Коментари - Кое е по-важно за "Фолксваген": парите или моралът? | business.dir.bg
назад

Кое е по-важно за "Фолксваген": парите или моралът?

Ако иска да остане чиста пред съвестта си, компанията би трябвало да се откаже от намерението да строи новия си завод в Турция. Но ще го стори ли?

Обратно в новината
| Автор: Дойче Веле

Коментари - Кое е по-важно за "Фолксваген": парите или моралът? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Филиалът на ЦРУ, кой знае защо наречен дойче веле пак се напъва да пречи на германските интереси, за да угоди на американските военнопрестъпници.

Капитал - морал = печалба , капитал + морал = няма такова животно. DW и морал две взаимно изключващи се неща.

Кое е по-противоестествено, това че вълкът е вълк, или това че вие искате той да се държи като герой в детска приказка ?

Тази марка стана зорлем нарицателно за измами и нечестни практики.

Но не и в ЕС,а швабката се правеше на ,,приятел,,а защо ги приютява онези да тежат на другите шваби.Лецемери долни

Разбира се , че парите.Тях може да ги видиш , да ги пипнеш и да ги използваш. А с морал не можеш даже да си избършеш задника.Морала е за тъпите и бедните , парите са за останалите.А както беше казал един голям бизнесмен -не стъм достатъчно богат , за да имам морал.Това е точно като при женитеима две категории-проститутки и прости п-тки.

Който вярва на лъжливата пастирка, сега се чуди за морал или за пари да говори!

Не е ли ясно, че само ние сме наведена глава и се подчиняваме на всеки загърбвайки националните интереси. И губим.

Най -важното за Фолксваген е, българския Ганьо с даете леви ръчички да не си навира мутрата в произвотството.ха.ха.ха

Морал в немски фирми - ХАХАХАХАХАХАХАХА! Я върнете 70-80 години назад! Кой от днешните немски концерни, съществувал тогава, е проявил морал? Хайде сега да разширим обхвата! Търсете морал изобщо в някоя фирма, съществувала в онзи период! НЯМА ДА НАМЕРИТЕ!

Фолксваген е юридическо лице (фирма), а не човек и няма морал. Основната цел на една фирма е печалбата и парите, които генерира за инвеститорите.

Този завод е експортно насочен и то към страни извън ЕС. Един от пазарите към които е прицелен е Турския. В този смисъл България или друга балканска страна ги урежда много по-малко. Ето това е единствения морал.

Че за коя корпорация моралът е по важен от парите?! При капитализма парите са бог, и банките и корпорациите са сред най ревностните поклонници на този бог!

ВАГ са възложили на проучвателен център да им направи доклад за условията при който ще работи заводът им! За капиталистите естествено е важна печалбата! Турция дава по добри условия,по голям вътрешен пазар,работна ръка.Освен това географски стой по добре от нас за азиатският пазар!

Ако трябва да избират между пари и морал, то трябва да изберат Боколандия! булгар, булгар /+туп, туп/

Парите естествено. Господстващата в света доктрина ги е определила като висша ценност. Морала го е отстъпила на аутсайдерите.

Е те така и с наш Боко - морал, или власт !?! Преценете сами.

Парите, разбира се. За цялата ВАГ група най-важното нещо са парите. Моралът никак не им е присъщ, дизелгейт, сега това...

Вие сте луди за савест говорите,бг депотати и митрата имат ли савест България

депОтати, сАвест и граматика - нема нужда от коментар...

След като от ДВ споменат думата морал, то веднага тази дума губи истинския си смисъл.

Най-точния коментар!

То както върви ако изберат Турция и пари може да няма, че там санкциите са на една ръка разстояние, не е само Сирия - има и Кипърски конфликт, газови находища, отделно заиграването им с Русия. Вложение там точно в момента може да се окаже пари изсипани в канала. Затова няма избор между морал и пари, а между пари и пари

С Сирия се по размина, но с Кипър и Израел и нападки към САЩ... Ще страдат турците, не говоря за фамилия Ердоганови

Турция има държавен глава избран на избори признати от целия свят за демократични. Ама той (а и мнозинството турци) мислели по различен начин от нас (по-точно от нашите лидери). И какво от това? Ние сами сме се обявили за единствено добрите, ама другите не са съгласни. Когато попитали Махатма Ганди "вече свободна Индия ще се придържа ли към европейските ценности", той отговорил "няма такива". Европа е само най-богата и най-уредена, но то и домовете на братя Галеви са най-богатите и най-уредените в България. Паралела си го правете сами!

