Коментари - Евтини китайски електромобили заливат пазара | business.dir.bg
назад

Евтини китайски електромобили заливат пазара

Китайската компания за електрически превозни средства "Зийкр" (Zeekr) обяви, че през този месец ще пусне своя първи автомобил с повишена проходимост (SUV)

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Евтини китайски електромобили заливат пазара | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Карам китайски кораби последните 10 години и не бих си причинил китайски автомобил по разбираеми причини. Нагледал съм се на всякакви проблеми.

Ама не може така, другари и другарки! Я бързо намалете това производство, че имаме 400млрд. търговски дефицит с вас!

А?

Хем хубави :)

Е нали Европа трябва да е зелена, но само ако купуваш от техните стоки.

Шило

По-голяма глупост не можа ли да измислиш? Вярно, засега си номер едно, ама се постарай повече

Шило

+Карам китайски кораби". Това беше достатъчно, шофьорино на кораб!

2024-09-07 10:36:36 Хем евтини (нерегистриран) Хем хубави :) ============ бързо .... качествено ... и евтино ....обаче едновременно мога да правя само две от тях ! . ти си избираш комбинацията !

Ко ма боли фара за украйна ве мен

Шило

Е нали искат зелен свят, що така се държат и американчетата и европейчетата?

Колкото спряха китайските телефони, телевизори и друга техника, толкова ще спрат и електромобилите.

Седят по пристанищата из цяла Европа десетки хиляди, може и стотици да са станали вече от тези евтини китайски колички. Няма интерес. Тук там някой мега бедняк ги купува. Пазарна икономика.

Шило

Казват му технология, производствен процес. При автоматизиран процес, себестойността значително пада и не е за сметка на качеството.

Kalin

И пак са прекаренно скъпи електричките.Реално трябва да са в пъти по ниска цена от тези с горивата.Един електромотор и една батерия!

Шило

А бе да нямате конкурс по простотия днес? Въобще, наясно ли си с търговията?

Шило

Батерията им е скъпото. Другото вярно е така.

Гледам, че си се налапал на северно-корейска наденица и си минал на китайска. Аферим.

Някой да те спира да заминеш за фронта ? Ти ходи и се бори ... а жена си остави на нас .

Шило

Ясно, днес имате конкурс по простотия! Напиши нещо умно, де! Не ми твори глупости и няма да получаваш такива реплики!

Тойота е с 10 000 евро по-евтина от Шкода...дайте да забраним Тойота?

Шило

Единият "карал китайски кораб", другия пък вижда стоящи на пристанищата коли, за които няма търсене /пристанището не е шоу рум/, третия па пише на китайски компютър, че всичко китайско е боклук...Не мога да разбера част от пишещите. Наистина ли искате да лъснете и да впечатлите с глупостите си?

Само на китайските или и на американските ?

Шило

А, не! Тойота и Хонда, да не ги пипат! Че комай те останаха едни от най-качествените коли в последно време.

Шило

Не ги мисли, като заемат нишата, продължават с консумативите. То, батерията, е само колкото половин кола

Новите "руски" автомобили "Лада Х" и те са китайски, между другото.

Карай тогава американски. Те са с автоматични скорости Шегата настрана.... Замисли се защо караш предимно китайски кораби и ще си отговориш на много въпроси. П.С как се "кара" кораб?

Разбирам защо е тази атака срещу електромобилите - всеки с 30кв солари на покрива става независим от няколко индустрии. Затова и на Запад започна огромното плюене. И да неудобна е за дълъг път, но под 1000км е 6 пъти по-евтина от дизела, при 1лв. цена на кВ по зареждачките…

Шило

Аха, ясно- "от глад умри, гъзар бъди". Аз пък, не смесвам идеологията и пазарната икономика. Ама верно сте, като комунистите от едно време!

Ма ти си купи бе, кой те спира.Вземи си няколко, че поне една да не е в сервиза за деня...

Емблемата отпред може и да не е :)

"Волга" също, прави ги китайската компания "Чанган".

Слагай ушанката, отваряй бутилката със самогон и се качвай на китайския москвич.

НЕ ГИ МИСЛЯ ... ЯД МЕ Е ЧЕ КИТАЙЦИТЕ МИ ПРЕДЛАГАТ СЛЪНЧЕВИ БАТЕРИИ НА ЛЕВЧЕ / ВАТ ... А АКО РЕША ДА ГИ ВКАРАМ В БЪЛГАРИЯ ЗА СЕБЕ СИ - ЛИЧНО ПОЛЗВАНЕ В ЕС СТАВАТ. 2 ЛЕВА ЗА 1 ВАТ , БЕЗ ТРАНСПОРТА САМО ОТ МИТА И ТАКСИ .... А ФОН ДЕР ЛАЙНЯН МИ ГОВОРИ ЗА ЗЕЛЕНА ИКОНОМИКА

Карал съм гориво за колата ти, а на теб май само дилда са ти в главата...и не само там.

