Коментари - Китай оспорва новите такси на ЕС, оскъпяващи електрическите коли | business.dir.bg
назад

Китай оспорва новите такси на ЕС, оскъпяващи електрическите коли

Пекин съобщи, че е отнесъл пред Световната търговска организация въпроса за търговския спор с ЕС

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Китай оспорва новите такси на ЕС, оскъпяващи електрическите коли | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да си ги оспорват, тук е Европа и важат европейските правила. Да си продават боклуците в русия, нали според родните копейкаджии там пазара бил необятен :)

Нали си изнасят автомобилите в Русия! Какво искат от ЕС?

Бог знае и твоята рода от коя дупка е изпълзяла на Девети, та сега да можеш да се изказваш на широко...

какво те притеснява? Хората няма да ги купуват и това е в основата на търговията?!?

Прави са китайците, по-добре оригинална и евтина китайска електричка от колкото менте скъп еврогейски боклук правен незнайно къде с китайски части.

Да идат да се оплакват на Путкин, Кимчо и Мадурко, те да им купуват тенекетата

Оскъпяването на китайските коли в ЕС не е от полза за гражданите , плюсовете от таксите и митата ще потънат в дупките за 'отглеждане' на мигранти ,така че да оспорват

Нали Канада им набута 100%, що не оспорват? Айде, че ни омръзна да им хрантутим жълтурите

Да оспторват и дедовия ми ... Ние си имаме коли, а не китайски трошляци, да се пръждосват на майната си оризарите ...

Гейропа запада със страхотни темпове и повлича всички малки държавици като България след себе си!

Киртаците, дето гласуваха за Костя късия ще ги купуват като топъл хляб, ако са евтини и така ще застрашат останалите участници в движението :) хахахахахахха

Да ЕВРОПА ли ни кара да събираме пластмасови капачки за да строим детски борници или лайняните комунисти у нас, дето с подкрепата на смръдливата фашистка измет съсипват България от край време ?!

В Китай вече хумано роботи сглобяват ел. коли, но има и друго китайците просто изпревариха не само европейците, но и американците в електричките, правят ги не по.лошо от тях, но и по-евтино. Е, как да се хареса това на европейците да признаят че са по-некадърни и като няма друго измислят изкуствени пречки да пречат на вноса на по-евтините от техните ел. коли. Европа и с войната с Русия дръпна назад и показва, че вече не е водеща икономика в света колкото и да не им се иска да го признаят на глас.

Умрялата Европа реве като карпатска мечка ако, не дай Боже, я сравнят с Русия. Ама тъпотиите с митата са направо ранния СССР, където доста неща се решаваха с декрети, извън всякаква здрава логика, камо ли пазарна... Всеки студент по икономика знае, че това е най-бързия път към самоликвидацията - опитваш се да влияеш на пазара със забрани и непазарни мерки. Няма как да издъжат, ще бъдат пометени. А празните кратуни в ЕС да вземат да помислят защо и как се стигна до тази ситуация, вместо да налагат кухи забрани, ако въобще могат да мислят, де!

Купувай си трошляк от оризарите бре, тулуп, кой ти пречи лично на тебе, А?

Да Европа ни кара. Какви комунисти какви 5 лева 35 години мой човек 35 минаха. И докато има такива като теб дето мислят така няма да се оправим.

лайнян ти е мозъка определено... никой не ни кара да събираме капачки, само искат да си даваме г*за под наем за жълти стотинки! Явно това те устройва!

Евро педали. Искам китайска кола.

Жълтите прошляци трябва да плащат данък на лошите Фащ и Канада, че им хранят милионите жълтури

Само дето не живееш сам на континента и ще трябва да се съобразяваш с останалите хора, които не искаме застрашаващи живота и здравето ни нискокачествени и несигурни китайски автомобили по улиците !

Когато стане така, че с 1300 лв заплата българите да могат да си позволят електрическа кола, пък била тя и китайска, тогава ще ме развълнува такава новина.

Ми как кой му пречи бе "гении" - мито от сумарно 45% му пречи?!? Ти не прочете ли статията преди да пишеш отдолу?

Като нещо се произвежда от държавата било по евтино.Да ама на практика дали е по евтино или е финансирано с цел да убие производството и конкуренцията на другите производители .Това трябва да ни обяснят анализаторите,защото ако наистина крайната му цена е по ниска от Европейските цени,а качеството е добро,това означава,че китайците имат по висока производителност на труда и за това никой не трябва да ги обвинява,а да се учим от тях,как са я постигнали.

