Коментари - Литва иска Европейският съд да спре реформата на товарните превози в ЕС | Бизнес.dir.bg
назад

Литва иска Европейският съд да спре реформата на товарните превози в ЕС

Девет страни от Общността, сред тях и България, твърдо се противопоставят на пакета "Мобилност", одобрен от Европарламента

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Литва иска Европейският съд да спре реформата на товарните превози в ЕС | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много са мръсни. В едно нещо постигнахме размер и европейска тежест и веднага ни го отнеха! Ценности!

Аз не разбирам нещо ако се говори за случайте с транзитен превоз от български камион превозващ между Холандия и Франция например и се връща веднъш годишно в България за преглед и шофьора/те спят като роби по кабините защо това да е несправедливо? Ами ако се появят Китайско регистрирани камиони които превозват между България и Германия и китайците спят в кабините какво правиме? Може да съм в грешка, но според мене трябва да се види целия текст

Я да обяснят фирми като pimk hartl България и girteca Латвия - откъде аджеба намерихте толкова кинти за камиони.

Аз съм шофьор в Испания.Плащам данъци в Испания.Поддържам магистралите в Испания.Съответно не искам румънци българи и поляци,да ми взимат курсовете Мадрид Барселона с по ниска цена.Щом карат в Испания ще плащат данъци в Испания и ще имат гражданска платена в Испания.Това е.

Girteca logística - над 7300 камиона ??? Какво толкова превозват от Литва ми е странно. Пимк Пловдив - изпълнява курсове в Испания за Зара на по ниска цена през един испански оператор - подбиват цените. Hartl logística - една пощенска кутия в София и две секретарки.И 200 шофьора които работят на .....460 лева договор.Другото под масата. Моя договор е на 1500 евро - и върху него се начисляват данъци и такси за испания. Къде са 230 евро , къде са 1500 евро ???? Е затуй не пускат българските камиони и литовските.Социален дъмпинг и после некой друг да плаща ремонта на магистралите.

Много ми е интересно този Евро съд какво ще каже. Сега ще разберем ЕС дали действа като Русия или найстина има съд

Ок пич, ама гражданската в Испания и каското комбинирани са 2000 евро, а в БГ само едното е толкова. Пък и не българите ти изяждат курсовете, а спедиторите, които ги обявяват на тези цени.

Изобщо не си в темата братле и ще е нужно много за да го разбереш. Затова по-добре не повдигай въпроси, отговорите на които не би разбрал от първия път . Просто явно не си в този бизнес.

Точно големите фирми ебават бизнеса. Печелят разни поръчки и пускат после на 75 цента да им ги изпълняваш. Дори с тяхно ремарке.

Ако си платят всички данъци в Испания,няма как да дават цени които да са далеч по ниски от тези на фирма регистрирана в Испания.Не мислиш ли.

Аз ще ти кажа как.Освобождават 2000 човека в Германия и назначават 2000 човека в България на 240 евро договор . И данъците и осигуровките си ги прибират под масата.

Ами има си закони - да се приложат. А не Европейският съюз да не го прави, а да измисля нови, които да изисква България да спазва. Има предостатъчно общоевропейски правни норми, които могат да регулират всичко. От контрол на работното време и трудовите договори до контрола на всеевропейската корупция и черните оръжейни сделки пред България за удобство и чисти ръчички на "белите" държави. Сега, удобно е Бг да е от четвъртия свят и да се въртят игрички, но не е удобно когато българите ползват точно същото, така ли?

Но на Испания е удобно да е част от печелещите от войните на юг от България, нали? И България да е удобна територия без закони, в тази връзка?

Нещо не те разбрах от първия път.Искаш да ми кажеш че сегуро в Испания ( гражданска и Каско ) са по евтини от комплекта в България ли ???

Довиждане , ходете да карате САЩ-КАНАДа , дали краварите и дървосекачите ще ви търпят .Борисов си прави сметките всичките БГ камиони се отчитат на дебелата банкенска пача

Всички големи фирми са про правителствени .Всичко друго дребно се мъчи като грешен дявол , каквото и да говориме колеги , годпода кораба потъва нашата професия изчезва , все още имат интерес от нас но скоро интернационала ще намали драстично.

Много ти благодаря за изчерпателния и нападателен тон. Страшно ми помогна да си мисля че съм прав и че това което те правят е да защитят интересите на техните си локални превозвачи. Жалко че българия не прави подобни неща за наще сектори.