Коментари - Милиони тонове въглеродни емисии би струвал пакетът "Мобилност" | Бизнес.dir.bg
назад

Милиони тонове въглеродни емисии би струвал пакетът "Мобилност"

Това сочи оповестеното проучване на експерти по поръчка на Европейската комисия

Обратно в новината
| Редактор : Александра Ангелова

Коментари - Милиони тонове въглеродни емисии би струвал пакетът "Мобилност" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо са ви камиони след като има влакове. Товарни влакове.

Камионът взема стоката от склад и я кара до склад. Сам разбираш, че не на всякъде и до всеки завод, търговски обект или строеж е възможно и рационално да се прекара железопътна линия. Спорът в случая е не толкова за TIR, колкото за камиони регистрирани в България (и други източноевропейски страни) работещи изцяло на запад (Франция да речем). Тъй като разходите на една такава фирма са значително по ниски (10% плосък данък в България, по ниски разходи за труд и т.н.), това прави местните превозвачи неконкурентоспособни...

Добре де ако българска фирма отвори "офис" във Франция примерно, тогава камьоните могат да се връщат до там...

Там да са данъците