Общите загуби на БДЖ са повече от 400 милиона лева

Новият шеф на дружеството определи рязкото подобряване на хигиената във влаковете като първа и приоритетна задача

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Щели по бързи да ги правят....от нова година, по разписание, влакът който ползвам се движи с 15 минути повече

БДЖ е социална, Софиската топлофикация социална, всичко що е на социално е на загуба, цалата държава е социална, т.е. огромна част от българите не плащат реалната цена, не защото нямат, а защото не могат да спечелят пари. До това води социалното. Помните ли Корнелия...имате нужда, дуржават ще ви помогне. Гледайте какви ще ги надроби в икономиката. Вчера нашия сноубордист - ще изкарам още един олимписки цикъл...изкарай, като има будали да ти плащат, а 18 годишния ни щангист на олимпиадата миналаа година, който "пропусна да си оправи живота" защото не му признаха опита...и т.н.

което работи на загуба не може да си позволява заплатите които плаща в момента БДЖ.Пътническите превози са дотирани от товарните.Е как да му излезе края?

колкото и да са бедни, са най-хубавото нещо в България. Машинистите, контрольорите, поддържащите трасето - готини хора. Махнете само гадни лелки (малко, но ги има) от гаричките. Ще ги познаете- тези, които гонят всяко бездомно куче или коте с метла. Махнете и шуро-баджанашка администрация. И ще се оправят нещата.

в България има варварско "капитализъм". Всички тези места, ако работят без да ги крадат " капиталистите" ( мутри и престъпници всякакви) ще са на печалба. За всички работещи там, а не за малкото обирджии.

пуснете интернет и кафе по влаковете. видео регистратори по коридорите влака е по удобен и евтин от автобуса

освен социална е и стратегически отрасъл.