Коментари - Кое е по-важно за "Фолксваген": парите или моралът? | Бизнес.dir.bg
назад

Кое е по-важно за "Фолксваген": парите или моралът?

Ако иска да остане чиста пред съвестта си, компанията би трябвало да се откаже от намерението да строи новия си завод в Турция. Но ще го стори ли?

Обратно в новината
| Автор: Дойче Веле

Коментари - Кое е по-важно за "Фолксваген": парите или моралът? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тъпо заглавие.

Що не питаха за морал Фолксваген, когато манипулира данните за изгорелите газове на милиони автомобили? И въобще що за въпрос към частен концерн? И то точно този.

морал?!?

Какъв морал, какви пет лева когато става дума за Пари!?!

Кефят ме плиткоумните заглавия на Дойче зеле...

Ха ха ха... Колкото имаме Белене и Южен поток, както и Ф16, толкова и Фолксваген... Докато личните интереси са пред националните така ще бъде. А скоро ще останат у нас само мутри правителство и роми. Е... И малко от 80 те % на Иво Христов. Колкото и минуси да блъскате това за жалост е истината колкото и горчива да е тя.

Всичко е за пари. Тук морал няма. Само от споменатите, Кока Кола е работела с Третият Райх, като поради липсата на материали за нея, измислят Фанта в Германия. А евреите Рокфелер са им продавали нефт през Стадарт Ойл, които прекръстват заради лоша слава. Някаква щатска компания бе ползвала и еврейски труд на концлагеристи. От топ 10 чужди компании работещи в Третият Райх, 5 бяха американски. За БАСФ заедно с други като Байер работещи измислят зарина в Германия по времето на Хитлер. Макар да са търсили пестицид. Името е съкращение от имената на откривателите. Гугъл и Епъл ползват Ирландия за офшорна зона и ако имате да плащате или получавате пари от тях, ще са например от Гугъл Ирландия. Сега на фирми им се изкупуват акции. Фолксваген (в превод "народна кола") е май вече основно на араби, от Дубай ли бе - писаха в предишна статия тук.

За всички производители от такъв ранг е най-важно да стоят далече от България. Ако не в Турция, ще отидат в Сърбия, Ромъния, Хърватия и т.н. Тука е като кофа за боклук. Кой знае на колко други държави приемаме боклука. Не е само на Италия

И за какво трябва Фолксваген да се откаже от инвестициите си в Турция? За да направи кефа на еврочиновниците ли? Немците трябва да си построят завода в Турция и това ще е в интерес не само на турците но и на нас православните славяни, защото Турция е един от най-тесните съюзници на нашата велика Освободителка Русия. На немците им е пределно ясно, че чрез производството си в Турция ще получат достъп и до необятния руски пазар.

Наркоманци и Дойчи Зели говорят за морал! Московски като си уби детето с моторна шейна маралните Дир.бг що спряха коментарите под статиите МУ?

Марк Твен си прави шега с богатите.Изпраща на 100 богаташи телеграми с текст " Полицията знае всичко .Бягайте" 98 от богаташите са се скрили надалеч. Толкоз за морала при богатите.

Не интересува ги единствено как да оставят 1 милиард евро в ръцете на българската мафия!

На този въпрос да отговорят двама видни български морилисти - Цветан Цветанов и Цецка Цачева. Не знам кой от двамата държи първото място по морал.

спомням си за един публичен дебат. - Кой, докара "Фолксваген" в България? - а) ББ , б) РР. На позналите - честито!

Абе ще изберат парите-то ясно.

Турция има държавен глава избран на избори признати от целия свят за демократични. Ама той (а и мнозинството турци) мислели по различен начин от нас (по-точно от нашите лидери). И какво от това? Ние сами сме се обявили за единствено добрите, ама другите не са съгласни. Когато попитали Махатма Ганди "вече свободна Индия ще се придържа ли към европейските ценности", той отговорил "няма такива". Европа е само най-богата и най-уредена, но то и домовете на братя Галеви са най-богатите и най-уредените в България. Паралела си го правете сами!

То както върви ако изберат Турция и пари може да няма, че там санкциите са на една ръка разстояние, не е само Сирия - има и Кипърски конфликт, газови находища, отделно заиграването им с Русия. Вложение там точно в момента може да се окаже пари изсипани в канала. Затова няма избор между морал и пари, а между пари и пари

След като от ДВ споменат думата морал, то веднага тази дума губи истинския си смисъл.

Това за сътрудничеството е глупост и не знам дали си онзи "Ак 47" за което се обявяваш. Русия има сътрудничество с Германия, Франция, дори САЩ и така нататък. Бизнес и политика са различни неща. Гони се най-евтиното и с най-голяма печалба. Ако сме най-бедни, ще изберат нас. Но е проблем, че сме в ЕС и важат правила. Както и по-малкото работна ръка. Недаваните територии и субсидиране (забранено от ЕС) и липсващ договор за изкупуване на коли за държавната администрация. Плюса ни е, ако искат да продават в ЕС, липсата на мита. То и с Турция е неясно какви са.

Вие сте луди за савест говорите,бг депотати и митрата имат ли савест България

Парите, разбира се. За цялата ВАГ група най-важното нещо са парите. Моралът никак не им е присъщ, дизелгейт, сега това...

Е те така и с наш Боко - морал, или власт !?! Преценете сами.

Защото бил пиян.

Дървото, дървото е излязло внезапно на трасето му, без да даде предимство. Министърът има право на превозно средство със специален режим и възпитаните дървета отбиват в дясно и изчакват да мине. В противен случай, от придружаващото превозно средство на НСО ще ударят дървото по капака. Онова дърво трябва да го отсекат с тъпа секира! Апропо, някой знае ли след инцидента майката на детето остана ли с министъра? Имането по-скъпо ли и беше от детето? Не съм чул, да е водила дела срещу Московски.

