Германските железници ще пуснат пробно водородния влак на Сименс през 2024 г.
Дойче бан планира да превърне своите железници в климатично неутрални през следващите 30 години
Обратно в новинатаКоментари - Германските железници ще пуснат пробно водородния влак на Сименс през 2024 г. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Германските железници са една от най-големите черни дупки, в които изчезват милиарди евро, а качеството деградира неконтролируемо (особено що се касае до надеждност и точност) при едни от най-високите цени в света. Чудовище създадено по комунистически образец - държавно, приватизирано, спасявано многократно с парите на данъкоплатците, което е толкова огромно, че няма кой да се пребори с него. Немците ги бива в създаването на такива неуправляеми мастодонти. А и най-важното - никой не носи отговорност за това чудо - ей така просто - случило се и толкова .. какво да се прави ...
Ще спести отделянето на въглероден двуокис. А с колко ще увеличи азотният двуокис, който също има парников ефект и е отровен?
Германските железници са топ и винаги са били. Проблемите са два: 1) за производството на водород се иска ток 2) Германия има либерално отношение към "бежанците", и скоро ще почнат да правят проблеми като във Франция
ще ти носи отговорност...обявява фалит и започва отново...пък след мен ако ще и потоп да има...това му е философията
герб няма никаква визия за бъдещето освен че предстои война. А беше редно още от сега да се заплатят поне стотина локомотива от този нов тип, вместо онези F-16 с които може само да трепем коронарируса на ум.
Разликата в тоалетните на Сийменс и тези от други производители преди промяната е в пъти по приеллива пред дилемата да се возим в клояки.