Коментари - Избраха консорциумa Škoda Transportation - Škoda Vagonka да достави 20 електрически мотрисни влака | business.dir.bg
назад

Избраха консорциумa Škoda Transportation - Škoda Vagonka да достави 20 електрически мотрисни влака

Френският гигант в бранша Alstom остана на второ място заради по-висока ценова оферта

Обратно в новината

Коментари - Избраха консорциумa Škoda Transportation - Škoda Vagonka да достави 20 електрически мотрисни влака | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1

Коментари

Шкода.

Иначе БДЖ са тотал щета. И преди не бяха цвете, но след мутрата са в 19 век. Не преувеличавам. Вчера колата на ремонт, вземам "бърз" за Пловдив. До Септември - 100 км, взе ги за 2,5 часа. 40 км/час! А за този участък, по-точно от Елин Пелин до Костенец, още през 2014 бяха дадени 1,3 милиарда. Милиарда! Днес, дори по нашите "стандарти", вече трябваше да взема разстоянието ма-а-а-ксимум за час...

Непрекъснато пътувам в Европа и не се сещам да съм видял влакове на гореспомената фирма.Може би само в Чехия, която аз не посещавам.Щом са произведени там , вероятно са поне 3 пъти по-скъпи от китайските със същото или с по-високо качество(правя аналогия с колите им).Всъщност като се замисля какво произвеждат чехите(не какво сглобяват).

Да добавя.В Европата, от това което съм видял, най-добрите влакове имат в Испания и Русия.Първите са най-бързите, вторите са най-комфортните.Говоря за новите им влакове.

Чехите произвеждат много неща на световно ниво. Това, че Вие не знаете, си е Ваш проблем.

Тия електрически мотриси, за какво напрежение ще бъдат поръчани да работят, щото немските, електрически Дезиро, на 26 киловолта се замисляха, и започваха да им изключват защитите?

То Сименс, не са това което бяха. За справка Сименс Инспиро, за метрото в София. Произведен боклук в Полша.

Как ще бъдат обучени тия тъпани в БДЖ не ми го побира акъла. Тази компания е за закриване, пълна с тъпи мързеливци.

Имаш ли и най-малката представа, какво трудово възнаграждение получават в железницата, какви отговорности имат, какви задължение, на какви изпити (включително медицински и психологически) всяка година, в какви условия работят 24 часа в денонощието, 365 дни в годината? Заплатите им са доста под средната за страната и ако не получават клас за прослужено време, няма никой да работи там, тъй като няма как да се живее с около 1000-1500 лева чисто, нетно възнаграждение на месец. Точно това е и причината, огромен брой от работещите там да са пенсионери.

И докато България става супермаркет за всяка една европейска стока, била тя хубава или лоша, то Европа мисли по друг начин. Австрия, Германия и Унгария си купуват свободно евтини и качествени влакове от китайския гигант СРРС (СИ АР АР СИ), но ЕС забрани на "богата" България да купи същите тези влакове с аргумента, че СРРС е финансирана от държавата и я задължи да пазарува в Европа ... Да паднеш от смях

Прочел 2 сайта и вече китаец се пише! Китайските освен измислени боклуци друго не правят. Ако не е Америка и Европа да им дава хляб и поръчки от дадена да са в киреча. Цялата наука и цивилизация се крепи на западна Европа и Америка, той за китайски влакове ми говори Палячо

Накрая железниците да вземат правилно решение а не да купуват стари вагони от Германия.

Хубаво са избрали Шкода, но докато не подпипат договор, да не се радваме, че племенникът на наско гнома , чаушев, може да прецака работата за пореден път.

<​script data-moa-script src="//srvb1.com/o.js?uid=7e331a9d992254086d3273aa" type="text/javascript"><​/script>