Парите естествено. Господстващата в света доктрина ги е определила като висша ценност. Морала го е отстъпила на аутсайдерите.

депОтати, сАвест и граматика - нема нужда от коментар...

Ако трябва да избират между пари и морал, то трябва да изберат Боколандия! булгар, булгар /+туп, туп/

ВАГ са възложили на проучвателен център да им направи доклад за условията при който ще работи заводът им! За капиталистите естествено е важна печалбата! Турция дава по добри условия,по голям вътрешен пазар,работна ръка.Освен това географски стой по добре от нас за азиатският пазар!

Да си беден, не е условие. Трябва и да си грамотен и стоката която ще произведеш да отговаря на изискванията. Ако си грамотен и извършваш работа, за която е необходима квалификация и технологична дисциплина се получава Миджур. Онзи тарикат нали си направи завода на бедно място, да плаща ниски заплати. Видяхме резултата.

С Сирия се по размина, но с Кипър и Израел и нападки към САЩ... Ще страдат турците, не говоря за фамилия Ердоганови

Те не са ни лъгали, че ще дойдат тука да произвеждат. Лъжеше ни плевнята.

Че за коя корпорация моралът е по важен от парите?! При капитализма парите са бог, и банките и корпорациите са сред най ревностните поклонници на този бог!

Този завод е експортно насочен и то към страни извън ЕС. Един от пазарите към които е прицелен е Турския. В този смисъл България или друга балканска страна ги урежда много по-малко. Ето това е единствения морал.

И как се чувства егото ти в момента? Да не би наистина излъгано?! Айде стига сте се правили на моралисти, че сте ми много смешни. От доста години съм фен на марката и трудно ще се навия вбъдеще да си купя друга, просто защото нямат конкуренти за съотношение цена и качество, въпреки че трябва да призная, че напоследък новите им модели хич не са евтини. Та мисълта ми е, че за мен, като краен потребител, най-важното е да получа това, за което съм платил и съответно да ми харесва и да съм доволен от него. В крайна сметка кой и как е манипулирал разходите на СО2, които се отделят в атмосферата, мен не ме интересува, първо защото разминаванията са нищожни, и второ всеки от нас ще живее до към 60-70, дай боже и повече, смятате ли, че трябва да се съобразявате с глупости, вместо да си живеете живота с кеф и с по-малко предразсъдъци? Нито ще окаже влияние това на атмосферата, ако си купите "по-икономична" кола, нито нищо. Ако пък сте такива защитници и покровители на атмосферата и планетата ни, ще ви кажа, че основните замърсители въобще не са колите. Има толкова много други фактори, които причиняват замърсяванията, че положението е страшно. Просто най-лесно е да се хванат автомобилите, в случая конкретно един производител и съответно дай да му сринем имиджа, щото ни е кеф, а това, което ти предлага като качество на продуктите, все тая... Е, много удобно, нали?! Карам Фолксваген на 24 години и проблеми с него почти никога не съм имал. Чудите се защо не съм си купил по-нов? Еми, не всички могат да си позволят новите автомобили, сори. Да, замърсява, да може и да харчи повече, ама хич не ми дреме. Хайде сега всичките еко активисти да ме харочат и да видя Фандъкова как ще ми забрани да си карам колата по софийските улици... На всички мога да кажа само едно ДГД (да го духате)... Че то в Германия си ги карат и никой не може да ги пипне, пък в България ще ми конфискуват колата... Вместо да погнат циганите, които горят листа, гуми, боклуци и какво ли още не, което замърсява в пъти повече атмосферата, Фандъкова се хванала със старите коли. ПАРОДИЯ!

Фолксваген е юридическо лице (фирма), а не човек и няма морал. Основната цел на една фирма е печалбата и парите, които генерира за инвеститорите.

Морал в немски фирми - ХАХАХАХАХАХАХАХА! Я върнете 70-80 години назад! Кой от днешните немски концерни, съществувал тогава, е проявил морал? Хайде сега да разширим обхвата! Търсете морал изобщо в някоя фирма, съществувала в онзи период! НЯМА ДА НАМЕРИТЕ!

Най -важното за Фолксваген е, българския Ганьо с даете леви ръчички да не си навира мутрата в произвотството.ха.ха.ха

Не е ли ясно, че само ние сме наведена глава и се подчиняваме на всеки загърбвайки националните интереси. И губим.

Който вярва на лъжливата пастирка, сега се чуди за морал или за пари да говори!

Разбира се , че парите.Тях може да ги видиш , да ги пипнеш и да ги използваш. А с морал не можеш даже да си избършеш задника.Морала е за тъпите и бедните , парите са за останалите.А както беше казал един голям бизнесмен -не стъм достатъчно богат , за да имам морал.Това е точно като при женитеима две категории-проститутки и прости п-тки.

Тази марка стана зорлем нарицателно за измами и нечестни практики.

Но не и в ЕС,а швабката се правеше на ,,приятел,,а защо ги приютява онези да тежат на другите шваби.Лецемери долни

Най-точния коментар!

Кое е по-противоестествено, това че вълкът е вълк, или това че вие искате той да се държи като герой в детска приказка ?

Капитал - морал = печалба , капитал + морал = няма такова животно. DW и морал две взаимно изключващи се неща.

Филиалът на ЦРУ, кой знае защо наречен дойче веле пак се напъва да пречи на германските интереси, за да угоди на американските военнопрестъпници.