Коментари - Над $2,5 млрд. плаща Боинг по делото за катастрофите със 737 Макс | business.dir.bg
назад

Над $2,5 млрд. плаща Боинг по делото за катастрофите със 737 Макс

Компанията е постигнала споразумение с министерството на правосъдието на САЩ

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Над $2,5 млрд. плаща Боинг по делото за катастрофите със 737 Макс | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Проблема не е в софтуера, а в дизайна на самолета, който се опитват да коригират със софтуер! Смяната на двигателите прави самолета неуправляем без помощта на софтуер, а решението да спестят пари, разчитайки на един сензор за ъгъла на атака допълнително влошва нещата!

Само да ви кажа, че всички от семейство Airbus А-3ХХ, стават абсолютно "неуправляеми" без помощта на софтуер. И как точно по-големият диаметър на входния апарат на двигателите LEAP и по-малката им маса, ще направят самолета "неуправляем"?

Какво се занимавате? Ако сте авиационен инженер няма да задавате такива въпроси. Всичко е описано как точно влияе, прочетете и учете материалната част.

Многотонното желязо на Мъск хич не може без софтуер, ама се позиционира точно дакацне на определеното място. Истината е, че са спестили от софтуер като са наели вместо програмисти статисти от джебелско, чиято основна задача никога не е била да програмират, а да пазят завет за крадения софтуер, който се пласира на големите - гугъл, майкрософт, САП, защо не и на Боинг. На грипените директорката беше българка, явно сме трансферирали нещо крадено, недокрадено, което е плъзнало навсякъде. Същите проблеми /от софтуер/ по същотото време имаха и руските ракети. Последният път дори американец беше в спасителната капсула.

Дали не гледаме втори епизод на същия филм с ускореното тестване и одобрение на ваксината на Pfizer? И тук ситуацията е същата. Фирмата производител сама си прави тестовете за безопасност, търсенето е голямо, а времето-малко. Дали и тук не са позагладили някое ръбче, за да се получи одобрението веднага? За съжаление, тук са заложени повече животи и когато разберем, може да е късно.

Но тук въпросът е - и какво от това, какво като платиха 2.5 млрд долара. Това за тях е почти равносилно на ухапване от муха ило одраскване от котенце. Да ги бяха глобили 50 млрд долара, но няма как една обща машина да си отреже сама краката

Не искат да ги удавят. Това на практика е помилване. Тези самолети са с каталожна цена от 100 милиона. 2,5 милиарда са 25 самолета. Продават се с отстъпка, разбира се. Ще продадат 100 и излизат начисто. Преди 2019 продаваха по 300-400 годишно. Загинаха два самолета хора заради "ефективни мениджъри". Някой отиде ли да търка наровете?