"Всяка регулация на пазара с непазарни мерки е източник на корупция." Милтън Фридман, Нобелова по икономика

А ти като си купиш Мерцедес да не мислиш че е германски - половината им двигатели са Рено, даже има модели на рено дето са им наслагали емблемата на Мерцедес, а комплектоващите над 50% са произведени в Китай и закапак са сглобени от турци -нищо навъпреки против комшиите щото фиатите си ги правят много добре в Турция, ама да ти пробутват турска сглобка на петорна цена ми идава малко в повече.

Ако китайските електрички са наистина по-евтини защото са прозведени по-оптимално и китайците са по производителни нямам нищо против да ни наводнят. Но когато Китай субсидира производството и дефакто продават на загуба, за да срини всички конкуренти по света тогава пълна забрана.

То и западняците с 4000 евро заплата на месец , не могат да си купят нова кола.

Пич, Кое не оспорват- така са го оспорили че в момент канадците вият като койоти. Бъркалка за кафе в канада струва 10 пъти повече от колкото в България дето тука ни режат главите с цените, та в Канада в момента е страшно. Ако в България за 200 лева в магазина може да си купиш нещо за ядене да изкарте с женати една седмица, в Канада в момемнта 200 долара не могат да те оправят.

Видеха, че са меки еврогейовете, и жълтите мислят,че могат да правят каквото си искат

евтини електрички, ще си караме дизелите . Минават лесно и ГТП.

Абе, палячо, по тази логика, ти ли на мен ще ми налагаш аз какво искам? Кое те застрашава, смешко? Карам китайска кола от 10 години и се сменя само масло. С какво застрашава повече, невежи шуте?

Ама напоследък като си купя някой ел.инструмент правен в Китай,без лиценз и той много бързо се поврежда..Много имитиращи продукти на западни фирми взеха да правят китайците,но за да са евтини,качеството им е много слабо.Та и тия евтини електрички ,ако са направени да изкарат година две,по добре да не ги вземаме.

Редки елементи ни ревеше

Никой не продава на загуба в Китай. Поне при електромобилите и Хибридите китайците купувт батериите на много по ниска цена от евроипейците и от там идва голямата разлика. На теслата батерията е 20 хиляди евро, а същата батерия продадена в китай е неколкократно по евтина.

Китайските коли са по-евтини и по-качествени. Европа загуби конкурентната борба.

Те видяха, че могат да си го развяват в педе-руската империя.

Иди да си купиш в педе-руската империя!

Копейките да немат жълта треска, че величаят чайнските къси

Евтини, защото държавата субсидира и работната ръка. За качествени... ще станат един ден.

Много китайски боклуци ни се предлагат напоследък.Имитират Макита,Хускварна и Бош ,а като го купиш изкарва няколко месеца и отива на боклука.Ако и тия електрички са такива,да си ги държат.

Да идат да се оплакват на Мао, жълтите дебили

Колата на ксайоми носи загуба от 9000 евро от всяка продадена бройка!!! Това е класически дъмпинг, подпомаган от китайските власти. Слагайте яко такси!!!

Поне 500 %трябва да го направят,за да не се зариване от китайски боклуци.Абе акъл имат ли тия китайци,заръгали ни с бормашини ,флексове,винтовети и други,дето в ротора наслагали пластмасови втулки със сачми вместо лагер,и това от няколко пъти работа почва да бие вала и го хвърляш.Та си представям колите им.

Това за батерийте по Сорос ТВ ли го казаха. Явно нямаш представа как функционира пазара.

А Европа викаш не я субсидира. Я провери колко милиарда излива само Италия в заводите на Стелантис държавна помощ.

А запознат ли си с колко се субсидират на държавно ниво европейските производители ? Я провери колко държавна пара получава Стелантис в Италия.

Да си пробутват боклуците в Мозамбик, кво реват?

когато беше евтиния украински внос казвахте, че искате евтино и българските производители са крадливи. Сега евтини коли, а не ги щете. Явно, само защото са комунистически. Коментирате, че не били качествени, но в статията такива неща не пише. Единствено, че са дъмпинг. Ако не отговаряха на стандартите ЕК с удоволствие щеше да се възползва и изобщо да спре вноса. Така или иначе не ми пука за европедалсакта ви "Зелената сделка" и ще си карам каквото ми харесва /не е електричка/.

Когато получаваш субсидии, за да потдържаш свръхперсонал и работна ръка, за да нямат правителствата проблеми с народонаселението и да потдържат скапаната социална политика в Европа, това по никакъв начин не се отразява на конкурентноспособността на фирмата!

Китайските компании имат почти НУЛЕВИ разходи за разработки Всичко е крадене на технологии от Европа и дъмпинг на цените. Всеки китайски автомобил е субсидиран от китайската държава, целта е да се унищожи европейската автомобилна индустрия. Последните месеци няколко завода в България, които призвеждаха електрически системи за автомобили, бяха затворени. И тук някакви полезни идиоти, като Костадинов примерно, е за сближаване с китайците!