Коментари - Настанаха тежки времена за големите автомобилни компании | business.dir.bg
назад

Настанаха тежки времена за големите автомобилни компании

Бизнесът се надпреварва със съобщения за затваряне, спиране, ограничаване на производства, съкращения, стачки и др. п.

Обратно в новината
| Автор: Пламен Пенчев, БТА

Коментари - Настанаха тежки времена за големите автомобилни компании | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Истината е, че хората не търсят електрически автомобили. Не и в тези им параметри и цени.

Не ми е жал за тях, ама никак. Ако не бяха толкова алчни, щяха да векуват

Вече не е актуален въпросът дали да излезем от ЕС или да останем. Кочината се разпада, искаме или не, ще трябва сами да се спасяваме.

Който има гараж може да си купи електромобил. А другите? Да мятаме разклонители през балкона ли? Като няма инфраструктура за зареждане няма как да се мине на електромобили.

На Тесла батерията издържа до 150 хил.километра. След това се заменя с нова, а тя струва 28 хил.долара.

Давахте пари на хорта да си купуват електрически брички - хорта купуваха Спряхте да давате пари - хорта спряха да купуват Нищо лично!

Когато зелените фантасмагории на електрокарите се сбъскат с трезвата оценка на купувача, който трябва да ги плати, идва момента на истината и Германия трябва да понесе санкците въпреки подкрепата на брюкселските зелки с промити мозъци.

Е няма как цените им да са 50-100 000 евро и да има диво търсене. Ще трябва да намалят цените с 30%.Как ще стане, те си знаят.

Екология и икономически ръстеж са две несъвместими понятия.ЕС е пълно с чантаджии на високи заплати ,които експериментират с целия Европейски съюз и гражданите му.

Какво ще рече "незаконни субсидии", когато става дума за държава със собствена политика? Значи е абсолютно законно да даваш хиляди евро субсидия за закупуване на електрически автомобили, да спонсорираш станции за безплатно зареждане, да освобождаваш от данъци и какво ли още не, а обявяваш за незаконно това, че държава от другата страна на планетата подпомага собственото си производство?

Повечето немски автомобили ги направиха твърде скъпи и сложни за да се продават масово. Да се върнат към по-народни и надеждни МПС, с достъпна поддръжка като в миналото.

Колите станаха скъпи, а заплатите същите, как да ги купят. А колко са сложни, има 2 педала и волан, другото ако искаш го ползваш.

Кризата не е секторна. Не засяга само автомобилните производители. Цялата икономика на ЕС е в упадък. И не само икономически, а и социален. Дори нравствен. Колкото по- рано се признае това, по-добре за хората. ЕС в този вид е опасен!

Все пак е много по-добре от източно корейски режими като рузия.

година нова евродиректива, за да е по-трудно на бизнеса, за да е по-трудно на производството, но да е по-лесно на вноса. Е, какво очаквахте от евросоциализъм в действие. То цигани не останаха в страната - изнесоха се да живеят на помощи в Западна Европа. Бюрокрацията победи бизнеса, но накрая хладилника ще победи телевизора. Капитализъм или Социализъм - отговора се знае отдавна.

Не е виновен Китай ! Виновен е лично Наш друг товарищ Путин ! Щото тъкмо той подкокороса Си Дзин Пин да развие Кирайската икономика чак до небесата и по този начин да затрие Европейската ! Затова санкциите против Русия са правилни и трябва да продължат , та ако ще и ЕС да започнат да мрат от глад ! Уффффф ... вЕрно бе . там ще кльопат буболечки и червеи , а те свършване нЕмат ! Както и да е ... на Путин трябва да му е гадно ! И за да изпълним тази заветна цел , щом трябва ще минем и на животинска тяга ! Освен това последната е напълно екологична и брилянтно се вписва в зелената сделка ! Слава на Урсула !

че ти кльопаш само шоколад...втора употреба, нали див пес?

думичката "ирония"? А знаеш ли какво означава "първосигнален"?

За 5 години вдигнаха двойно цените ами какво очакват

Електромобилите са балон. Даже и в Китай ще се спука, въпрос на време е.

