Концесията на летище София: Какви промени заложиха двете страни по договора
Държавата и концесионерът си разделят ползите и рисковете, не може само едната страна да има ползи, а другата - да носи рисковете, заяви министърът на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Концесията на летище София: Какви промени заложиха двете страни по договора | Бизнес.dir.bg
Коментари
Новият Финансов Директор от концесионера е верен последовател на Почетния Доган от Стара Загора! Ще е кеф да не му се получи този пладнешки обир и да го сритат по гейското Д
Концесионерът плаща в началото 660 млн. лв. накуп. Отделно трябва да плаща по 24 млн. лв. годишно, които отлагаме и ще ги плати по-късно. Ще направи и инвестиции, които след 10 години ще доведат до увеличаване на годишното концесионно възнаграждение на около 50 млн. лв. Социалистите предлагат вместо тези пари, летището да продължи да е държавно. При криза няма дивидент. Като се оправим, държавата ще прибира около 3-4 млн. лв. и не е ясно дали ще намери пари за трети терминал.