17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ли нищо не разбирам или тези "спецове", които се опитват да извадят този кораб са некадърни ? Как така ще му разтоварват носа (бака), нали така задницата, (кърмата) ще се забие още повече в тинята?! Този кораб нали не се сгъва в средата, а е все едно една огромна греда...! И какви са тези глупости колко хиляди тойа бил кораба ? 200 хиляди тона бил, демек трябва да помръднем 200 хиляди тона ?! Изобщо не е вярно, по-голямата част от кораба си е в дълбокото, т.е. подемната сила си го държи над водата ! Трябва да преместят МАСА 200 хил. тона, по-голямата част от която е "поддържана" от водата, съгласно Закона на Архумед... Виж, ако беше целият беше легнал върху дъното, тогава няма мърдане.... Както се е заклещил в двата бряга просто трябваше да подкопаят кърмата и да я дръпнат в посоката обратна на движението, така носът сам ще се освободи! Те ще разтоварват носа, загубена работа...!

Кораба опира дъното с една трета от дължината си при носа. От дясната му страна има камара пясъци като дига. Вятъра е съборил дюните във водата и така дъното се е затлачило. Заради силен вятър е имало навяване на пясък във водата. Така той заорава и се завърта. Както се получават навявания на сняг на магистрала Тракия при Карнобат докато има трафик тука е същото но с пясък.

.

е какво стана 3дни ви трябваше да дойдете на Дедо Гочовият . Четете г-да какво бях казал Понякога ЕГН е предимство

Изкопали 50 км канал, не могат да изринат 20 м пясък да отрият скапания кораб. Преди това чертае разни органи в морето, демек - ей сега ще ви ...мамата. Някой мисли ли, че е случайно?

Ако си забелязал като построят магистралите или като ги асфалтират техниката повече не стои там. Отива на друг обект. Не забравяй, че когато строиха Софийското метро една тунелопробивна машина я оставиха под земята защото така се беше амортизирала, че не си заслужаваше да я вадят даже. И тука е така някой земекопни машини и ескалатори сигурно са бракувани защото ако няма да се строи нов канал няма нужда да ги подържат.

"Суетския канал".Каналът е съветски!

Не думата Суетски произлиза от суета.

Schilo

Явно е имал технически проблем този кораб. Като му гледам траекторията на движение преди да заседне. Не мога да повярвам, че човек го е управлявал така.

400 метра кораб, който е висок колкото 20 етажна сграда с баласта..... Това приятелю е като платноход при 80 км в час вятър.

Затапихме каналите с лайната,които серем.

Суетския канал е изкуствено прокопан, охльо!

Благодаря ти за информацията.Безценна е.

има въжета от стомана, да пуснат военните, с десет танка да го дръпнат от брега и щеше да се изправи, ... ама явно сценария е друг, ...

10 танка викаш ще издърпат 200 000 тона заклинени в тинята ... На танк се пада само по 20 000 000 кг. Даже трима малоумника са ти харесали идеята... Аз лично мисля, че си готов да заемеш високопоставена длъжност в в администрацията или в българската армия...

глупи, явно в часовете по физика си спал, ... кораба е във водата, а всяко тяло потопено в вода губи от теглото си толкова колкото тежи изместената от него течност, тоест кораба нищо не тежи щото иначе ще потъне на дъното, ... като чаве ако не си беше играл толко много с пи%ката а беше служил, щеше да знаеш че две кухи манерки като тебе могат да избутат цял вагон, ...

Това конспираторите кога ви остава време да се карате такситата.

Май наистина името на кораба ще се окаже пророческо - вечно даден - вечно затънал в блатото на Суецкия канал...каквото име дадеш на кораба така и плува...

Е така е, когато човечеството се взе на сериозно. Помислихме си, е сме всесилни и, че всичко трябва да е само купон и чалга. Един вирус ни разказа играта. А сега се видя какво може да направи една гемия. А ако тръгнат през нос Добра Надежда източноафриканските пирати ще им разкажат играта.

Нещо не мога да разбера тия японци - Фукушимададе фира сега и тоя кораб... Тия или са каръци или са дебили.

- и двете -

както сам си каза - не ги разбираш тези работи.

