Коментари - Милиони трошки ще станат "храна" за новите коли | business.dir.bg
назад

Милиони трошки ще станат "храна" за новите коли

Европейската комисия предлага регламент за оползотворяване на излезлите от употреба автомобили

Обратно в новината

Коментари - Милиони трошки ще станат "храна" за новите коли | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6

Коментари

Аз искам да попитам докога ЕК ще създава условия за корупция и двойни стандарти между изтока и запада. Защо в едната част на Европа изискванията за екологичните стандарти са едни, а за другата други, прикрити зад принципите на местното самоуправление. Защо и докога ще ни изнасяте боклуците си за да се отървете от тях и то с печалба, а ние ще ви караме старите изпушли трошки и ще ходим по болниците! Екостандартите трябва да са универсални и за всички. Неможе в Гермяния дизцелите да са например с изискване за еко 6, а у нас с категория 3. Нали знаете какво излиза от ауспусите на тези боклуци!

....

Милиони трошки ще дойдат на изток, в т.ч. в България, където ще стигнат до окончателната си гибел.

означава преди да произведеш трябва да продадеш ПростоКиро, обратното на Мерцедес 124 милионник

1,8 млрд евро не е голям ефект. За пример, построяването на един от новите заводи на ФОРД в САЩ струва 900 млн.долара. А това е само един завод, само една марка. Така че този ефект е НИЩОЖЕН.

то така става по чиновнически с регламенти, декларации, закони, наредби и директни заповеди със заплахи за спиране на бизнеси ......

Крайно време е да започне да се оползотворяват остатъците от изядената храна. Дето излиза от тъмното място. За да е всичко еко, зелено (в случая малко кафяво, ама карай). Та, след като излезе от тъмната дупка, да се оформи като пържола или шоколад, със съответния етикат и лъскава опаковка. Сигурен съм, че ще има достатъчно идиоти, да допринесат за "намаляване на въглеродния отпечатък".

Чакай, тепърва се развихрят.

Къде мислиш отива след отделянето и пречистването та водата в ПРЕЧИСТВАТЕЛНИТЕ СТАНЦИИ? Извини блясь, ты живёшь в Пидераша и у тебя "удобства" на дворе. В ЯМА КОЯТО НИКОГА НЕ Я ЧИСТИШ.

Ако можеше и да измислят как електроуредите да издържат по 20 години, като печки и хладилници... явно Мраз и раховеца са прекалено сложни и не могат да ги пресъздават.

Не са демократични. Продукти са на лошия комунизъм, все пак.

както винаги от ЕК тотални глупости. Редкоземните не могат да бъдат извадени от бракувана електроника. В ЕК някой е обещал някакъв супер метод, който ще е резултат от някакъв проект, за който сега ще изсипят едн куп пари. Дали ще има метод не е ясно, ама по проекта ще бъдат усовени едни пари. Всички метални части от колите в момента могат да бъдат рециклирани, това не е нищо ново, просто скрап, който после отива за претопяване. Никой не обелва дума как тежките литиево йонни батерии от всякакви тесли и подобни автомобилни безумия ще бъдат рециклирани. Никой не споменава за въздействието върху околната среда и климата на добива и обогатяването на литий, кадмий и каквото му хрумне на човек за производството на грамаданските батерии, които задвижват всякакви електрически кютуци, които сега се търкалят по пътищата. Общо взето имам чувството, че всички решения на ЕК се пишат от Урсула. Такава комбинация от некомпетентност, лозунгарство и пълна отдалеченост от реалността само тя може да постигне. Остава само въпроса кой ще намаже от това, това всъщност е ЕДИНСТВЕНИЯ въпрос. Останалото е парлама.

Точно и аз за това щях да пиша , за батериите нищо не пише а то основната част на лектромобила както и че елктрическите двигателина елктрокарите също не са безвредни защото съдържат постоянни магнити, включващи метали като неодим, празеодим, диспрозий и тербий, които са токсични..