FT: Производителите на автомобили в Европа се готвят за по-дълбока и продължителна криза
Компаниите се сблъскват с проблеми в няколко направления, включително жестока конкуренция от Китай, слабо търсене в Европа и забавяне на прехода към електромобили
Обратно в новинатаКоментари - FT: Производителите на автомобили в Европа се готвят за по-дълбока и продължителна криза | Бизнес.dir.bg
Коментари
"Всички мислехме, че ситуацията ще се нормализира, но тя се влошава" Абе драскачи...вие дебили ли сте???? Европа обеднява драстично...благодарение на кретените фон Лайнен и разни натовски полуидиоти ( те даже не са идиоти)..... И вие искате ръст на продажби на автомобили....ма верно сте дебили!!!!!
Ван последен модел. Дизайн от европейци. Изработен с най-високо ниво материали, всички неща, които има в един Ролс-ройс са налице. Даже и отгоре. ЦЕНА В КИТАЙ: Равностойност на 60 000 долара. Схващате ли кво дране правят европедалите от автоиндустрията? Схващате ли, че за да им оцелеят банкерските кланове ще плащате данък въздух и яко ТАРИФИ. ЯКОООО. Байдъвей, вана има ревю от Топ Гиър в Тубата. Намерете си го. Глейте да сте седнали.
При тия цени, ще караме една кола по 20 години бате, духайте супата. БТВ, най-тъпата кола е БеНВ.
Тия високотехнологични автомобили, са пълен отврат! Започнете да правите нормални автомобили бе!!!
Русия и САЩ са си другарчета още от времето на Гражданската война 1863 г. Който се интересува, ще намери. Та, Америката в един момент се стресна, че изостава от Китай (който тя самата напомпа, като намери работа за целия китайски наро), и взе да мисли за ре-индустриализация. Естествено, по нейните прпавила, както е било винаги. Но как да стане това, след като Европа, благодарение на евтините руски ресурси, е трън в петата на бай Сам?И тогава жертвоготовна Русия откликна: нападаме Украйна, която без друго е нашият трън в петата, вие ни обявявате санкции, вследствие на което суровините ни поскъпват тройно и нагоре, Европа го духа, производствата й се изнасят към вас, а нашето си остава наше, но в троен размер. Сделка за милион! Да, де, за милиарди. Едни украински знамена по профилите.
Общо взето печалбите на милиаредите не ме вълнуват, така че не изпитвам съжаление от такива новини.
След 5 г. ще има зарядно ма всяко кьоше и всеки стълб и всеки ще има по 2 ЕА. Един фа се зарежда и един да си джитка. И БМВ няма да фалита и Фолксваген, че и Мерцедес. Прекупвачите на ток ще са доволни и ще е идилия.
И да искате и да не искате пак ще карате Лада! Ония с чиповете от перални и лопати не са се спряли!
Китай им ева маата. Качествени коли на половин цени. И това не е само при колите. Колко българи например ще купят пералня произведена в Германия, цената, на която в магазините е 3000 лв и то само в някои магазини и по няколко бройки, защото са непродаваеми. Тези произведени в Китай са по 1300 лв за един и същи модел. Западняците от алчност си изнесоха производствата в Китай, те пък копираха технологиите и сега с техните камъни по техните глави. Техните модели с копираните немски технологии са по 400-700 лв.
Като предлагате Москвич с АБС, адаптивни фарове и таблетки за 70 000 лева? Ще си карам 10 годишната японка и въобще не ме интересувате. Фалирайте и си дръжте Ел каруците на склад доживот.
Не е лошо Маринела да си припомни българската граматика и най-вече кога се членува с пълен член.
Когато се смеехме на китайците, че работят много евтино, те си градяха икономиката. Спряха износа по време на Ковида, за да си вдигнат цената и сега са втори по БВП след САЩ. Българите също работихме евтино и имахме много външни клиенти, но Кокорчо реши да дръпне заем и да вдигне заплатите, без да е изградена икономиката ни. Резултата, клиентите бягат от България. Икономиката ни хич я няма.
Статистика направена за държавите от ЕС само преди месец показа, че 70% от тези, които са си закупили електрическа кола искат да се върнат към ДВГ. Това предвещава балон в алектромобилостроенето. Не само това е проблема. Всички производители в Европа са свили наполовина производството на автомобили, някои дори над 80%, има и затворили производства. Недостигът и суровините, с които се произвеждат батериите, те са на изчерпване.
средна класа кола която беше преди 3г. около 30 000 евро, сега с малко фейсллифт и 95% същите екстри е 50 000 евро. Еми, няма как да стане. Китаеца предлага на 40% цена средно качество със същата гаранция. И на всичкото отгоре 90% от частите на колите в ЕС правени в Китай или с китайски суровини. РИП на европейското малоумно зелено автомобилостроене. Ритуално самоубийство си спретнаха. Са вземат 520 евро за смяна на масло в оф представител и 100 евро за смяна на гуми в комплекти. Хората масово почнаха на черно да ги правят тия услуги. По гаражи и халета. Убихте средната класа и колата стана лукс. Са умирате и вие пвроизводители. Батериите се оказаха нечовешка мотика. Спадовете са с до 75% откакто държавите спряха бонусите за придобиване от хора и фирми. Чао и на зелената сделка.