Така,така. Значи са нужни още санкции срещу Русия,за да може по-скоро са се срине Европа.

Санкциите започнаха да действат с обратна посока. То гейсъюза си отива и по добре, никому не е нужен в този си вид. Той е васал на империята на злото.

Малоумието ще затрие ЕС. Причината е в избирателите.

Зелената сделка, санкциите и митата работят! ЕС са малоумници!

Зелената сделка щяла да ни затрие, а това че всеки месец умират от рак хиляди българи няма ли? Благодарение на отровите от тецове и коли са половината.

колана. Какви тесли и какви айдита. Пуснете нещо до три- четири хилки.

Има. Казва се велосипед!

не прави разлика между авто и вело.

В същото време за хибридна тойота се чака 2 години защото има много желаещи да си купят Отиваш в произволен дилър на тойота в северна америка, и на всички налични коли има табела - продадена

Зелената сделка дава своите плодове.

Де да бяха проблем санкциите спрямо Русия.. Всъщност това е процес, който вече поне над 5 години се генерира и няма нищо общо с Русия, а с технологичния напредък на Китай. Ноо немците поне в това нещо са стабилни и винаги си признават грешките, а и нещата са тръгнали да се развиват към водорода и до няколко години ще се обърне палачинката. Електричските коли са маркетинг, за европейските производители несполучлив, защото в Европа производството на такива неща е доста скъпо и не излиза сметката, в Китай и САЩ е пазара, тъй като там стандартите позволяват това да се случва на доста занижени цени. Теслата изглежда скъпа, ама реално погледнато е евтина и боклучава изработка , с китайчета е също положението.

Колкото и да не им се иска на бедните, това е бъдещето - електрически автомобили. Надявам се европейските правителства по-бързо да въведат забрани за ползване на автомобили на бензин, дизел и газ. На който не му харесва, да ползва обществения транспорт или да ходи пеша. Светът е задръстен от автомобили и всеки бедняк може да си позволи някоя таратайка. Ако продължаваме така, ще задушим планетата.

Ще ядете не само хлебарки и синтетично месце а и лайната си. Малоумието неведнъж е затривало цивилизации. Но Идиокрацията се очертава исторически да е фатална.

човечеството няма бъдеще с такива идиоти като теб :)

я иди се прегледай може да ти няма нищо

А самолетите и корабите ще ги спрем ли бе,олигофрен? Всичко е една брутална измама,нямаща нищо общо с климата.

И всичко това уважаеми дами и господа е поднесено от ЕС на който Китай му пречи! А това, че обещаваха по - евтини електромобили и отварянето нови работни места? Кой политик ще понесе отговорността за сриването на пазарите заради ел. колите? Нека да позная - никойЧ

Това че при отворен и справедлив пазар европейските производители ще фалират беше ясно много отдавна. От самото начало Евросъюзът субсидираше производителите с над 50% от стойността на произведените електромобили. По този начин съюзът научи производителите си на лошо - какъвто боклук и да проектират, производството му ще е много евтино (поето от държавата), така че ще могат да излязат на печалба. Съответно никой никакъв зор не си даваше за каквито и да било разработки - произвеждаха боклуци и ги мятаха на пазара. Ясно е че в момента, в който се появи реална конкуренция в лицето на Китай, европейските зомби производители ще глътнат вода и ще потънат. Което и става в момента. Евросъюзът се опитва да спаси зомбитата си с поредните непазарни средства, но надали ще успее. Зомбитата трябва да бъдат оставени да умрат!!!

Не знам що толкова се радвате... Кризата в Германия увеличава безработицата у нас...

Китай "незаконно"субсидирал фирми за производство на електромобили!Ми,на вас някой да не ви е забранил,бре,субсидирайте и вий.

Има пари Китай,субсидира,не си хвърля парите на вятъра за Украйна както правят простите европейци.

Евросъюзът от самото начало субсидира здраво и поема над 50% от стойността на производството, но европейските производители са толкова некадърни, че даже и с държавните субсидии никой не им иска таратайките. Затова и фалират.

