Милиони тонове въглеродни емисии би струвал пакетът "Мобилност"
Това сочи оповестеното проучване на експерти по поръчка на Европейската комисия
Обратно в новинатаКоментари - Милиони тонове въглеродни емисии би струвал пакетът "Мобилност" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Добре де ако българска фирма отвори "офис" във Франция примерно, тогава камьоните могат да се връщат до там...
Защо са ви камиони след като има влакове. Товарни влакове.
Камионът взема стоката от склад и я кара до склад. Сам разбираш, че не на всякъде и до всеки завод, търговски обект или строеж е възможно и рационално да се прекара железопътна линия. Спорът в случая е не толкова за TIR, колкото за камиони регистрирани в България (и други източноевропейски страни) работещи изцяло на запад (Франция да речем). Тъй като разходите на една такава фирма са значително по ниски (10% плосък данък в България, по ниски разходи за труд и т.н.), това прави местните превозвачи неконкурентоспособни...