Московски: Решаваме проблема с БДЖ до седмица

Ако започне разпродаване на локомотиви, компанията ще спре дейност

Обратно в новината

Коментари - Московски: Решаваме проблема с БДЖ до седмица | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какво решаваш,нагъл тип!? Решаваш как данъкоплатците да платят безумните ви кражби в БДЖ!?Ив целият ти корумпиран и крадлив сектор-това ли"решаваш"? Господ си знае работата.

Железниците се нуждаят от решителни промени, а не само от приказки: 1. Спешно да се извършат капитални ремонти на тяговия подвижен състав (локомотиви и мотрисни влакове) от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.

от където вади за стадионите по селата

Когато ти и твоятя крадлива и невежа шайка в БДЖ ви пратят зад решетките и на ваше място се назначат ПРОФЕСИОНАЛИСТИ БДЖ може и да се оправи, но със вас никога. В товарни превози тече процес на отдаване на маневрената дейност на частни првозвачи. В товарни превози е губеща в часните превозвачи е печеливша. Извод: НЕКАДЪРНО ръководство. В пътнически превози внедрявате система за билетоиздаване която е срам за IT сектора в България. Системата не отговаря на нито едно от изискванията на UIC. Билетите са на термохартия и всеки може да си ги преснима колкото си иска-няма контрол за едентичност. Цената на тези принтери е колкота една лека кола. Комуникационната среда е интернет което е световна глупост. Да не говорим че всеки който посочеше недостатъците на системата беше уволнен. Вижте колко заповеди за промяна на работната група има, те са над 10 и винаги се слагаха хора които ще подпишат приемно-предавателните протоколи. Приемането не ставаше на етапи както би трябвало(проектиране, програмиране, внедряване и др.) а на парче: системата печатали билет-печата приемасе. Ама че данните в него не са верни , че не е билет а е един артикол и....... това не е важно. Шефа на информационно обслужване казва вие сте тъпи железничари подписвайте, дайте парите и ЧАО.

Iivanov84

е докога да се правят капитални ремонти на 40 годишни вагони и машини,трябват нови,новиии....

Ами като не знаете от къде да изкарате пари за БДЖ има хора които знаят.Просто сте изчерпани и е редно да се оттеглите г-н министре.

Като не знаете и не искате да управлявате подавайте оставки.И без това сте в управлението единствено за да крадете

... ами оттам, откъдето ги "вкарва" през последните 12 години - от офшорните си сметки:)

Локомотивите и мотрисите са стотици, а вагоните - хиляди. Мисля, че за всеки е ясно, че ще са необходими поне десет години за да се подменят с нови. Междуремонтния ресурс на един локомотив е от 8 до 12 години при капиталните ремонти - толкова, колкото е необходимо да бъдат подменени с нов подвижен състав. Необходима е стегната програма с консенсус, а не всяко следващо правителство да започва от нулата - ясно по какви причини.

Продавайте всичко барабар с релсите за скрап и приключвайте!Като избягаме и измрем всички ще дойдат нормални хора, ще направят нормална държава и ще построят нормални железници от нулата.Остатъците от бай ганьовски грабежи и корупционни схеми не са нужни на никого.

РЕЖЕТЕ ЛОКОМОТИВИ ВЕ ... И РЕЛСИТЕ РЕЖЕТЕ ... КО КВИЧИТЕ?

Забравяте и едни 500 милиона заем от Париба, които взе Меглена Пръмова и заради коти влезе в борда на директорите на Париба! Що?

Защо гражданите да плащат?Вие крадците дето 30г.само това правите ,вие ще плащате.Вие не сте управляващи ,вие сте престъпници. Какво претежаваш ти потомствен комунист ?Кога ти е било грижа за БДЖ? Виж за "бизнесмените"шофъори алчни веднага се застъпа и много те заболя да не фалират.Какво ли работещо има тука ,та и БДЖ да работи. Направо закривайте я тази държава.гроб превърна държавата не в клозет ,а в гробище.БДЖ,Енергетика,компании с национално значение е унищожихте всичко.как си лягаш,как заспиваш ?Съвест?Къде у вас,само кражби и далавери.Закони няма,само марковски е цялата съдебна система.

Вие сте царе по решаване на проблеми.От днес за утре ,но не за дълго.Скоро с болниците решихте проблеми,преди това с образованието,с телка,с здравната каца,с полицаите,с охранителите,с бедствията,с превозвачите престъпници,сега и с бдж.Вие сте в една въртележка ,в пушене на дупки,до кога само един Господ знае? Виж вие сте се подсигурили за векове напред,ще векувате тука,всичкови е мило най вече парите.Само за това мислите как и от къде да откраднете още и още.

Господин министре, да, нкой от управляващите тогава не е питал българските граждани дали да се тегли заем и да се правят дългове за близо 1 млрд. лв. Но, добре е и Вие, и ние да не забравяме, че Вашето правителство и никой от управляващите сега не е питал българските граждани дали да се теглят заеми и да се правят дългове за близо 16 (ШЕСТНАДЕСЕТ) млрд. лв... Та, някак си не върви този риторичен въпрос - получава се "Крадецът вика: Дръжте крадеца!".

Нали има 200 вагона - неналични. ХА ХА Продайте ги на Бойко за по милион парчето. И без това са неналични - може да ги сложи под магнолията!

Когато имаш инфлация 3% и икономически растеж 4-5% е почти задължително да се теглят 2-3% дълг. Или в парично изражение от 100 милиарда БВП са 2-3 милиарда годишно. Защо се прави - провери си сам!

Абе човек, крадете по 10 милиарда на година - в прав текст ви го каза Нинова по БНТ!!! само една година ако се спрете и ще има пари за всичко - и за заплати, и за пенсии, и за здравеопазване, и за образование, и за армията, и за пътищата .... Само една година трябва да не крадете!!!