Коментари - Номинираният за транспортен министър: Мога да изкарам БДЖ на печалба | Бизнес.dir.bg
назад

Номинираният за транспортен министър: Мога да изкарам БДЖ на печалба

България не е бедна държава, а много крадена държава, казва Николай Събев

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Номинираният за транспортен министър: Мога да изкарам БДЖ на печалба | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И как ще стане тая работа, като влаковете са празни, Пловдив-София (или София-Пловдив) се взима за близо 4 часа, София - Варна - 14 часа, Пловдив - Буркас - 8 часа??? Как ще ме накараш да се кача на влак?

Много спортно и нахъсено звучи бъдещият трансминистър. Сигурно е бил състезател на млади години в някакъв силно индивидуален спорт

Къде е смирението на новите? Струва ми се, че оптимизмът им преминава границата със самохвалството. Желая им успех, но не случайно народът е казал: Голям залък хапни, голяма дума не казвай.

Господин министър, ако има техническа възможност да качите преминаващите транзитно през България тирове на влакове и БДЖ ще спечели и пътищата ни ще станат по безопасни, екологията ще ви е благодарна, както и хората от много населени места.

Вие въобще осъзнавате ли какво е да пребориш държавният апарат? Това в основата си са човечета, продали душите си за жълти стотинки само и само да мързелуват, никой да не ги пипа за нищо. Потомствени служби, предавани с поколения. Както по Живково, така и по Бойково време окачат снимки на бащицата из офисчетата за да декларират вярност и протекция. С тия хора няма как да се излезе на печалба. Всичко трябва да се уволни из корен и да се назначат нови - другото са ала бализми.

Народа ни се посра на последните избори, избра най лошото от всичко възможно, сега ще си плаща с лихвите!

Гласуваш за ГЕРБ - получаваш мунчовисти, комунисти, чалга глисти и менте демократи- комунисти

Предоставяш автобус за кампания - Ставаш Транспортен министър. Ония в Америка поне имат лобисти. Ние директно бизнесменчета слагаме да си стимулират законово бизнеса. Глейте до година две ко ще стане със Спиди. И ко с Иконта.

Първата главна цел на това комуняшко правителство била да събори Гешев, защото им бърка в мозъците като преследва червените крадци-олигарси и руските агенти. Паралелно ще усвояват (крадат) и със задниците си, защото са комунистически парвенюта, чията идеология е да крадат материалните блага от тези, които ги създават, защото те не могат да създават материални блага тъй като са генетически тъпи и мързеливи

Въпрос: Кое е по-силно - една тиква и две прасета или желанието за промяна?

Да питам сега вече задължително ли е да ползваме за куриери Еконт или да?

Ще стане като със Сибанк. Не е задължително. Но е "желателно".

Жалко, че Гешев не арестува лъжеца и го остави да стане премиер. Трябваше да арестува и изтребителя мунчо за противодържавна дейност…

Нашата държава е като селска курва, какви ли не мошеници и се изредиха, но сегашните мунчовци са си ебали мамата и ще ни довършат. Няма друг народ на света, който да избира неизвестни, при това пикльовци да го управляват!

Празни приказки. Прозира пълна катастрофа, подобна на "царското" управление. Това не е клуб по интереси. Нула опит, единствено подчинени на - предишните са виновни за всичко и ще спрем кражбите. Обаче с празни приказки, най-много година.

Много лозунги нищо конкретно. Много се краде , може да се подобри, добрите кадри са ценни, трабва да се ревизира, трабва да се планира и изпълни, водата е мокра , небето е синъо.. дрън дрън ,чи пляс.... то това важи за всичко , много думи нула информация.. припомня ми за ... Плана са отстраняване на проблема е следния: 1. Ще индетифицираме проблем 2. Ще го отстраним

И ставаш министър от “почтените” Много ще патите Ей Простите са и бедни И има защо

Голяма грешка направихме, че през 1989та година не изтребихме като тахтабици комунистическата върхушка…сега щяхме да сме богата и просперираща страна, без комуняги и русофилистици, без мунчовци и червени мутро олигарси, без комунистически синове и внуци в управлението на държавата, без руски агенти и мафиоти… нямаше 30% от народа ни да емигрира…трябваше ни само един Пиночет, не демагози и лъжци като марксистите и техните подлоги Жельо Желев, Иван Костов, Петър Берон, Стефан Софиянски, Луджев, Надежда Михайлова-Нейнска, Волен Сидеров, …които предадоха синята идея и ограбиха с комунягите и руснаците Народа ни.