"Тъмни облаци се събират над сектора, свързан с производството на елементи и части за електрическите превозни средства. Това е видно и от заглавията в много медии през последните седмици: "Ауди" затваря производството си във фабриката за електромобили в Брюксел през февруари догодина", "Проект за завод за рециклиране на батерии във Франция е спрян", "Германия спира мащабен проект за изграждане на завод за чипове", "Концернът "Мерцедес-Бенц" е продал с над една трета по-малко електромобили през третото тримесечие", "Дъщерна компания на "Нортволт" е пред фалит след спиране на проект"." Благодарение на сащ и тяхната война в Украйна. БЛАГОДАРИМ ТИ САЩ, ЗА СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ!

руска мършо войната в Украйна се започна от Рашка Говняшка която нахлу да превзема чужда държава

Мълшата сте вие амеликанизираните подлоги.. Войната започна още 2014 та и не точно от руснаците.. Но то Галка ви праща на плюене не за се образовате.. но толкова си можете като господарите ви

Ц! Брюкселската простотия!

Европейците обедняват. Нямат пари за нови автомобили. Естествено и авто производителите да са в криза. Европа закъсва и това те първа ще стане ясно, то сега започва, а че ще стоят и на студено и ще се разделят с някой придобивки ще стане съвсем скоро, то леко но неотменимо ги чака. Европа закъсва и който живял като цар, живял.

сега последно ние къде сме - в Европа или Азия.... Това отнася и за нас или бъркам нещо.

Ако си купя електроавтомобил, ще трябва ли да вечерям с буболечки, скакалци, синтетично месо и да си сменя пола. И държавата с какво ще ме субсидира. Ако ще ми подари изкуствен член по добре да ходя пеша

Това е добре , означава че европееца е тъп но не и тотално зомбиран. Зелената сделка е сделка за издояване на овцете. Есинственото зелено в тази сделка е изпращане за зелен хайвер на жълтопаветната пикоч

Ако всички в ЕС имаха достатъчно добри доходи за да си позволят да си купуват чисто нови коли икономиката в тая област щеше да просперира,но уви,поне в Югоизточна Европа хората не могат дори коли на старо да си купуват,камо ли нови,докато работодателите им алчни имат по над 20 в гаражите си и то луксозни и хиперскъпи,па то са и яхти,десетки имоти и какво ли не,докато робите обират боклуците на по 20 години изхвърлени от западните държави...

Кои големи,тези в ЕС заради глупавата политика на политиците в ЕС. Заради прокарването на електрическите боклуци,които масово никой не купува. Цялата зелена политика на ЕС е пълно съсипване на икономиката,накрая освен нулеви емисии ще имаме и нулева икономика,което е явно и целта,да нямаш нищо,но да си щастлив...

Ко прайм ся ? Няма евтин ток , няма руска газ и приключват нещата ! Декарбонизащия се прави с атомни централи , водород , засаждане на гори !

руско лайненце "токът" през деня гони нула стотинки по-евтино от това къде бе копеленце смръдиво

ще ми платиш ли разхода през деня,аз ще си плащам скъпата нощна тарифа,лайненце?;)Или от козяка и толкова не плащат?;)

Дреме ми... Да има милиарди за Осрайна, израдняци!

съвсем скоро тук в територията-кочина ще усетим какво значи криза на запад!

се превърна във фабрика за безработни Лекинко ша се преквалифицират писачите на софтуер и производителите на хардуеър за Controller Area Network (CAN bus) В стругаро-фрезисти леяри и вагрянчици за рейки карбуратори и кабЭляк за управление на дроселовата клапа на МАТОРА И шибачките шивачки на ишлеме в древната професия тоже

Значи ще джаскаме мита на Китайските коли заради “незаконни субсидии”, а след това като става въпрос за Европа : “ Проектът е спрян, въпреки че германското правителство обеща да го субсидира с около 10 милиарда евро.” На мен пък ми омръзна да се опитват да ми набиват в главата че една кола трябва да струва 50000+ евро и това е нормално! Електрическите коли са много по прости технологично от тези с бензинови и дизелови двигатели. Какви са тия глупости че колите станаха толкова скъпи? Искат набързо да си избият инвестициите май! Като Фолксваген не може да се оправя, да фалира. Друг ще и купи активите и ще прави коли. Аман вече да натискат потребителите да плащат за грешките на големите мениджъри!!!