"Суетския канал" суеТСкия??? Ахахахах, креШТяШТа неграмотност:-)))))

От суета произлиза. Женска. Та ето ти - Суетски канал.

Не се мотайте, ами пратете мургавите браточки, за нула време ще го оглозгат като амазонски мравки. Само разкрийте на бега офис на "Надин" и въпросът е решен

бе Аланкоолу, то корабът мое да е под румънски флаг, компанията собственик да е еврейска, моряците да са украинци, па стоката полска Ти да не си им гледал документите

Суетс, ношта, крешти, въпииушта грамотност.

Идиоти , през 80-те ние изнасяхме месо за Близкия изток , всяка нощ от летищата на Сф , Вн , Бг и ГО излитаха големи товарни самолети с прясно месо а колко изнасяхме с кораби и тирове хабер си нямате. Сега видяхте ли къде е Румъния , къде сме ние. Пак глсувайте за герберите и так наречените "патриоти" , те ще ви докарат до просешка тояга.

така така, ама бат бойко га ти рече да садиш картофи и да станеш чобан тогава не щеше.

да пресуши съвсем канала хаха

Румъния изнася живи животни, а ние внасяме месо.!!!

е и ? Факта че румънски кораб ги кара още не значи че стоката е румънска.

иначе нямаше да се притесняват.

Да им пратим хидроинженера, последния повелител на водата :)

хората сме много затрито стадо. една гемия немо да мръднем, ама иначе марс там мъск, марсиански бащи, дракони лайнони,... смешна работа

Толям кораб и съвсем малко вирусче . Показа ни колко сме малки.

аз сам кранис ако ми се плати хубаво отивам

ли си ,или не?

По-добре иди да пасеш румънските овце.

„Аз сам кранис”-мангал !

Само суетна кифла кат Лили-то може да напише СуеТСки канал...

как е правилно

lu4ka

Градът е Суец.

От суета - женска. Та става Суетски канал.

с животни за Близкия изток.... Това е Новината! Преди 40 години България изнасяше с тирове, кораби и самолети агнета за Близкия изток, сега ни останаха само спомените и да цъкаме благодарно за фурми....

Като не знае Параниколовия, че ТАМ ФУРМИТЕ СЕ РАЗДАВАТ КАТО ПОМОЩ НА БЕДНИТЕ.. А гавазите на Каскет Каренин от единио ни самолет са прибрани у кауша.. Да ги уважат малце..

бе Аланкоолу, то корабът мое да е под румънски флаг, компанията собственик да е еврейска, моряците да са украинци, па стоката полска Ти да не си им гледал документите ?

Пише се Суецки канал. Малоумници

СуеТСкия канал в заглавието?! И някаква с такъв интелектуален багаж има наглостта да трие мненията ми, когато не съвпадат с кокошите й предпочитания?!

Суета сует и всяческая суета...

Работа, работа и пак работа. Да закарат със Спартана 200 индианци, които денонощно клечат пред портите на Илиенци и същите ще изпразнят съдържанието на контейнерите за една работна смяна. Кораба ще олекне, газенето от 15 м ще стане под 10 м и кораба сам ще се освободи от тинята.

Може да пратим и мавъра Костов със неговата група резачи на скраб...

Не се научихте на правопис! СкраП е думата. Скраб има съвсем друго значение. Каквито списвачите - такива и коментаторите - тотални неграмотници.

Е, те това е глобализацията.Един кораб закъса и на целия глобус му се е..а майката.

Ако беше глобус щеше да има много пътища, обаче Земята е плоска и затова пътя е само един.

Накрая май ще стане като българина от вица дето хем изял солта, хем изял боя, хем си и платил откупа. Да бяха разтоварили част от контейнерите докато драгираха и копаеха няколко дни и можеше още снощи да го освободят. Ама пусти тънки сметки да се пести...

А ти точно как си я представяш тая работа с разтоварването да започне ей тъй на, тутакси? Да дойдат 4 мангала и контейнер по контейнер да свалят? За тая работа трябва много специален кран, дето не седи там до канала да чака някой да заседне, трябват дни да се докара и монтира. Това са тежки контейнери на височина над 50 метра все пак...

Ама те сега кой от двата кораба ще разтоварват Евъргрийн или Евър Гивън?

Корабът се казва Ever Given. Evergreen е операторът му.