Абе ще изберат парите-то ясно.

спомням си за един публичен дебат. - Кой, докара "Фолксваген" в България? - а) ББ , б) РР. На позналите - честито!

На този въпрос да отговорят двама видни български морилисти - Цветан Цветанов и Цецка Цачева. Не знам кой от двамата държи първото място по морал.

Не интересува ги единствено как да оставят 1 милиард евро в ръцете на българската мафия!

Марк Твен си прави шега с богатите.Изпраща на 100 богаташи телеграми с текст " Полицията знае всичко .Бягайте" 98 от богаташите са се скрили надалеч. Толкоз за морала при богатите.

Наркоманци и Дойчи Зели говорят за морал! Московски като си уби детето с моторна шейна маралните Дир.бг що спряха коментарите под статиите МУ?

Защото бил пиян.

Дървото, дървото е излязло внезапно на трасето му, без да даде предимство. Министърът има право на превозно средство със специален режим и възпитаните дървета отбиват в дясно и изчакват да мине. В противен случай, от придружаващото превозно средство на НСО ще ударят дървото по капака. Онова дърво трябва да го отсекат с тъпа секира! Апропо, някой знае ли след инцидента майката на детето остана ли с министъра? Имането по-скъпо ли и беше от детето? Не съм чул, да е водила дела срещу Московски.

И за какво трябва Фолксваген да се откаже от инвестициите си в Турция? За да направи кефа на еврочиновниците ли? Немците трябва да си построят завода в Турция и това ще е в интерес не само на турците но и на нас православните славяни, защото Турция е един от най-тесните съюзници на нашата велика Освободителка Русия. На немците им е пределно ясно, че чрез производството си в Турция ще получат достъп и до необятния руски пазар.

Това за сътрудничеството е глупост и не знам дали си онзи "Ак 47" за което се обявяваш. Русия има сътрудничество с Германия, Франция, дори САЩ и така нататък. Бизнес и политика са различни неща. Гони се най-евтиното и с най-голяма печалба. Ако сме най-бедни, ще изберат нас. Но е проблем, че сме в ЕС и важат правила. Както и по-малкото работна ръка. Недаваните територии и субсидиране (забранено от ЕС) и липсващ договор за изкупуване на коли за държавната администрация. Плюса ни е, ако искат да продават в ЕС, липсата на мита. То и с Турция е неясно какви са.

Да си беден, не е условие. Трябва и да си грамотен и стоката която ще произведеш да отговаря на изискванията. Ако си грамотен и извършваш работа, за която е необходима квалификация и технологична дисциплина се получава Миджур. Онзи тарикат нали си направи завода на бедно място, да плаща ниски заплати. Видяхме резултата.

За всички производители от такъв ранг е най-важно да стоят далече от България. Ако не в Турция, ще отидат в Сърбия, Ромъния, Хърватия и т.н. Тука е като кофа за боклук. Кой знае на колко други държави приемаме боклука. Не е само на Италия

Всичко е за пари. Тук морал няма. Само от споменатите, Кока Кола е работела с Третият Райх, като поради липсата на материали за нея, измислят Фанта в Германия. А евреите Рокфелер са им продавали нефт през Стадарт Ойл, които прекръстват заради лоша слава. Някаква щатска компания бе ползвала и еврейски труд на концлагеристи. От топ 10 чужди компании работещи в Третият Райх, 5 бяха американски. За БАСФ заедно с други като Байер работещи измислят зарина в Германия по времето на Хитлер. Макар да са търсили пестицид. Името е съкращение от имената на откривателите. Гугъл и Епъл ползват Ирландия за офшорна зона и ако имате да плащате или получавате пари от тях, ще са например от Гугъл Ирландия. Сега на фирми им се изкупуват акции. Фолксваген (в превод "народна кола") е май вече основно на араби, от Дубай ли бе - писаха в предишна статия тук.

Ха ха ха... Колкото имаме Белене и Южен поток, както и Ф16, толкова и Фолксваген... Докато личните интереси са пред националните така ще бъде. А скоро ще останат у нас само мутри правителство и роми. Е... И малко от 80 те % на Иво Христов. Колкото и минуси да блъскате това за жалост е истината колкото и горчива да е тя.

Кефят ме плиткоумните заглавия на Дойче зеле...

Какъв морал, какви пет лева когато става дума за Пари!?!

морал?!?

Що не питаха за морал Фолксваген, когато манипулира данните за изгорелите газове на милиони автомобили? И въобще що за въпрос към частен концерн? И то точно този.

Тъпо заглавие.