Московски: Решаваме проблема с БДЖ до седмица

Ако започне разпродаване на локомотиви, компанията ще спре дейност

Обратно в новината

Коментари - Московски: Решаваме проблема с БДЖ до седмица | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе човек, крадете по 10 милиарда на година - в прав текст ви го каза Нинова по БНТ!!! само една година ако се спрете и ще има пари за всичко - и за заплати, и за пенсии, и за здравеопазване, и за образование, и за армията, и за пътищата .... Само една година трябва да не крадете!!!

Нали има 200 вагона - неналични. ХА ХА Продайте ги на Бойко за по милион парчето. И без това са неналични - може да ги сложи под магнолията!

Господин министре, да, нкой от управляващите тогава не е питал българските граждани дали да се тегли заем и да се правят дългове за близо 1 млрд. лв. Но, добре е и Вие, и ние да не забравяме, че Вашето правителство и никой от управляващите сега не е питал българските граждани дали да се теглят заеми и да се правят дългове за близо 16 (ШЕСТНАДЕСЕТ) млрд. лв... Та, някак си не върви този риторичен въпрос - получава се "Крадецът вика: Дръжте крадеца!".

Когато имаш инфлация 3% и икономически растеж 4-5% е почти задължително да се теглят 2-3% дълг. Или в парично изражение от 100 милиарда БВП са 2-3 милиарда годишно. Защо се прави - провери си сам!

Вие сте царе по решаване на проблеми.От днес за утре ,но не за дълго.Скоро с болниците решихте проблеми,преди това с образованието,с телка,с здравната каца,с полицаите,с охранителите,с бедствията,с превозвачите престъпници,сега и с бдж.Вие сте в една въртележка ,в пушене на дупки,до кога само един Господ знае? Виж вие сте се подсигурили за векове напред,ще векувате тука,всичкови е мило най вече парите.Само за това мислите как и от къде да откраднете още и още.

Защо гражданите да плащат?Вие крадците дето 30г.само това правите ,вие ще плащате.Вие не сте управляващи ,вие сте престъпници. Какво претежаваш ти потомствен комунист ?Кога ти е било грижа за БДЖ? Виж за "бизнесмените"шофъори алчни веднага се застъпа и много те заболя да не фалират.Какво ли работещо има тука ,та и БДЖ да работи. Направо закривайте я тази държава.гроб превърна държавата не в клозет ,а в гробище.БДЖ,Енергетика,компании с национално значение е унищожихте всичко.как си лягаш,как заспиваш ?Съвест?Къде у вас,само кражби и далавери.Закони няма,само марковски е цялата съдебна система.

Забравяте и едни 500 милиона заем от Париба, които взе Меглена Пръмова и заради коти влезе в борда на директорите на Париба! Що?

РЕЖЕТЕ ЛОКОМОТИВИ ВЕ ... И РЕЛСИТЕ РЕЖЕТЕ ... КО КВИЧИТЕ?

Продавайте всичко барабар с релсите за скрап и приключвайте!Като избягаме и измрем всички ще дойдат нормални хора, ще направят нормална държава и ще построят нормални железници от нулата.Остатъците от бай ганьовски грабежи и корупционни схеми не са нужни на никого.

... ами оттам, откъдето ги "вкарва" през последните 12 години - от офшорните си сметки:)

Като не знаете и не искате да управлявате подавайте оставки.И без това сте в управлението единствено за да крадете

Ами като не знаете от къде да изкарате пари за БДЖ има хора които знаят.Просто сте изчерпани и е редно да се оттеглите г-н министре.

Когато ти и твоятя крадлива и невежа шайка в БДЖ ви пратят зад решетките и на ваше място се назначат ПРОФЕСИОНАЛИСТИ БДЖ може и да се оправи, но със вас никога. В товарни превози тече процес на отдаване на маневрената дейност на частни првозвачи. В товарни превози е губеща в часните превозвачи е печеливша. Извод: НЕКАДЪРНО ръководство. В пътнически превози внедрявате система за билетоиздаване която е срам за IT сектора в България. Системата не отговаря на нито едно от изискванията на UIC. Билетите са на термохартия и всеки може да си ги преснима колкото си иска-няма контрол за едентичност. Цената на тези принтери е колкота една лека кола. Комуникационната среда е интернет което е световна глупост. Да не говорим че всеки който посочеше недостатъците на системата беше уволнен. Вижте колко заповеди за промяна на работната група има, те са над 10 и винаги се слагаха хора които ще подпишат приемно-предавателните протоколи. Приемането не ставаше на етапи както би трябвало(проектиране, програмиране, внедряване и др.) а на парче: системата печатали билет-печата приемасе. Ама че данните в него не са верни , че не е билет а е един артикол и....... това не е важно. Шефа на информационно обслужване казва вие сте тъпи железничари подписвайте, дайте парите и ЧАО.

от където вади за стадионите по селата

Железниците се нуждаят от решителни промени, а не само от приказки: 1. Спешно да се извършат капитални ремонти на тяговия подвижен състав (локомотиви и мотрисни влакове) от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.

Iivanov84

е докога да се правят капитални ремонти на 40 годишни вагони и машини,трябват нови,новиии....

Локомотивите и мотрисите са стотици, а вагоните - хиляди. Мисля, че за всеки е ясно, че ще са необходими поне десет години за да се подменят с нови. Междуремонтния ресурс на един локомотив е от 8 до 12 години при капиталните ремонти - толкова, колкото е необходимо да бъдат подменени с нов подвижен състав. Необходима е стегната програма с консенсус, а не всяко следващо правителство да започва от нулата - ясно по какви причини.

Какво решаваш,нагъл тип!? Решаваш как данъкоплатците да платят безумните ви кражби в БДЖ!?Ив целият ти корумпиран и крадлив сектор-това ли"решаваш"? Господ си знае работата.