Е не може да е това отговорът.

На единия капитан е Кирилиметодий ,а на другия-брат му.

Тук само Хеопс или Кимчо мгат да помогнат.

Намирисва на конспирация. Трябва някаква причина да се вдигне цената на петрола, иначе цената ще се срине. И за да се държи висока тази цена ще е нужно този проблем да се проточи максимално дълго. Споменаха и за прилива който можел да помогне, но най-вероятно е изпуснат или ще бъде изпуснат. Логично е да се отиде до най-бавния метод. И понеже в тази новина говорят за превоза на живи животни до далечни дестинации... ами така се пренасят и какви ли не зарази. По-затворения вид икономика ще е по-успешна от тази гледна точка защото по-рядко ще се налага да се бори със зарази.

И някак ни в клин, ни в ръкав обясниха, как се губели 10 милиарда долара на ден. Което значи, че след месец едни 3 трилиона имагенерни пари ще бъдат отписани и "съществуването" им досега ще бъде оправдано. Е китайските боклуци ще поскъпнат с лев-два, ама какво да се прави, не може и хем няколко трилиона изпрани, хем "качествени" стоки съвсем без пари.

глупендер, ако беше следил събитията щеше да знаеш, че приливът беше снощи и успяха да отлепят кърмата и да освободят руля на кораба. Другите ти глупости за затворена икономика даже нямат нужда от коментар, толкова са тъпи. Коментирай нещо от което разбираш или за което си се информирал, че то тука тъпите коментари и без това са в излишък.

Прочети малко повече! Някои възприемат теорията да си внесат всичко което им излиза по-евтино. На пръв поглед добре, но това ги прави зависими. В Германия обаче е възприета теорията, че трябва да си произведат всичкко от което имат нужда. Резултата е, че Германия без да има особени естествени ресурси се превръща в голяма сила още през 19-ти век. Победена в Първата Световна Германия отново се изправя и пак е голяма сила. Пак победена във Втората Световна в момента пак е голяма сила. И това без да има колонии. Сравни с Великобритания - колонизирала 1/4 от света и съсредоточила огромни богатства, НО след Първата Световна е задлъжняла на САЩ. Франция също. И Великобритания и Франция се оказват зависими от ... германските репарации. Когато Германия спира да им ги плаща настъпва криза. Айде стига ти толкова, че ще знаеш прекалено много.

Не са чак толкова умни тези конспиратори. Нищо не убягва от острия ти ум и зорко око. Веднага ги надуши. А във в. "Уикенд" и сайта афера.бг какво пише? Кажи сега какво да правим, за да ги пием довечера италианците и те оставям да си караш таксито.

Остава да го наклоните и да изсипете контейнерите във водата. Нямат събиране, направо копайте нов канал.

Ей , некакъв капитан засилил коритото си както аз силя Мерца на снег. Сега нема да има гъзпапир за Западния свят. Всичките ще се насерат и осмърдят. Паникаааа

Кой милениеълски дебил може да напише СУЕТ-ски канал? Какво става в тези БГ училища... А ДИР БГ ги назначава неграмотни на работа! И това не е тайпо...

Требваше да се изтегли един джоган пълен с противотанкови мини и да се премести в друга клетка в парка, а дежурния влекач, който е друг джоган не може да запали. Седи фатмак на пейката пред парка с 15-20 войници, пушат и си лафят. Идва шофьора на влекача и му вика: "Другарю старшина, може ли да помогнете да бутнем да запали." И фатмака му вика: " Нема проблем, докарай го тука, ше го бутнем". Към10 тона джоган...

Затова на 4.4 с бюлетина номер 4

А бе тия кога проведоха търга за обществени поръчки. Ко искат сега да се съдим 6 месеца ли?

Капитанът на подобен огромен кораб подобна грешка не би направил случайно. Гледайте сега каква спекула с цените на всички стоки ще последва.

Ама той каква грешка е направил?

Май ще правят още едно разширение на канала, усещам.

Затапването на канала - сценарий. КОВИД - сценарий. Цените на петрола - сценарий. Цените на имотите - сценарий. Инфлациите - сценарий. Човечеството вече живее под сценариите на управляващи го и.диоти.

и това, че по земята ходят хора като теб също е сценарии. :)

Идиотите са тези, които вярват.