Шило

Все си мисля, че електромобилите са преход от ДВГ с горива, които са деривати на петрола, към нов тип ДВГ с друго гориво. Няма как ел. енергията да притежава такава мощност и функционалност. Освен, ако не теглиш със себе си някоя централа за производсдтво на ток.

ЕЛЕКТРОМОТОРА Е ИЗМИСЛЕН ОТ НИКОЛА ТЕСЛА ..... НЕ Е ИЗМИСЛЕН ОТ ИЛОНК МЪСК :))

Щото са най-евтини за собственика, като ги купува.После стават скъпи, с ежедневните проблеми и ремонти. А как се кара кораб - ела да ти покажа, ама си вземи и хапчета за повръщане.

Деиндустриализация. Затваряне на атомни централи. Липса на достъп до евтина газ. Русофобия. Оръжия за Мир. Фашизъм. Бюрократщина. Давоски идеали към тотално зануляване. Е КВО ДА СТАНЕ БЕ ДЖЕНДЕРИ МАНДРЪЦАНИ? НАЛИ ДАВОСКИТЕ МИНДИЛИ ОТ БЛЕК РОК И ВАНГАРД СА ДОВОЛНИ. НАЗАНЧАВАЙТЕ СИ ВЕЩИЦИ И ПЕДАЛИ.

Ще ти кажа моя личен опит - батерията на колата ми е 110кВ - зареждачката 27кВ трифазна. Със 110 на магистрала минавам 400км преди да заредя за 30ина мин на мощна зареждачка, или седмица градско каране - между 45-50км на ден в София (не харчи батерия докато седи на място, освен за климатик. Мощността е в пъти повече и е налична веднага, когато се налага да изпревариш - с два електромотора съм. И двамата с жената вече за ежедневието ползваме електрички, за пътуване в чужбина - дизел.

Не знам що ми сложи отговора под мене, ама е за теб :).

Това е така, но за леките автомобили. За тежкотоварните, дали ще е същото? Това първо. После- говориш при идеални условия през лятото. Коментирай след зимата. И накрая- кво прайм с батериите, чиито цикъл е приключил? Нали уж за екологиа се говори, я?

Не разбира се. Но масовия потребител на скъпи горива са леките автомобили. В това е проблема на няколко западни индустрии. Включително и резервните части - обслужването на моята е филтри на климатика и спирачки.

Шило

Аз го разбрах, ама вече имаш отговор за основните проблеми с електромобилите и тяхното бъдеще. Затова си мисля, че е и преход. Говори се вече за водородни двигатели, вярно, трябва доста решения да се намерят за безопасността им, но мисля, че това са технически въпроси, които ще се решат

Водорода за сега е единствената алтернативна енергия, която ще запази зависимостите от големи вериги на доставчици и търговци. Затова - солари+електромобил :).

На тавана фотоволтаици ли ще сложиш? Хахахахаха

Точно така. Но ако в резултат на скъпата поддръжка , сметката не излиза, корабособственика ще има само един или два кораба мейс ин Чайна. Или ще е доста глупав..

Пълни глупости. Я погледни, колко товарни автомобили и автобуси пътуват. И разходът на всеки един от тях е поне три пъти по-голям от този, на леките автомобили. Не гледай бройката, това подвежда.

Между другото - батериите се рециклират. Производството им е сериозен удар по “зелената идея”. Но така или иначе и на водородна кола да си, имаш същия проблем с горивните клетки, които не са с много дълъг живот.

Някойси: Те не зареждат на цените, на които зареждаш ти. Харчат малко повече от 2 коли. А съотношението лични/търговски автомобили е в пъти в полза на личнните. Десетки пъти.

ИМА И ПО ХИТРИ ТЕХНОЛОГИИ ОТ ЕЛЕКТРОМОБИЛА ..... НОРМАЛНАТА СКОРОСТ НА ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАК В КИТАЙ Е 250 КМ / ЧАС .... И СТАВА БЕЗМИСЛЕНО ДА ЖИВЕЕШ В СОФИЯ АКО ИМАШ ТАКЪВ ТРАНСПОРТ :))