точно, само се приказва за лустрация но никаква я няма... Румънците в това отношение удариха много по здраво. Вместо със закон да забранят кмунистическата партия, да разкирят всички доносници ( наречени служители на държавана сигурност ( сигурност на БКП)) ние сега какво, същитет ези които са се занимавали с доноси , като Пашков, Атанасов , и.т.н... Да не говоря ,че имахме президент агент Гоце( Първанката ) ...абе от Русия нищо добро , не освободители ами поробители ... Къде се учи ,че по време на комунизма в началото на 50те години се изтрбва цялата българска интелигенция , имали сме руски премиер ...абе мани

Този мошеник си е купил поста на министър, платил е директно 300 бона на “бореца за справедливост”, лъжеца Киро Канадеца, менте харвардеца. Тези мошеници ще крадат най много от всички досега, започнаха с 10 милиарда заеми и ще “усвоят” още 60 милиарда от еврофондовете, затова беше този нейстов напън за власт от изтребителя мунчо.

и черепът ги мечтаеше железниците, но стратегически важните неща както винаги отиват в ръцете на руснаците който познава събев знае за какво иде реч Русе не е чак токова голям град

Таз година полупроводници, до година цели :)

Таз година полупроводници, догодина цели :)

Баси, дайте му поне 100 дена на човека...

Аз мога да пратя космонавти в Македония.

Да не е само поредният въздух под налягане. А и само да отбележа, че има голяма разлика между жп транспорт и спедиторски бизнес. Но е прав, че ако се намалят кражбите, ще е необходимо по-малко дотиране от държавата. Но чак на печалба, ще ми е много интересно как ще стане.

Az ot foruma tuka razbrah, 4e tozi bil na Ekont shefa. Goliama promiana e doshla. Ve4e niama kalinki. Slagat direktno brambarite.

Sas 45 do 70 godishni lokomotivi i vagoni shte izkarash samo ti pe4alba, dragi minus-tere. Kvi sa tezi prazni prikazki??? Za da pe4eli BDZ triabva da smenish vsi4ki lokomotivi i vagoni+da obnovish trasetata+da napravish novi gari. I vsi4ko tova sas ceni na bileti, posilni po djoba na normalnia 4ovek. Ili triabva darzhavata da napravi ogromni investicii (a pari nema), ili da dadesh trasetata na 4astnici.(koeto pak ne e optimalno s ogled ka4estvo ili ceni). S dve dumi - ministare, ne razkazvai prilazki ot 1001 nosht. Malko po-skromno, 4e da ne e bash goliama lazha.

Оня Кокорчо на Бъчварова мъж или не мъж разпродаде ЖП -то и Терминал -2 , беше за разстрел , но се скри под Чадъра на ГЕРБ ! Този Николай Събев , върне ЖП транспорта , ще бъде много добре ! Пожелавам му да е жив и здрав и да работи за Българите !

София-Бургас с 50%намаление е 11,50лв трябва много ремонти по спирките,но новата спирка Горна баня за метрото се ползва и Перничани работят в София и се връщат в Перник. трябва много труд и идеалисти,желание,да се оправят нещата.

Хахахахахаха

В железниците е пълно с шефове и администрация! Ако този търси работници - няма. Но е голяма фирма-вече 30 години я крадът и странно че не е изчезнала!

има губещ жп транспорт и разграбван жп транспорт... иначе влака е по удобен и безопасен от автобусния и автомобилният транспорт

на слънчеви панели или за по лесно на водород.И влако че фърчи със двеста до банкя.

Ще изкара на печалба, обаче друг път! Тоя палячо не знае ли, че в цял свят железопътният транспорт е губещ, но поради редица значимости е важен и се дотира от държавата.

100 000 лева и ставаш министър.....представяте ли си това да се беше случило по време на БАЦЕ??? НЕ ЮМРУЦИ, А ХУве щеше да има пред президенството.... Ужас!!!