А ти си идиот,без сценарий.

Съгласен съм . Сега почва да се насажда в мейнстрима , че ще има недостиг на петрол и ....познайте ...тоалетна хартия. Запада ще се побърка ако нема гъз-папир. Трябва да има паника. Как да не си помислиш , че всичко това е преекспонирано.

Ако усилията да бъде освободен корабът от глинестия пясък, НЕ УСПЕЕ компанията, наета да осъществи салвидж операцията, ще отстрани стотици контейнери от носа на кораба, за да намали тежестта му. чалева, трябва вече и боб да хвърляме и да довършваме сами бълнуванията ти ли?!

салвидж???

Спасяване. В английския език думата "спасяване" има доста широк смисъл. Например преди години един кораб се беше разбил около бреговете на Англия. И според законите им всичко което морето изхвърли на брега можеш да си го вземеш, това не е кражба. И тогава се бяха юрнали да СПАСЯВАТ стоката.

Затапването на канала - сценарий. КОВИД - сценарий. Цените на петрола - сценарий. Цените на имотите - сценарий. Инфлациите - сценарий. Човечеството вече живее под сценариите на управляващи го и.диоти.

само съществуването на невежи, нискообразовани глупаци, които вярват във всевъзможни конспирации не е сценарий, а природна даденост.

Ако бяха разтоварили веднага горния ред контейнери , нямаше да слушаме 10 дена новини за тази глупост .

tonk11

С какво да го разтоварят бе умния? На ръка? Мислиш ли че там има кран за тая работа?

Най-горните редове контейнери не тежат. Там са компотите. В средните е желязото, а най-долния ред е за белия прах.

Сериозно ли, ве умник! И що белото да е най-долу? Това да не е тир да минава 5 граници и да го проверяват на всяка?

Наредили се екперти и всеки умува как да се справи с един заклещен кораб.

СуеТСКИЯ? Ясно, никакво обучение не помага!

Ще викат кран? Да бяха взели един лост.

Я, колко забавно .Още в петък съпругата ми като добра математички и някогашна отличничка по физика ,предложи тази идея,като на по-малки кораби да се прехвърли част от товара

Идеята я има още от начало... но никой не искаше да прибягва към нея, защото е бавна и скъпа. Сега се прибягва като предпоследна мярка, последната е пълното разтоварване, но това може да отнеме месеци.

Тука трябва висша математика. Ако олекотят носа кораба ще се счупи. Ако го олекотят по цялата дължина може да се катурне на борд. В пристанищата колкото го разтоварват толкова го ѝ пълнят с баластна вода. Тука малко разтоварване няма да помогне защото е залепнал като дъвка на дупе. Като се отлепи изведнъж ще иска да отиде нагоре ама танковете му ще с празни, а метацентричната височина малка.

Те тия там, които провеждат тия операции не са хванати от гората. Как не им е дошло наум да влязат в коментарите на дира, че да се научат на професията?

Българският модел за решаване на кризи продължава да жъне успехи по света и у нас. Днес Булгаристан се прочу още повече, защото Бойко Борисов прати пловдивския кмет Здравко Димитров да издърпа контейнеровоза, който запуши Суецкия канал и прецака 12% от световната търговия. Ето дословно думите на Банкянският Валия : „- Зико, ти нали имаш антитела? Здрав си като бик, а бездействаш, нито кампания имаш на главата като мене, нито в града кой знае какво има да правиш. Ако има нещо, ще кажа на Иван Тотев да те замести временно, той кметските схеми, кешбеци, хечбеци, шебеци, всичките ги знае, няма се притесняваш. Айде, Зико! Приятел си ми, ама работата си е работа. Ако имаш проблем с паспорта, Захариева ще ти издаде спецдиппаспорт, Каракачанов ще ти издаде тескере за македонски българин, а Коста Ангелов ще ти извърти един ваксинационен паспорт! Нямаш грижи никакви, освен да освободим Суецкия канал! Заминаваш след 35 минути с чартър“!!!

Пише се СуеЦки бе, неграмотници.

що тогава се пише деТСки?

Детски идва от дете...а Суецки от порт Суец;)

Суецки, от СУЯК

Глупости казва се суета, а не суетца . Е ама и ти .