Всяко начало е трудно. В началото на автомобилната ера, файтонджиите са освирквали и са се кефили, когато автомобил се повреди и спре на пътя. Къде са файтоните сега ?
Преди китайците караха велосипеди, а европейците коли. Тенденцията сега е китайците да карат коли, а европейците велосиперди. Голям напредък на ЕС!!!!!!!!!!!!!!!!
Конкуренцията и иновациите водят до спад на цените, регулациите, протекционизма и зелената сделка - до покачване... накрая кое ще оцелее?
Дада. Само че всяко нещо има лимит на развитие. И като стигнеш върха, почва едно спускане, дето не му се знае края. Много по различен е този век от предходния.
Точно така. По високите доходи на хората, не са от работеща икономика, а от изтеглени заеми в милиарди, което докара голяма инфлация, която пък срина потреблението и накрая едно нищо, а влязохме в дългова спирала, тоест ще изплащаме само лихвите, а главницата става невъзвръщаема. Нищо добро не ни чака.
Иновациите вече водят до смърт. Толко много се харчи за безсмислени проекти, заплати, екипи и опити и тестове, че крайния продукт умира непродаваем. Като чуя за иновация дето може би няма да я използвам нито веднъж ама е серийно оборудване и ми се присира. Пък и като видяхме пейджърите вече почнах да се замислям, че ми трябва нормална кола и отделно таблет, а не таблет на колела. Малкото като гръмне е едно, голямото ще утепе камара народ
Електричките нямат бъдеще, само водородните двигатели ще просъществуват. При сегашните темпове на развитие нефт ще има още 30-40 години. А при положение ,че още има места по света където няма електричество...
Има нефт за над 100г. После с тия темпове на войни, може би вече ще е настанала тишина.
Автопроизводителите ще трябва много бързо да разберат, че автомобилът не е Джи Ес Еми (да ви таковам ограниченията за латиница!). Колкото и на някои да им се иска да ги докарат до таблет с колела, те не са. Смяната на стар със нов на 2-3 години е абсурдна при автомобилите от екологична гледна точка, особено при пълната липса на вторичен пазар. И може да е ок смяна на дисплей и батерия да са 50% от цената на нов телефон, но същото при електрокар е абсурдно. Автопроизводителите, а и ние шофьорите, трябва да решим как ЗАЕДНО да избием някои идеи от главите но малоумниците, които ни управляват.
Колко трябва да си тъп, да третираш колата си като смартфон. Забоен в контакта 8 от 24 часа.
Направихте колите (дори и в луксозния клас) ширпотреба, с програмирани дефекти и след изтичане на гаранцията - ремонтите да станат икономически неизгодни. В колите се влага еФФтина китайска конфекция - електроника и агрегати, като се блъскат с безсмислени софтуерни "екстри", които вдигат цената. Накрая се получава продукт в огромен марж на печалба. Но балона отива на спукване и затова вият на умряло срещу китайските коли. Дори и богатия европеец, свикнал да сменя колата на 5 години се усети, че го клатят. Е, пазарът не търпи празно. ВАГ да затварят, защото нищо общо нямат техните коли с "немското" качество, което си го знаем.
за кои? Хората кучета ги яли.Фашизъм на всяка крачка по света.Всички сте един дол френски.
Забелязах че проблемите на Европа започнаха след налагането на санкции на Русия. Дали има някаква връзка ?
За дебюта на новото Сузуки Джимни. Култова офроуд джипчица. И неандерталците решили да махнат копчетата от таблото и да сложат таблет... На офроуд кола... След година на нищожни продажби им дойде акъла в главата и сега се продава без таблет и с копчета. По горните етажи много човекоподобни се настаниха, от там идват проблемите.
Прогресивните европейски сили победиха здравия разум! Да кажем "Гледам, и не вярвам на ушите си!" Бедна ви е фантазията, какво още ни очаква, с тези дебили, начело на Европейските Щати!
Нашите "източни партньори" вечно хулят Европа, Европейския съюз, вкл. и България, за да подчертаят как в Сатрапията се живее прекрасно - "„Я другой такой страны не знаю/Где так вольно дышит человек.”". Поне за едно нещо да похвалят България - че чрез достъпния им интернет и незаинтересоваността на "Драгата Редакция" бързо достига езикът на омразата, който обилно ни го поднасят, вкл. и чрез безсмислените путинистки опорки. Всеки ден едно и също - досадно, не ли?!
Да благодарят предимно на американската подлога фон Лайнен и обкръжението й от мисирки. Наистина ли индустрии за милиарди не могат да си решат проблема с тоя рептил ?
Да почват да свалят цените. Така работи любимият им капитализъм, а не само когато им изнася да трупат милиарди печалби.