Концесията на летище София: Какви промени заложиха двете страни по договора

Държавата и концесионерът си разделят ползите и рисковете, не може само едната страна да има ползи, а другата - да носи рисковете, заяви министърът на транспорта

Обратно в новината

Коментари - Концесията на летище София: Какви промени заложиха двете страни по договора | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

??????????????????????????????????????????????????????????????????

Концесионерът плаща в началото 660 млн. лв. накуп. Отделно трябва да плаща по 24 млн. лв. годишно, които отлагаме и ще ги плати по-късно. Ще направи и инвестиции, които след 10 години ще доведат до увеличаване на годишното концесионно възнаграждение на около 50 млн. лв. Социалистите предлагат вместо тези пари, летището да продължи да е държавно. При криза няма дивидент. Като се оправим, държавата ще прибира около 3-4 млн. лв. и не е ясно дали ще намери пари за трети терминал.

Новият Финансов Директор от концесионера е верен последовател на Почетния Доган от Стара Загора! Ще е кеф да не му се получи този пладнешки обир и да го сритат по гейското Д

Драмата е, че Почетния Доган си сложи в дожоба още един държавен актив! А Концесионера е взел едни пари от ЕБРД, за да палти тези милиони към Държавата. И с парите от приходите ще връща лихва, и ще му остават. Чиста далавера! Имаш "едни свои" хора и си уреждаш нещата