Китай оспорва новите такси на ЕС, оскъпяващи електрическите коли
Пекин съобщи, че е отнесъл пред Световната търговска организация въпроса за търговския спор с ЕС
Обратно в новинатаКоментари - Китай оспорва новите такси на ЕС, оскъпяващи електрическите коли | Бизнес.dir.bg
Коментари
китай реве че имало протекционизъм. Тия жълти маймуни си вярват май, че са много хитри :)
Когато жълтите заразиха света с техния Ковид-19 и не платиха компенсации за милионите жертви можеше, когато и сега спонсорират тероризма на Путлер - пак може, когато безогледно замърсяват планетата, пак е добре. Обаче, когато ЕС им сложи мито на трошките - вой до небесата. Ааайде обратно в Азия! :)))
Начи по подразбиране Еврокочината слага тарифа от 10 процента на всичко внесено. Са лепи 50 процента на Китайските автомобили. А в Китай няма НИКАКВИ ТАРИФИ към Евроджендер импорта. КОЛКО ГОЛЯМ БЕШЕ ПАЗАРА НА КИТАЙ ДА ПИТАМ? КАКВО СЛЕДВА ДА ПИТАМ? ХАХАХАХАХАХА
Простият Ганчо не ползва интернет явно. Не е гледал последното ревю на Топ Гиър на ЗЕЕКР ванчето с материали и изработка на ниво Ролс Ройс на цена 60 000 долара, според британският журналист. Ма той си живее тук в територията на Посолството и се готви за демократичните храни от хлебарки и карбоновите данъци.
Са виновни Западняците.Изнесоха си производствата в Китай с цел по голяма печалба и сега след като Китай ги подби с по ниски цени се оплакват.За качеството да не говорим,всички стоки бяха покитайчени,разбирай развалиха качеството и то на реномирани западни марки,бълвайки ментета имитиращи известни фирми .Крайно време е тази грешка да се осъзнае и да се разбере от Запада,че има по важно от печалбата,а това е качеството на стоката .
Много ясно, че китайския боклук ще е по- евтин от западния, заради много по- нископлатената раб.ръка
Китайските компании имат почти НУЛЕВИ разходи за разработки Всичко е крадене на технологии от Европа и дъмпинг на цените. Всеки китайски автомобил е субсидиран от китайската държава, целта е да се унищожи европейската автомобилна индустрия. Последните месеци няколко завода в България, които призвеждаха електрически системи за автомобили, бяха затворени. И тук някакви полезни идиоти, като Костадинов примерно, е за сближаване с китайците!
когато беше евтиния украински внос казвахте, че искате евтино и българските производители са крадливи. Сега евтини коли, а не ги щете. Явно, само защото са комунистически. Коментирате, че не били качествени, но в статията такива неща не пише. Единствено, че са дъмпинг. Ако не отговаряха на стандартите ЕК с удоволствие щеше да се възползва и изобщо да спре вноса. Така или иначе не ми пука за европедалсакта ви "Зелената сделка" и ще си карам каквото ми харесва /не е електричка/.
Да си пробутват боклуците в Мозамбик, кво реват?
Поне 500 %трябва да го направят,за да не се зариване от китайски боклуци.Абе акъл имат ли тия китайци,заръгали ни с бормашини ,флексове,винтовети и други,дето в ротора наслагали пластмасови втулки със сачми вместо лагер,и това от няколко пъти работа почва да бие вала и го хвърляш.Та си представям колите им.
Колата на ксайоми носи загуба от 9000 евро от всяка продадена бройка!!! Това е класически дъмпинг, подпомаган от китайските власти. Слагайте яко такси!!!
Много китайски боклуци ни се предлагат напоследък.Имитират Макита,Хускварна и Бош ,а като го купиш изкарва няколко месеца и отива на боклука.Ако и тия електрички са такива,да си ги държат.
Китайските коли са по-евтини и по-качествени. Европа загуби конкурентната борба.
Ама напоследък като си купя някой ел.инструмент правен в Китай,без лиценз и той много бързо се поврежда..Много имитиращи продукти на западни фирми взеха да правят китайците,но за да са евтини,качеството им е много слабо.Та и тия евтини електрички ,ако са направени да изкарат година две,по добре да не ги вземаме.
Видеха, че са меки еврогейовете, и жълтите мислят,че могат да правят каквото си искат
"Всяка регулация на пазара с непазарни мерки е източник на корупция." Милтън Фридман, Нобелова по икономика
Като нещо се произвежда от държавата било по евтино.Да ама на практика дали е по евтино или е финансирано с цел да убие производството и конкуренцията на другите производители .Това трябва да ни обяснят анализаторите,защото ако наистина крайната му цена е по ниска от Европейските цени,а качеството е добро,това означава,че китайците имат по висока производителност на труда и за това никой не трябва да ги обвинява,а да се учим от тях,как са я постигнали.