Човек, не са 100000,а 310000,първо дарение беше стоте хиляди, после дари още двеста и десет хиляди, когато Кирил по телевизията каза че ще го прави министър

около милион са ама става де.

Повярвахме ти ...... Хапе те кучето яко Николайчо, тва да не ти е частна фирма, алоооу!

но комент

Гусин министре,гледайте вие да излезете на печалба,БДЖ то вълци го яли. И за госпожа Нинова да има,де...

Предполагам повечето сте запознати с цените на билетите в Западна Европа. Почти се доближават до самолетните. И с тези цени са на минимална печалба. При нас с тези цени влаковете ще са напълно празни. В БГ това е социален транспорт. Трябва просто да се подобри с помощта на фондовете на ЕС и зелената сделка, но да не се пипат цените. Има всички условия това да се случи. Ако не ще е заради некадърност.

заместник министър-председател по ефективно управление - Калина Константинова (ПП)? Е тя какво ще прави? Всеки работник на тр. договор получава длъжностна харакнеристика. А каква е длъжностната характеристика на Калинката и на всичките и подчинени? Къде можем да я прочетем, щото всичко щяло да бъде прозрачно.Сиреч, пред погледа на Народа!

Много лоши неща пишат служителите му за него и фирмата.

Там има жестоко текучество, особено при шофьорите му

Нормално да пишат. В БГ, ако някой изисква да работиш и то по стандарт и срокове, не е харесван човек.

ЕКОНТ Е ЕДНА КУХА ПИРАМИДА. ТЕ ИМАТ ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ. КАЗВА СЕ ФРАНЧАЙЗИНГ. Е ТОЯ ХУБАВЕЦ ОТ РУСЕ АКО ИМА 2,3 БУСА ЗДРАВЕ МУ КАЖИ. ВСИЧКИ КАМИОНЧЕТА С НАДПИС ЕКОНТ СА НА ДРУГИ ФИРМИ. И ТОЯ ЩЕ МИ СТАВА МЕНИСТЪР НА ТРАНСПОРТА И ТЕХНОЛОГИИТЕ.

Лъжи!

Стиха празни приказки. Сметни колко даде на Кирчо и Кокорчо. Умножи го по пет. И краденето може да почне. А като си върнеш инвестицията, бягай в Дубай

Аз, аз, аз мога всичко да изкарам на печалба! Ама за мене си, пък народа нека си мисли, че за него става дума. Започнаха да му лъскат имиджа на този, ама нещо скърца. Общи приказки, безсмислени обещаия, които показват липса на основни понятия за управление на транспорта. Дано поне да слуша експертите в министерството, ама надали, ТОЙ знае и може всичко.

И ние излязохме на печалба откакто Пл. Узунов започна с торбичките.

Схемаджиите не харесват това! Хранилката ще секне.

Не се и съмняваме,че ще изкараш печалба от БДЖ-то.За вас

Затова ли гепихте парите за Хемус? За да няма магистрала и БДЖто да цъфне? Браво!!

Е освен, че собсвеник на ЕКОНТ, какво друго е направил? В България има още една дузина куриерска фирми, които си вършат по-добре работат от ЕКОНТ. Да ама не спонсорираха Пижо и Пенда. Затова той ще е министър, а конкуренцията пребити. Помнете ми думата.

Ако Екомнт не си вършеха добре работата, то отдавна да са фалирали. Най-добрите са. Е, по скъпо, но качеството си имацена.

Може да е добра фирма , но на цената на какво . На 12-14 ч часов труд на куриерите и персонала Като хвали някой фирма работеща в България , да погледне в сайта бгработодател.- да се видят мненията на хората за тази фирма като работодател. Колкото до БДЖ в края на 70 г Синия Дунав пътуваше за 8 ч и нещо и то ако не се случи нешо , след 40 и повече години няма голяма разлика във времето за път . За 40г в Америка са построили жп инфраструктурата на цял континент . Малко се изхвърля господина

Аман от празни приказки. То немците не могат да изкарар дойч бана на печалба от както го имат, а той щял да го направи тук. Във всички държави, или поне тези, за които знам, железниците са субсидирани от държавата с изключение на каргото.....плюнчо

А да видим като оцениш нуждите на инфраструктурата как ще го направиш! Дано да се случи…по Коледа стават чудеса…