Йордан Арабаджиев: Всеки час престой на граничен пункт на наш превозвач струва 10 евро
Считаме, че Шенген и еврозоната са от ключово значение за България и нашите политици, вместо да търсят 2-3% на следващите избори, да седнат и да се разберат, заяви директорът на Съюза на международните превозвачи
Обратно в новинатаКоментари - Йордан Арабаджиев: Всеки час престой на граничен пункт на наш превозвач струва 10 евро | Бизнес.dir.bg
Коментари
Министърът на външните работи на Румъния Богдан Ауреску е извикал тази вечер австрийската посланичка в Букурещ, за да й връчи протестна нота на румънското правителство във връзка с „необоснованото и неприятелско отношение на Австрия“ по въпроса за приемането на Румъния в Шенгенското пространство. Това съобщиха австрийските медии, цитирани от БТА.
Няма страшно. В предначертаното от ЕС бъдеще, когато България стане буферно гето за мигранти, евентуалното минаване на границата ще изисква ДНК тест и писмено разрешение от колониалният управител
Предлагам всяка транспортна фирма да изпраща разходите си за престой по границата за осребряване от холандското посолство.
10 евро на час! Т.е, на всеки камион между 80 и 400 евро за безмислен престой и като сметнеш 2 граници чакане... Ама щото сме кочина с корумпета, да върви бизнеса на искащите подкупи и на близките фирмички, лабораторийки и т.н.
Нещо за изгонване на посланиците на Австрия и Нидерландия от България? Кога държавата ще си влезе поне за едно нещо в ролята?
Цената на Белото пада ли? Нелегалните мигранти ще се размиришат ли? Зор ви е да не ви проверяват!
Окновно на лаборагориите! Щото ако наистина започнаг да ги проверяват... Направо ще оградят България с бодлива тел!
Всъщност реално загубите (ако се добави заплата и осигуровки на шофьора) са над 20 евро на час.
Бивш служител на ДАИ, сега служител във фирмата на Пеевски, раздава акъл за националния интерес!
Живи да ги ожалиш. Как изобщо са на печалба тия хорица. Преди 20 години като имаше навсякъде граници тировете пак бяха из цяла Европа. Затова и Макрончо под маската на загриженост за водачите прокара решения, ограничаващи ни.