Липсата на отворен транспорт и каботаж в България – проблем за свързаността към ЕС
Над 1 млн. тона CO2 са спестени през 2023 г. благодарение на 81 млн. пътници, предпочели Flix пред друг вид транспорт
Обратно в новинатаКоментари - Липсата на отворен транспорт и каботаж в България – проблем за свързаността към ЕС | Бизнес.dir.bg
Коментари
Едно време по бригадите пътувахме в ремаркетата на тракторите. Беше отворен транспорт. И сега ли така искат разни фирми пръкнали да грабят България.
Доколкото разбитам, някакви МЕЖДУНАРОДНИ фирми искат да КРАДАТ бизнеса на местни фирми !!! Нормално е да има правила, за да НЕ могат някакви чужди фирми от Германия или Франция да докарат до ФАЛИТ български транспортни фирми в някое българско село !! Щото иначе някой Автобус, от Германия, който обикаля из България, може да докара до фалит много български фирми !!!
Нищо гениално няма в така нареченото от запада "Флекси", по времето на омразния тоталитарен строй, до всеки град, село, паланка или хижа, имаше редовен и достъпен транспорт! Та се питам, и вас питам? Оти ручахме жабетата.....
Голям специалист! Собственик на частна фирма си защитава бизнес, като упреква държавните регулации, НО всичко това не е в интерес на обществото, а само за неговия бизнес. Браво на него! Обаче! Фактите са следните: Бивши кадри от ЖП товарни превози, правят частни фирми за превоз с камиони. Други техни колеги, правят фирми за превоз на хора. Лекари правят частни МЦ, но с договори към Здравната каса. Всички тези примери показват как се унищожава организирана държавна услуга полезна за обществото, за сметка на пълнене на частни джобове!
Добре де! Нека поемат селските маршрути около градовете и да ги направят така, че като дойдеш от едно село до окръжня център, някои да слязат, а други да продължат към друг село. Ако се подобри качеството на обслужване на тези клиентим, след 3 години може да им се гласува доверие и за по-дълги маршрути.