Имиджовият фактор на една визитна картичка
Двустранен процес на отговорност
Обратно в новинатаКоментари - Имиджовият фактор на една визитна картичка | Бизнес.dir.bg
Коментари
За мнението на “старци” - има някои изключения от идиотите, например: - среща с нови и непознати партньори - обикновено всеки се представя с името си и понякога и с длъжността си,но в суматохата от запознанството и други мисли и действия не винаги човек успява да запомни имената и длъжностите. В този случай е много удобно ако сте получили визитки да ги наредите пред себе се в реда, в който са седнали преговарящите и с един бърз поглед да си припомняте кой кой е и как точно му е името, за да не се получават неловки ситуации и грешки - много е неприятно някой да ви сгреши името. - при новите възможности на техниката е лесно на визитката да се добави и снимка на притежателя, което е много полезно при нови запознанства, както и при по-редки срещи. Обикновено визитките се поставят в папките съдържащи цялата информация - от първите писма до следващата хронологично подредена информация. Естествено, че визитките не се използват за щяло и нещяло, но човек никога не знае дали една случайна среща не крие големи възможности - например ми се е случвало случайна среща на бензиностанция да се превърне в дългогодишни бизнес взаимоотношения с не малък оборот. Затова 2-3 визитки в портфейла е препоръчитено да има човек. Може би за кварталната кръчма не са необходими, но знае ли човек?
Позиция е английската дума за длъжност. На български позиция има друго значение - положение във физическия смисъл най-вече.