да си олекотят моделите - да минат на производство на по-малки коли, харчещи по-малко производствени ресурси и по-икономични при експолатация. Тогава у нас временно ще нарастне борят на убитите шофьори при ПТП, но какво да се прави - естествен подбор е, освен това ще нарастне търсенето на нови автомобили, след като едните вече са катастрофирали.

"Ситуацията на пазара на електромобили в Европейския съюз поставя под въпрос амбициозните цели на Брюксел до 2035 г. да бъде прекратена продажбата на нови дизелови и бензинови автомобили в страните от ЕС". Ще им дойде акъла в главите прости

Явно в ЕС не знаят третия закон на Нютон. "Всяко действие има равно по големина и противоположно по посока противодействие."

Фирмите, които говорятг за проблеми са едни от най-големите на света, с най-добрите специалисти и анализатори. И със сигурност имат много ясна представа къде е проблема и какво ако се направи би се разрешил. Да ги бяха попитали, щяха да кажат какво да се реши. Но в статията нищо такова не намирам. Или не е полит-коректно решението, което те предлагат, или Европейските политици са решили сами да решават какво и как да променят, което уж да реши проблема, а всъщност съвсем да го задълбочи.

понеже съм от 35 години на мястото на събитието накратко решение няма. От Фолксваген предложиха намаление на заплатите с 10 %, а работническият съвет иска увеличение с 7 на сегашните заплати. В автомобилната индустрия са най високите заплати в машиностроенето. Кризата е повсъместна и изход няма.

Интересно кога най-после ще има реален пазар, а не планова икономика? От една планова икономика с петилетки в друга. Когато да притежаваш и поддържаш електромобил стане по-евтино от дизеловия му вариант всички ще почнат да купуват електромобили. Всичко е пазар и цени, а не измислени регулации.

пазар за втора ръка електрически коли няма. Това е проблемът, а технологиите се развиват много бързо. Подобно на смартфони и компютри. След 5 години стават само за рециклиране.

Е как така ? Нали наложихме санкции на Русия? Спряхме руските нефт, газ и т.н.? Нали минахме на ЗЕЛЕНА енергия? как така масово затварят автомобилни заводи? Иначе после реват как Русия е виновна че вменява на населението да гласува СРЕЩУ сегашните управляващи в Германия идругите евродържави.

тия намазаха филията от двете странаи, даже и по ръбовете... тия не познават паерите миии дгдве

Хем по евтини хем по здрави

Тези все говорят за незаконни държавни субсидии в Китай, но реално в ЕС всяка държава субсидира частните фирмите с компенсации за високи цени на ток, високи цени на газ и т.н. но го пишат компенсации и затова било законна държавна помощ.

Европейския Съюз е най-протекционистичната търговско-икономическа международна организация. Не можеш вечно да я караш на субсидии, фондове, ала-бала ... Винаги идва край и келнера идва със сметката. България днес е заден европейски двор единствено приет в ЕС да бъде Санитарен Пояс като външна граница за богоизбраните западняци от Клуба на Колонизаторите. До 5 години очаквам българина да разбере най-накрая в какви яки евро-атлантически говна се нахендрил.

Тежките времена за ЕС-то тепърва започват. Половин трилион евро беше търговския оборот между ЕС и Руската Федерация. ЕС купуваше от Русия от енергийни източници, през висококалорични и коксови въглища, метали, сплави, руди, торове, да риба и зърно а Русия купуваше от ЕС основно скъпи стоки - от автомобили, през електроника, домашни/кухненски уреди, мебели, керамика, яхти, луксозни стоки всякакъв вид, и много манджа и то все скъпа европейска манджа. Търговския дефицит беше винаги в полза на ЕС. Днес ЕС няма къде да продаде скъпите си стоки по света, НЯМА КЪДЕ. И ще става от зле по-зле.

пълни глупости, единствения дефицит на Германия беше с Русия.

Нормално - застаряващо население, намаление на младите хора като бройка, както и факта, че се напълниха с мигранти които да им работят на минимални работни заплати и просто няма кой да купува нови автомобили.