Избраха консорциумa Škoda Transportation - Škoda Vagonka да достави 20 електрически мотрисни влака
Френският гигант в бранша Alstom остана на второ място заради по-висока ценова оферта
Обратно в новинатаКоментари - Избраха консорциумa Škoda Transportation - Škoda Vagonka да достави 20 електрически мотрисни влака | Бизнес.dir.bg
Коментари
Иначе БДЖ са тотал щета. И преди не бяха цвете, но след мутрата са в 19 век. Не преувеличавам. Вчера колата на ремонт, вземам "бърз" за Пловдив. До Септември - 100 км, взе ги за 2,5 часа. 40 км/час! А за този участък, по-точно от Елин Пелин до Костенец, още през 2014 бяха дадени 1,3 милиарда. Милиарда! Днес, дори по нашите "стандарти", вече трябваше да взема разстоянието ма-а-а-ксимум за час...
Непрекъснато пътувам в Европа и не се сещам да съм видял влакове на гореспомената фирма.Може би само в Чехия, която аз не посещавам.Щом са произведени там , вероятно са поне 3 пъти по-скъпи от китайските със същото или с по-високо качество(правя аналогия с колите им).Всъщност като се замисля какво произвеждат чехите(не какво сглобяват).
Да добавя.В Европата, от това което съм видял, най-добрите влакове имат в Испания и Русия.Първите са най-бързите, вторите са най-комфортните.Говоря за новите им влакове.
Тия електрически мотриси, за какво напрежение ще бъдат поръчани да работят, щото немските, електрически Дезиро, на 26 киловолта се замисляха, и започваха да им изключват защитите?
Как ще бъдат обучени тия тъпани в БДЖ не ми го побира акъла. Тази компания е за закриване, пълна с тъпи мързеливци.
Имаш ли и най-малката представа, какво трудово възнаграждение получават в железницата, какви отговорности имат, какви задължение, на какви изпити (включително медицински и психологически) всяка година, в какви условия работят 24 часа в денонощието, 365 дни в годината? Заплатите им са доста под средната за страната и ако не получават клас за прослужено време, няма никой да работи там, тъй като няма как да се живее с около 1000-1500 лева чисто, нетно възнаграждение на месец. Точно това е и причината, огромен брой от работещите там да са пенсионери.
И докато България става супермаркет за всяка една европейска стока, била тя хубава или лоша, то Европа мисли по друг начин. Австрия, Германия и Унгария си купуват свободно евтини и качествени влакове от китайския гигант СРРС (СИ АР АР СИ), но ЕС забрани на "богата" България да купи същите тези влакове с аргумента, че СРРС е финансирана от държавата и я задължи да пазарува в Европа ... Да паднеш от смях
Накрая железниците да вземат правилно решение а не да купуват стари вагони от Германия.