МАЕ: Продажбите на електромобили ще достигнат рекордни нива през 2022 г.
Според агенция обаче е необходима още работа, за да се постави светът на пътя към пълната декарбонизация
Обратно в новинатаКоментари - МАЕ: Продажбите на електромобили ще достигнат рекордни нива през 2022 г. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Аз пък вчера прочетох статия , че търсенето на електромобили се сринало във Великобритания, заради огромния скок на цените на ел. енергията и скока от близо 45 % на разходите да зареждаш колата. Да зареждаш на публична станция излизало почти същата цена като да зареждаш кола на петрол. За сравнение на миля грубо излизало 0.18 паунда за елавтомобил, 0.19 п. за петрол и 0.21п. за дизел.
Това е фалшива декарбонизация… Германците си купуват електромобили, зареждат ги от “чиста” електроенергия произведена от тец на въглища в България ….. ай мерси от фейк
и какво стана в България, нали щаха да раздават по 6000 лв. за покупка на Електрическа Кола.
Голф количка , която става днес да минеш в града 50 километра, но излезеш ли извън града всичко свършва на магистралите може само тесла да се движи на другите батериите им падат моментално като вдигнем 120 км. Теслата издържа защото и дават пробег 1000 км. ,една малка такава кола тежи 3 тона Теслата е 4 тона пълен боклук като си включиш телефона да си зареждат и пада батерията с 2 процента за 8 км. Ако пуснеш климатик пада с 20 процента по бързо ако не я караш една нощ пада с 20 процента, абсурд пълен, телефон на колела
Интересно какво ще се прави, когато ресурсите за батерии също свършат....защото и те са изчерпаем ресурс подобно на петрола..
Дреме ни на кура какво става в Донбас още от ..2014-та! Този сега намери да се разплаче.
Значи, да не се топлим, да не се къпем, щото да пестим ток, обаче да заредим Теслата е ок? Че с толкова ток цял месец ще съм на топло!!
Не вярвайте на соросоидите. Тези изчадия електрически са много опасни и дори в библията пише, че няма по-бързо от чипосан дизел и избит ДПФ и запушен АГР. Не забравяйте и лечебните думи на Ванга, подкрепена от Кашпировски, че само Нефтът ке може да оправи света.
Откакто се качих на електричка преди година и половина се родих! Минал съм 40к км и не съм се отбивал до бензиностанция нито веднъж. И до сервиз не съм ходил. Зареждам вечер всъщи и на работа. Направил съм 3 семейни почивки в Гърция и 1 в Сърбия. Общото време за бързо зареждане на обществени зарядни е под 3 часа. Ако бях на нафта или бензин щях да загубя много повече време в кесене пред колонки.
Отнели са ти най-ценното , Свободата ! Не ти го пожелавам , но си представи , ако нощем , когато зареждаш електрокара " ти се наложи спешно да го използуваш ?!
Ноември републиканците поемат контрол над Конгреса: всякакви мораториуми за добив на нефт и газ падат, както и явните и скрити субсидии при закупуване на ел. автомобил. Помощта за Украйна също ще намалее, но това е друга тема...Така че не знам каква е била 2022, но 2023 ще бъде доста лоша за електрокарите.
Ще въртят педалите, вело педали за да си заредят електрокарчетата с ток!
МАЕ да ми каже пара за тоз автомобил от къде , харесах си новата хонда сивик хибрид от 35000 евро и доставка 9 месеца , миналата сивик беше 21000 бензин о доставка до 3 месеца
Ток няма, мед за кабели няма, метали за батерии няма. 10 % перковци е все още ОК, но ако Сульо и Пульо минат на ток, ще видите каква ще стане цената на тока. А каква инфраструктура и технически подобрения на зареждането още са нужни ? Някой ще тръгне ли на дълъг път с електрическа кола та да търси зарядни станции из градовете и да виси с часове там ?
И то това са 10 % от новите продажби, а не от общия авромобилен парк. Това си е чиста екзотика.
В името на екологията ще разпорим земята за да осигурим ресурси за екологични нови коли
Референдум за електричките и зеления ток, с електричка до морето два дни ако има де да заредиш
Безплатното сиренце е само в капана за мишки. Това е относно собствениците и бъдещите собствени на електромобили към настоящия момент. За в бъдеще е необходимо да се направят много инвестиции и иновации.
Зимата сам ще се откажеш като разбереш на -20 колко може да издържи максимум до Луковит
Си продавал по 1 кола на година и започнеш дапродаваш по 2 си е голям рекорд. По добро от добрия стар дизел няма. С подходящ катализатор е перфектен.
Още има будали да си купуват електрокари! Все задавам този въпрос: За тези коли, ще трябват гуми, пластмаса, тъкани. Както знаем, те се добиват от нефт, при дестилация. 60 процента е бензин, останалите тежки фракции Въпросът ми е какво ще правят бензина? Ха ха ха ха
За нас физ.лица тока още е ОК.....ама за фирмите 1 кеч гони 1 лев. Та не се знае как ще ни дерят...по точно знае се
Догодина като помолят собствениците им да зареждат само в четни дни, да не стане обрат в тенденцията;) Щото в нечетни ще се пускат бойлерите за къпане;)
ЗАРАДИ ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ МЕДТА ПОСКЪПНА ( ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИТЕ) ... И АУРУБИС АГ ФРАНКФУРТ ВМЕСТО 1 МИЛИАРД ЕВРО , ТАЗИ ГОДИНА ЩЕ ОТКРАДНЕ 1.5 МИЛИАРДА ЕВРО ОТ МАЛКАТА КИБРИТО-ПРОДАВАЧКА БТЛГАРИЯ
С тези нови технологии, скоро нефта ще струва в 1/100 от стойността си сега. Задава се глад в Раша Говняша, а арабеските скоро ще се върнат към отглеждането на камили.
Продажбите на електрически превозни средства достигат рекордни нива, както и цените на тока.....ако го има.
един въпрос колата ли ще си зареждате или ще пускате климатика... защото само едно от двете ще може да ползвате... А впрочем може и нито едното защото ел системата може да рухне като едното нищо
Когато ползваш климатика, допринасяш за глобално затопляне. Когато караш Тесла, спасяваш климата на земята. :)
На повечето места ел. автомобилите са субсидирани - има си хас да не растат продажбите! Е, субсидират се от бюджетите, та да не се чудите що и дълговете растат...
Пьлна тъпня. Като с жилищата
Никой дума не казва за лъченията при електромобилите, които направо ви пържат мозъците. Ама как да се каже такова нещо? Лобита все пак и т. н.
А в същото време ТЕСЛА изтегля над мирлион автомобила.. Щото на юруш направата до дефекти води..