Общите загуби на БДЖ са повече от 400 милиона лева

Новият шеф на дружеството определи рязкото подобряване на хигиената във влаковете като първа и приоритетна задача

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

пуснете интернет и кафе по влаковете. видео регистратори по коридорите влака е по удобен и евтин от автобуса

колкото и да са бедни, са най-хубавото нещо в България. Машинистите, контрольорите, поддържащите трасето - готини хора. Махнете само гадни лелки (малко, но ги има) от гаричките. Ще ги познаете- тези, които гонят всяко бездомно куче или коте с метла. Махнете и шуро-баджанашка администрация. И ще се оправят нещата.

което работи на загуба не може да си позволява заплатите които плаща в момента БДЖ.Пътническите превози са дотирани от товарните.Е как да му излезе края?

БДЖ е социална, Софиската топлофикация социална, всичко що е на социално е на загуба, цалата държава е социална, т.е. огромна част от българите не плащат реалната цена, не защото нямат, а защото не могат да спечелят пари. До това води социалното. Помните ли Корнелия...имате нужда, дуржават ще ви помогне. Гледайте какви ще ги надроби в икономиката. Вчера нашия сноубордист - ще изкарам още един олимписки цикъл...изкарай, като има будали да ти плащат, а 18 годишния ни щангист на олимпиадата миналаа година, който "пропусна да си оправи живота" защото не му признаха опита...и т.н.

в България има варварско "капитализъм". Всички тези места, ако работят без да ги крадат " капиталистите" ( мутри и престъпници всякакви) ще са на печалба. За всички работещи там, а не за малкото обирджии.

освен социална е и стратегически отрасъл.

Щели по бързи да ги правят....от нова година, по разписание, влакът който ползвам се движи с 15 минути повече