Коментари - Настанаха тежки времена за големите автомобилни компании | business.dir.bg
назад

Настанаха тежки времена за големите автомобилни компании

Бизнесът се надпреварва със съобщения за затваряне, спиране, ограничаване на производства, съкращения, стачки и др. п.

Обратно в новината
| Автор: Пламен Пенчев, БТА

Коментари - Настанаха тежки времена за големите автомобилни компании | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

при електрониката го ядоха четвъртит при новите технологии и тънки тиеита. Сега и тия си го набиха сами с идиотските си ограничения и зелени технологии. Хак им е.

Корпоративния свят не работи така. Тежки времена за неквалифицирани работници и гастърбайтери. Компаниите се преструктурират или сливат и т.н. Паднали им били печалбите. Ами то не може ръст години наред. Този свят да не е разтегателен.

Ами значи е време за затягане на екологичните регламенти, регулациите по безопасност, изискванията към МПС за ГТП и т.н. сопи по добитъка да се засили към автосалонвите за нов и към банките за заеми. Което се нарича икономически растеж, а да и санкции срещу Китай заради подкрепата към Русия в украинската и авантюра

Съсипаха го този европейски съюз...

Това, че са електрически не помага, но най-големият им проблем е че са много скъпи. Не може миксер колкото консервна кутия с мъка да изминава 150-180 км с едно зареждане и да струва 60-70 хиляди лева

Неквалифицираният е ниско платен, тоест той и на социалните да чака боли го фара. Виж добре платените от автобранша ще го духат като ги съкратят.

не ве, просто санкциите работят и китайците баамамчито на сите еуроатланти заедно с друзята ви зад големата локва.... ББААХАХАХА

Наля на Мъск милиарди с Тесла. Целта: Да убие Европейската автоиндустрия, която не може да конкурира. Непредвиден страничен ефект: Китай стана лидер в електромобилите. Прибра изгонените от Европа дизайнери и специалисти и сега може от прототип до поточна линия да реализира автомобил под една година срок. Това го чух от европейски дизайнер в интервюто представящо новият ЗЕЕКР 9, ван за 60 000 долара с качество на материали и екстри като в Ролс Ройс. Канала е Топ Гиър. Проверете си го в тубата.

Там е уловката. Ако е зор за електро коли да оставят хората да си накупят евтини китайски. Те ако мислят, че като елиминират чрез мито конкуренцията и хората ще си чупят краката да купуват скъпи Евро електрически коли или Тесли много са се объркали.

Китайските, които са купили и Волво/Полстар, Лотус, ЕМДЖИ си имат нормален преход. МДЖИ то е кабриолет, който не може да има много батерии, но си минава 400км без проблем. Имате интернет бе, зяпайте.

ще превземе целият свят, първо икономически, после и с военна сила.

Ладите добре се продават!

Простичко е! Преди Западна ЕВропа получаваше евтина енергия и ресурси от Русия, сега тези ресурси се пренасочиха към Китай и Китай ги мачка по цялата продуктова гама! Да би мирно стояло, да не би Северен поток взривавло, и война в Украйна почвало, не би сега проблеми имало!

Нали се сещаш, че ако това стане масово ще започне да се изнася населението. Виж, че и в България вече хората масово са с кредити.

Китай ще копира примера на Франция и Германия от 90 години. За съжаление цяла Европа изпада в положението на бившите страни от СИВ. За бога братя - учете Китайски за да си намерите работа

Путин им предлагаше Европа от Лисабон до Владивосток, те отказаха .. те сега ще имат Сино - Русия от Хонг Конг до Брест..

Някой подпали завода за литиево-юонни батерии за електромобили в САЩ. Щетите са за десетки милиарди долари.

Еми, информирам те, че пазара на труда е като в боя на улицата - винаги има по-бойци от тебе. Особено в Индия и Китай. Не се отваряй излишно и не ръси купешки изрази.

Ти не знаеш ли ? Виж - Европейския съюз им вдигна митата на 35% защото изядоха главата на Немските производители на коли

Електрическите автомобили са едно недоноШче.

