Имиджовият фактор на една визитна картичка
Двустранен процес на отговорност
В обичайния си вариант, визитната ни картичка е картонен носител, който съдържа информация за нашето име, работно място, позиция, електронен адрес и телефонен номер. Най-общо казано, освен съдържателната и част, отговаря и за нашия имидж. Всеки от нас е виждал различни дизайни, цветове и стил на поднесената информация.
Какво обаче се крие в една визитна картичка?
Със сигурност трябва и ние да носим своята отговорност, пазейки вече изградения имидж и на компанията, за която работим. И не само, но и да го развиваме и лично да допринасяме за това позитивно усещане сред нейните клиенти и партньори. На практика се оформя една двустранна връзка между нас и компанията, в която и двете страни са длъжни да поддържат необходимия имидж. Нужно е да доказваме всеки ден, че заслужаваме да работим в нея и нашата позиция има своята тежест и ние се намираме на мястото си. От друга страна компанията също има своите отговорности пред нас и е длъжна да поддържа комфортна и приятна работна среда, подсигурявайки навреме всичко онова, което е нужно, за да можем и ние да си свършим добре работата.
Много е важно да запомним и че визитната ни картичка е само един носител на информация и възможност за бърза обратна връзка, а не средство, което ни гарантира задължителен успех или че ще бъдем възприети за нещо повече от това, което реално сме. Тя не продава, не печели клиенти. Ние продаваме продуктите и услугите си. Факти, който не бива да се забравят.