"Фолксваген" планира до 2025 г. да пусне автономни коли
Автомобилите могат да прогнозират пътната обстановка за 10 секунди
Обратно в новинатаКоментари - "Фолксваген" планира до 2025 г. да пусне автономни коли | Бизнес.dir.bg
Коментари
Тоя крайпътен контрол, като бъгне ще стане "весело", а като се има предвид колко пъти им артисаха системите в Германия тази година заради бури направо...
Много приказки ... като у нас в петък на пазара. Нищо подобно никога няма масово да се случи, нито надеждно да заработи. Просто приказки, колкото да се правят на интересни, че току виж Елон Мъск ги засенчил с неговите гениални глупости.
Автономните коли могат да станат реалност тогава, когато всички коли на пътя са автономни. Намесен ли е човешки фактор, 10 секунди са твърде много време за "прогнозиране".
Омразата към успелите е най-типичната черта на българския народ. Затова и вечно ще стои на дъното.
Инвеститорите и венчър капиталистите хабер си нямат че най-способните и талантливи разбирачи блеят из българските кръчми - няма кой да ги оцени, милите.
"Фолксваген" планира до 2025 г. да пусне автономни коли - нека ги пусне по нашите пътища да ги тестват. Ако не катастрофират до седмица и има още в движение, значи всичко е ОК !
Искам един такъв автономен таралясник na VW да го пусна в 17 часа на Орлов мост или предпразнично по Е-79 в посока Гърция да му гледам сеира.
Големи инДжинери се извъдихте, на българина му дай да мрънка и да обяснява как нямало да стане. Докато прави тия две неща, в които е корифей, другите измислят, творят, бачкат и в един момент се оказва, че Ганьо лапа мухи и мига на парцали. Може и да не станат до 2025, но хората са в играта, инвестират, мислят за бъдещето, една назад, две напред, крачка по крачка вървят. Фолксваген и нВидия имат масивен договор за разработки в областта на изкуствения интелект, автономните коли, разпознаване на образи, ама как не са питали Ганьо, да им каже, че тая работа няма как да стане...да им обясни той...
Така значи правим им последно предложение: площадка в сърцето на българската автоиндустирялна мощ - град Ловеч точно зад завод Балкан плюс бонус да им изградим инфраструктура - едно кръстовище на две нива и 3 километра четирилентов път с тротоари от двте страни. И тая оферта ако ни откажат да го духат! А мястото ще го дадем на Тесла!
Интересно когато "автономната" кола катастрофира, кой ще плаща щетите? Собсвеникът или производителя? Би трябвало да е прозиводителя, но тогава ще фалира за три месеца. А когато катастрофиралия "автономен" автомобил убие някой, кой ше отиде в затвора?
"Би трябвало да е производителя." Ганьо пак се е развихрил и развива едни интересни логики тука какво би трябвало... Нищо не би трябвало. При пазарна икономика няма трябвало. Хората са ти направили кола, казват ти че е нова ера автомобил и не е изобщо сигурна, съгласяваш им се с условията че няма да ги съдиш и си я копуваш. Ползваш на своя отговорност. Така работи света. Нищо не би трябвало Ганьо.
вас нема да ви огрее дебиляри. автономна кола се движи по пътища които имат надеждна маркировка и допълнителни вградени компоненти... дамм... електроника се вгражда в пътищата, но не и в бг. представям си медтните нарко-барони в бг като си накупуват едни афтономни коли как ше се изтребят по бойковите магистрали ахаха :) просто чакам момента, да се порадвам на новите тегнологии.. то не става да си купиш влак стрела и да го пуснеш по коловозите на бдж, строени прди балканската от османските компании :)
Колкото и да се пънат немските инджинери, в Европа това няма да се наложи. Това нещо има смисъл, ако отменят изпитите за правоспособност, а това в Германия няма да стане никога. Там винаги са 100 години назад заради законови забрани - публичен WLAN не може, да не би да нарушиш нечие авторско право, Google Maps и дронове не може, да не нарушиш конфиденциалността на някого. Още един милион забрани и регистрационни режими във всички области. Голям проблем е какво да правят сега с тротинентките, хем ги боли, хем ги сърби. От една страна би трябвало естествено да се забрани всичко, от друга страна обществото се модернизира и другите държави може пък да ги пуснат и да развият някакъв пазар. Отделно какво ще стане с автошколите и инспекторите от TÜV, които ги контролират ? Знаете ли какво скъпо удоволсвтие е да изкараш курс в Германия ? Ако пък ще трябва да имам книжка за да се возя на автономна кола - то не, благодаря ! Това нещо може да се развие само в Америка за пътуване на свръхдълги разстояния. Там и законодателството действа на обратния принцип - първо се разрешава всичко, което в полза на бизнеса, а после чак ако стане нещо много страшно, се налагат ограничения. Ама Фолксваген няма да може да продава там. Бай Дончо ще им лепне митата и ще потънат.