В продажбите на електомобили - ок. 4 процента. Спад в печалбата - 40%....защо говорите за две неща които имат толкова общо помежду си колкото слънцето и луната?

Ръст в заплатите,прекомерни инвестиции в безкрайни проекти, за които никой никога няма да чуе, изоставане в рисърч и дивелъпмънт спрямо китайците, безумни социални системи, спиране на държавните субсидии и т.н. и т.н...

Печалбата спада заради енергийни разходи и вдигане на заплатите заради инфлацията.. да ама цените не могат да ги вдигат щото китайците и корейците ги шамарят..

Важното е планктонът да си мисли, че на Путин му е зле.

Лошо Седларов! "Европейският съюз ще продължи да плаща по-високи цени на електроенергията от САЩ и Китай при най-добрия сценарий за нулева нетна енергия поради нарастващото търсене и присъщите му недостатъци, заяви бизнес лобито на блока. В проучване, поръчано от ..., се казва, че разходите за производство на електроенергия в ЕС ще бъдат поне с 50% по-високи от тези в тези страни до 2050 г. при "управляем сценарий""

дано си дзи да не реши да повиши лекарствата с 30% в отговор, че сме живи умрели. 90% от тях или съставките им са китайски. и чиповете влизат в тая графа

Зависи колко парички имаш в джобчето, мизернико.

Швабецо, йезуитчето тамплиер ви пусна кампанията: Няма да притежавате нищо и ще сте щастливи си мислетхе, че е майтап нали?

За сметка на това комунягите са много радостни.

корумпирания, загниващ и бюрократичен ЕС!

Когато кажеш европеец, това не е нещо за гордост. От 5-10 века само поробват, пиратстват, мародерстват, избиват, колонизират. От тази имперска роля европейците са живели малко по добре от другите, но това са кървави пари. Чувствам се евразиец, православен, словен, даже се радвам, че този нечовешки строй, тази империя на злото загива. От една страна 50 години дебилизират населението, това тъмно бъдеще на глобалистите, няма как умен народ да приеме, от друга страна глобализацията рухна, даже и като полюс от многополярността няма как да реиндустриализират ЕС, едно няма безплатни ресурси, по важното няма кадри .

и по-тежки ще стават,докато някой не се осмели да каже,че тези зелени щуротии са пълна измама и тотално деиндустриализират Европа...Докато на първо място е политкоректността,а не икономическата обосновка,само по-лошо ще става...

Тия банкери сатанисти от Блек Рок, Вангард и Давос са точно болшевики, троцкисти и комунисти. Само дето амебите нямат акъл да зацепят.

"Временните търговски защитни мерки се налагат, тъй като китайските компании са в по-привилегировано положение от конкурентите си, възползвайки се от незаконни държавни субсидии, посочи тогава Еврокомисията." и след това четем "Въпреки субсидиите за покупка на електромобили, приети в някои държави от ЕС, продажбите им се сриват ..." Ние, за разлика от средно-статистическия европеец сме много по-критични към еФтината пропаганда, защото животът ни научи да я разпознаваме!

Основните причини са в Брюксел и всички го знаят това. Никой не смее да каже публично, че царят е гол! От Италия се чуха някакви гласове, но доста предпазливи и слаби.

За европейските и американските - да, но за корейските и китайските - не!

Явно електромобилите имат скрити недостатъци. Само малкия пробег между зарежданията ли е проблемът? Може би и цената, не е ясно, защо са толкова скъпи, ако са по-безвредни за околната среда, без човека. Явно става дума за вредителство от страна на правителствата. Ще трябва ли да ги бесят по стълбовете, или ще се осъзнаят по мирен начин? Все-пак 21 век, не всички сме украинци и руснаци.

