назад
Милиони тонове въглеродни емисии би струвал пакетът "Мобилност"
Това сочи оповестеното проучване на експерти по поръчка на Европейската комисия
Обратно в новинатаКоментари - Милиони тонове въглеродни емисии би струвал пакетът "Мобилност" | Бизнес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Коментирай
Камионът взема стоката от склад и я кара до склад. Сам разбираш, че не на всякъде и до всеки завод, търговски обект или строеж е възможно и рационално да се прекара железопътна линия. Спорът в случая е не толкова за TIR, колкото за камиони регистрирани в България (и други източноевропейски страни) работещи изцяло на запад (Франция да речем). Тъй като разходите на една такава фирма са значително по ниски (10% плосък данък в България, по ниски разходи за труд и т.н.), това прави местните превозвачи неконкурентоспособни...
Добре де ако българска фирма отвори "офис" във Франция примерно, тогава камьоните могат да се връщат до там...