Литва иска Европейският съд да спре реформата на товарните превози в ЕС

Девет страни от Общността, сред тях и България, твърдо се противопоставят на пакета "Мобилност", одобрен от Европарламента

Обратно в новината

Коментари - Литва иска Европейският съд да спре реформата на товарните превози в ЕС | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всички големи фирми са про правителствени .Всичко друго дребно се мъчи като грешен дявол , каквото и да говориме колеги , годпода кораба потъва нашата професия изчезва , все още имат интерес от нас но скоро интернационала ще намали драстично.

Много ми е интересно този Евро съд какво ще каже. Сега ще разберем ЕС дали действа като Русия или найстина има съд

Girteca logística - над 7300 камиона ??? Какво толкова превозват от Литва ми е странно. Пимк Пловдив - изпълнява курсове в Испания за Зара на по ниска цена през един испански оператор - подбиват цените. Hartl logística - една пощенска кутия в София и две секретарки.И 200 шофьора които работят на .....460 лева договор.Другото под масата. Моя договор е на 1500 евро - и върху него се начисляват данъци и такси за испания. Къде са 230 евро , къде са 1500 евро ???? Е затуй не пускат българските камиони и литовските.Социален дъмпинг и после некой друг да плаща ремонта на магистралите.

Ами има си закони - да се приложат. А не Европейският съюз да не го прави, а да измисля нови, които да изисква България да спазва. Има предостатъчно общоевропейски правни норми, които могат да регулират всичко. От контрол на работното време и трудовите договори до контрола на всеевропейската корупция и черните оръжейни сделки пред България за удобство и чисти ръчички на "белите" държави. Сега, удобно е Бг да е от четвъртия свят и да се въртят игрички, но не е удобно когато българите ползват точно същото, така ли?

Аз съм шофьор в Испания.Плащам данъци в Испания.Поддържам магистралите в Испания.Съответно не искам румънци българи и поляци,да ми взимат курсовете Мадрид Барселона с по ниска цена.Щом карат в Испания ще плащат данъци в Испания и ще имат гражданска платена в Испания.Това е.

Ок пич, ама гражданската в Испания и каското комбинирани са 2000 евро, а в БГ само едното е толкова. Пък и не българите ти изяждат курсовете, а спедиторите, които ги обявяват на тези цени.

Ако си платят всички данъци в Испания,няма как да дават цени които да са далеч по ниски от тези на фирма регистрирана в Испания.Не мислиш ли.

Нещо не те разбрах от първия път.Искаш да ми кажеш че сегуро в Испания ( гражданска и Каско ) са по евтини от комплекта в България ли ???

Довиждане , ходете да карате САЩ-КАНАДа , дали краварите и дървосекачите ще ви търпят .Борисов си прави сметките всичките БГ камиони се отчитат на дебелата банкенска пача

Но на Испания е удобно да е част от печелещите от войните на юг от България, нали? И България да е удобна територия без закони, в тази връзка?

Я да обяснят фирми като pimk hartl България и girteca Латвия - откъде аджеба намерихте толкова кинти за камиони.

Точно големите фирми ебават бизнеса. Печелят разни поръчки и пускат после на 75 цента да им ги изпълняваш. Дори с тяхно ремарке.

Аз ще ти кажа как.Освобождават 2000 човека в Германия и назначават 2000 човека в България на 240 евро договор . И данъците и осигуровките си ги прибират под масата.

Аз не разбирам нещо ако се говори за случайте с транзитен превоз от български камион превозващ между Холандия и Франция например и се връща веднъш годишно в България за преглед и шофьора/те спят като роби по кабините защо това да е несправедливо? Ами ако се появят Китайско регистрирани камиони които превозват между България и Германия и китайците спят в кабините какво правиме? Може да съм в грешка, но според мене трябва да се види целия текст

Изобщо не си в темата братле и ще е нужно много за да го разбереш. Затова по-добре не повдигай въпроси, отговорите на които не би разбрал от първия път . Просто явно не си в този бизнес.

Много ти благодаря за изчерпателния и нападателен тон. Страшно ми помогна да си мисля че съм прав и че това което те правят е да защитят интересите на техните си локални превозвачи. Жалко че българия не прави подобни неща за наще сектори.

Много са мръсни. В едно нещо постигнахме размер и европейска тежест и веднага ни го отнеха! Ценности!