката за първи ремонт на ремонта.......
Магистрала "Струма", включително и участъкът през Кресненското дефиле, трябваше да е готова за олимпиадата в Гърция през 2004. Казано по друг начин, вече двадесет години не можем да завършим една магистрала. Това е национален позор, то не е просто инженерен, икономически или екологичен провал. Това означава, че за цяло едно поколение не можем да намерим ресурси и акъл да направим един нормален път. Има нещо много гнило около този проект. Дори пълни плиткоумници все биха измислили нещо за двадесет години. Струва ми се просто невъзможно да сме толкова прости като нация.
Кампютеризацията беше заменена със зубрене на формули вместо създаване на бази от данни същото е и в Сяветскиот Союз
АМ "Хемус" от 40 г. я строят и пак я натикаха да не казвам къде, а ти за някакви си 15 г.
"Хемус" се строи от 1974-та до 1989-та. Бяха построени 80 км, ама най-сложните в пръстена - 5 тунела (пълен профил !), 8 виадукта. След това финансирането, ако изобщо го имаше, беше за Тракия, Люлин, Струма, Марица. Ако строяхме така, както от 74-та до 89-та вече целият магистрален пръстен щеше да е завършен.
Зелените хайдуци в атака. Усетиха че им се изплъзва лапачката. Само зелените банкноти ви интересуват, рушветчии!
Абе я по-добре оставяйте така тая магистрала. То и без това пътищата навсякъде са все такива. Оставяйте ги да се избиват там. 5 години я умуват тая магистрала. Отляво, отдясно, тунели, акведукти, мостове ... и пак същото. Отде да мине.