Коментари - Марио Бакалов: Пандемията промени авиацията, както 11 септември 2001 г. | business.dir.bg
назад

Марио Бакалов: Пандемията промени авиацията, както 11 септември 2001 г.

Постоянно излизат нови регулации и рестрикции, а от екипажите се очаква сериозна гъвкавост

Обратно в новината
| Редактор : Александра Ангелова

Коментари - Марио Бакалов: Пандемията промени авиацията, както 11 септември 2001 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тоест и зад двете стоят едни и същи...

Както е всеизвестно, че инцидентът на 11.септ. бе предизвикан от службите на сащ (свидетелстват над 100 пожарникаря, че сградите са взривени контролирано), с цел заграбване на едни ресурси от близкия изток и намиране на нов национален враг (щото ссср се разпадна), а оръжейните корпорации губят цена през мирно време, ТАКА е всеизвестно и, че ковид пландемията е предизвикана от същите тези "любители" на човечеството, които решиха, че не трябва да има свободна воля и средна класа!!! Та затова не се учудвайте, че само хора като Джеф Безос имат право да си правят екскурзии до космоса, а когато вие искате да ползвате авиацията за по-бързо придвижване, то вие замърсявате и трябва да престанете! Скоро и личните дв автомобили ще забранят! После и частните имоти, докато накрая 10 световни фирми не започнат да се изявяват като царе над човечеството (тези които са издържали на ковид геноцидът)!!!

Пак конспирации , аман от неграмотници .

Хахаха, така ли пишеше в смс-а, или факса, дето получи?! И какво общо има грамотността с "конспирациите"??? Или просто това е капацитетът на речника ти и просто толкова си можеш?! Нали през 2019 (още тогава бе известен планът им) беше конспирация и задължителното ваксане и зеления пропуск?! А можеш ли да обясниш, след като така нар. ваксини са панацея срещу ковид, тогава защо от СЗО обявиха, че е нужна и бустерна и турцинираща доза на всеки 6 месеца??? Можеш ли да ми посочиш една съществуваща ваксина, която да трябва да се инжектира за едно и също заболяване през 6 месеца???

На Баколов в тоя големия самолет му дават само да говори по радиото, колкото за чистотата на самолетите за Германия може да е така ама един самолет на България еър беше толкова мръсен, че от капаците където излизат маските всичко беше черно на ивици. Явно барабар с въздуха е влизало и масло от двигателя. Тоя самолет не беше виждал хигиена поне 3 месеца. За София не знам ама хигиенистките по самолетите изчезнаха след като две се разболяха от ковид. Другото което прави впечатление , е че изчезнаха земните стюардеси. Да тия дето съпровождат автобуса и създават ред при качването в самолета. Разбрах, че лисват когато щяха да смачкат един баща с бебе на ръце, а майката с количката горката беше последна на опашката. Това при Бай Тодор посмъртно не можеше да се случи.

Тоя смешник ,дори не е Командир ! Защо ни занимавате с него и неговоте глупости . Нереализиран пилот ,който не знае какъв е и само търси поле за изява по медиите. Да си продава шапките по 10 лева и да си мълчи

Тоя явно е пилот, щото разбира от самолети колкото селски поп. То в последно време пилотите освен да въртят копчетата на автопилота и да пускат и прибират колесниците друго не правят. 70% от въздуха се рециклира, а ХЕПА филтъра лови само пясък

няма как да лети вече на най- големия А 380, щото Луфтханса се отказа от всичките 16,и сега са на паркинг в Испания. Голям самолет-големи разходи.

Аз съм пилот и мога да ти кажа че не е само въртене на копчета. А ела ти да бачкаш на 13 000 м над земята и да въртиш копчета

Новият Ковид и геноцид срещу човечеството са конспираторите!

SS сигурно работи на автоматична автомивка и само копчетата се е научил да натиска (ама не всичките още). Кой за каквото е учил

Не ща щото както знам какви са ви механиците не смея да се кача на самолет - имам вземане даване с такива. Единствено на България Еър се престрашавам защото колкото и да са идиоти има останало съвест в тях, за разлика от западняците. Даже когато се качвам на самолета на комшията че го знам на изуст и знам кога и какво му е пипано и пак го проверявам един час. че веднъж му гасна 3 пъти мотора за един полет. А и горе на 13 000 метра е скука. И като работата ви не е само въртене на копчета ми кажете колко пъти сте летяли в ръчен режим. Последия случай от преди две години с Боинг Макса дето падна и ги спряха беше точно заради това. Пилота решил да лети в ръчен режим без да знае как се прави и се пребиха.

Колко си прост не е истина. За съжаление, са много такива като тебе… Например ваксината за грип е всяка година

Натискам и копчета, ама мога да разглобя бутален двигатели да го сглобя без да ми останат части за още един. И съм го правил много пъти въпреки че не ми е това работата.

А Марио е голям смешник ! Нито е българин , нито е германец ,нито е пилот :)

Пилот на какво ? На балон ?

еййй тоя не се спре, мре да се показва...

Браво. Айде бързо спирай компютъра, че много коли се насъбраха

Кой не спира да му дава поле на изява на това гейче недоклатено. Добре, че беше мама едно време да открадне сума ти пари от Луфтханза и да го прати на обучение :)

Не пиши глупости, знаем че си тъп. Ела ти да кацаш ти във Враждебна с автопилот :) Или пък да минавал Северния път, и само да въртиш копчета :)

На вас ви е лесно да спрете компютъра щото с те с с един, ама кажи кой от всичките че около мене са десетина комплютъра и единствено мога да спра този дето играя солитер и се забавлявам с Дира.

Като сте толкоз отворени и летите в ръчен режим ми кажете защо падна Макса при Адис Абеба. Ама не официалната версия че тя е по измислена и от версията за стопените от керосина носещи греди на небостъргачите в Ню Йорк.

Ти какво си невежество. Изчезвай.

Ти какво направи бе хюмле?