Запада взе да си продава и изнася новите коли на космически цени, но малцина хора могат да си го позволят. Като не могат купуват китайски, които също са красиви и качествени. Освен това спретнаха такава инфлация в държавите от ЕС, че на хората им се стопиха спестяванията с 50%. Наложиха куп санкции на Русия, за да уйдисат на САЩ и загубиха огромния Руски пазар. Отказаха евтините руски енергийни ресурси и така си направиха харакири. Еми, майната им, да фалират, ама лошото е, че пак хората от народа ще платят цената, не управници им - американски марионетки.

Каквото сам си направиш, никой не може да ти го причини! Зелена сделка, малоумни изисквания, дърляне с Русия, отказ от евтини суровини и руските пазари... Грешка след грешка, идиотщина след идиотщина... Какво да стане?

„Незаконни“ държавни субсидии. Незаконни, аххх, голям смях.

"... възползвайки се от незаконни държавни субсидии" Що за малоумно определение?! Кой определя "законността" на субсидите в САЩ, ЕС, Китай, Индия... Дядо Боже, марсианците...

Тия пробутваха все по големи дараци на все по космически цени. Сега да го духат колективно деева и изпаднали глупави германци. Едно време мейд ин Джърмани е било синоним на боклук! Сега пак е същото. Тия бяха държава за няма и 10 г. при Хитлер, но се отекоха от него и отекоха в канавката. Най лошото е, че управляващата паплач в България все я тегли да слугува на немци.

Зелената "сделка" на зелените германофашисти приключи. Тия нещастници еб..аха маата на обикновения германец, респективно обикновения европеец, респективно - обикновения българин. Ше ни закриват ТЕЦ-овет? Я им мама-та безполезна.

--- Китай ли е виновен? --- Не, Путин е виновен. Той лично, заедно с Медведев, Шойгу и т.н., на които "свободната" западна либерастка преса приписва всичко лошо на този свят. Иначе ако сме сериозни, не може да продаваш продукт с близо 300% печалба от вкараните разходи за изработката му. Ако направите сметка, в момента цената на среден клас автомобил е от 2 до 3 пъти по-висока заради програмираните дефекти. Инженерите под натиска на меринджеите проектират агрегати и системи с програмирани дефекти, които настъпват на точно фиксиран пробег и не влизат в гаранцията. Драгия клиент е принуден да посети официалния сервиз, защото лизинговия договор го задължава. Ходих на последния автосалон и видях, че в автомобилите среден клас (те са моята черга) са набутани с безсмислени шарении и екстри, които вдигат цената. Но дори и при високи нива на оборудване ми бие на еФФТино - пластмаси, материи на седалки, копчета и грозната мода всички да слагат огромен таблет на таблото. Електрическите коли са продукт на зелената мафия и батериите са най-мръсната им част. Продават се на двойна цена спрямо съпоставим модел на ДВГ. Но европееца не е глупак - той иска да зареди колата за 5 мин. и да мине средно 800 км. Някои дизелови коли минават 1200 км с 5 минутно сипване на нафта. Никой електрически миксер в момента не може да постигне това на стандартна зарядна станция. Нещо в схемата куца - хем няма автономност, хем плащаш 2 пъти по-скъпо.

Е те немските електрички са поне 3 пъти по-скъпи от китайските и два пъти от френските. Все едно купуваш самолет, а не Ауди, Мерцедес или БМВ!

Купуваш електрическо БМВ или Мерцедес са 400 000 лв и започваш да спестяваш бензин, то е просто комично! Хората да не са малоумни!

Немско не карам. Тия кат махнеш Фердинанд Порше, не са имали нищо читаво никога. Дори и поршетата в момента са изгъзица, а не спортен автомобил. Сув мув само на трактор не са ги обърнали...

А само тук там се изпуска по нещо, че електричните съсипват гумите с 30% по бързо от другите и създават механично замърсяване, което няма как да се чисти.

Само ударен с нещо тежко по главата би купил електричка.

И още ще затварят. Най-евтиното БМВ ЕВ е 71 хил. евро за базовия модел, а в ЕС средната годишна заплата е 26 хил. евро. Хората нямат пари да си купуват тези скъпи боклуци.