Когато стане така, че с 1300 лв заплата българите да могат да си позволят електрическа кола, пък била тя и китайска, тогава ще ме развълнува такава новина.
Жълтите прошляци трябва да плащат данък на лошите Фащ и Канада, че им хранят милионите жълтури
Евро педали. Искам китайска кола.
Само дето не живееш сам на континента и ще трябва да се съобразяваш с останалите хора, които не искаме застрашаващи живота и здравето ни нискокачествени и несигурни китайски автомобили по улиците !
Умрялата Европа реве като карпатска мечка ако, не дай Боже, я сравнят с Русия. Ама тъпотиите с митата са направо ранния СССР, където доста неща се решаваха с декрети, извън всякаква здрава логика, камо ли пазарна... Всеки студент по икономика знае, че това е най-бързия път към самоликвидацията - опитваш се да влияеш на пазара със забрани и непазарни мерки. Няма как да издъжат, ще бъдат пометени. А празните кратуни в ЕС да вземат да помислят защо и как се стигна до тази ситуация, вместо да налагат кухи забрани, ако въобще могат да мислят, де!
В Китай вече хумано роботи сглобяват ел. коли, но има и друго китайците просто изпревариха не само европейците, но и американците в електричките, правят ги не по.лошо от тях, но и по-евтино. Е, как да се хареса това на европейците да признаят че са по-некадърни и като няма друго измислят изкуствени пречки да пречат на вноса на по-евтините от техните ел. коли. Европа и с войната с Русия дръпна назад и показва, че вече не е водеща икономика в света колкото и да не им се иска да го признаят на глас.
Купувай си трошляк от оризарите бре, тулуп, кой ти пречи лично на тебе, А?
Ми как кой му пречи бе "гении" - мито от сумарно 45% му пречи?!? Ти не прочете ли статията преди да пишеш отдолу?
А ти като си купиш Мерцедес да не мислиш че е германски - половината им двигатели са Рено, даже има модели на рено дето са им наслагали емблемата на Мерцедес, а комплектоващите над 50% са произведени в Китай и закапак са сглобени от турци -нищо навъпреки против комшиите щото фиатите си ги правят много добре в Турция, ама да ти пробутват турска сглобка на петорна цена ми идава малко в повече.
Ако китайските електрички са наистина по-евтини защото са прозведени по-оптимално и китайците са по производителни нямам нищо против да ни наводнят. Но когато Китай субсидира производството и дефакто продават на загуба, за да срини всички конкуренти по света тогава пълна забрана.
Никой не продава на загуба в Китай. Поне при електромобилите и Хибридите китайците купувт батериите на много по ниска цена от евроипейците и от там идва голямата разлика. На теслата батерията е 20 хиляди евро, а същата батерия продадена в китай е неколкократно по евтина.
А запознат ли си с колко се субсидират на държавно ниво европейските производители ? Я провери колко държавна пара получава Стелантис в Италия.
Когато получаваш субсидии, за да потдържаш свръхперсонал и работна ръка, за да нямат правителствата проблеми с народонаселението и да потдържат скапаната социална политика в Европа, това по никакъв начин не се отразява на конкурентноспособността на фирмата!
Гейропа запада със страхотни темпове и повлича всички малки държавици като България след себе си!
Да ЕВРОПА ли ни кара да събираме пластмасови капачки за да строим детски борници или лайняните комунисти у нас, дето с подкрепата на смръдливата фашистка измет съсипват България от край време ?!
Да Европа ни кара. Какви комунисти какви 5 лева 35 години мой човек 35 минаха. И докато има такива като теб дето мислят така няма да се оправим.
Да оспторват и дедовия ми ... Ние си имаме коли, а не китайски трошляци, да се пръждосват на майната си оризарите ...
Нали Канада им набута 100%, що не оспорват? Айде, че ни омръзна да им хрантутим жълтурите
Пич, Кое не оспорват- така са го оспорили че в момент канадците вият като койоти. Бъркалка за кафе в канада струва 10 пъти повече от колкото в България дето тука ни режат главите с цените, та в Канада в момента е страшно. Ако в България за 200 лева в магазина може да си купиш нещо за ядене да изкарте с женати една седмица, в Канада в момемнта 200 долара не могат да те оправят.
Оскъпяването на китайските коли в ЕС не е от полза за гражданите , плюсовете от таксите и митата ще потънат в дупките за 'отглеждане' на мигранти ,така че да оспорват
Прави са китайците, по-добре оригинална и евтина китайска електричка от колкото менте скъп еврогейски боклук правен незнайно къде с китайски части.
Да си ги оспорват, тук е Европа и важат европейските правила. Да си продават боклуците в русия, нали според родните копейкаджии там пазара бил необятен :)
Бог знае и твоята рода от коя дупка е изпълзяла на Девети, та сега да можеш да се изказваш на широко...