Коментари - Европа "налива" милиарди в производството на батерии за електромобили | Бизнес.dir.bg
назад

Европа "налива" милиарди в производството на батерии за електромобили

Водещи европейски политици призоваха за засилено производство на батерии за електромобили в ЕС

Обратно в новината
| Редактор : Александра Ангелова

Коментари - Европа "налива" милиарди в производството на батерии за електромобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Екологична катастрофа ни чака с тия батерии!

Ние ще сме пазар и купувач на тези коли и ще си даваме парата... А някога когато правехме електрокари бяхме сред първите 5 държави в света!! Сега бате чака инвеститор да му дойде ама ако много слушка и се навежда и пак няма да дойде...

що не каза същото за въглищата, нафтата и бензина??? Те по-добри ли са? А хабер имаш ли че тези батерии се рециклират на 97% НЕ. що да имаш? Нали трябва да си хейтър.

Световните запаси на ПОТАСИЕВА СОЛ суровина за ЛИТИЙ за направа на йонно-литиеви батерии са във БОЛИВИЯ БОЛИВИЯ ЕВО МОРАЛЕС продаде /даде на концесия ВСИЧКИТЕ си запаси на КИТАЙ,китайски държавни компании.В замяна КИТАЙ благоустрои построи пътища ,железници,вик и др полезни за населението неща както и евтин внос на китайски стоки на минимални цени Скоро 2019 ноември президента ЕВО МОРАЛЕС бе свален с масови безредици от платени от САЩ демонстранти така САЩ се намърдват здраво и ТРАЙНО в концесиите на ЛИТИЙЯ и ПОТАСИЕВАТА СОЛ Другия голям снабдител е ЧИЛИ където МИННАТА индустрия МЕД ,сребро,злато се държи от РОТШИЛД ЧИЛИ е на 1во МЯСТО по брой ВАКСИНИРАНИ с -у Ковид % от населението Повече ваксинирани ЧИЛИЙЦИ -повече трупове-ПО МАЛКО обществено напрежение и натиск в-у американските концесионери на полетата с ПОТАСИЕВА СОЛ-ЛИТИЙ

Кво е туй "потасиева сол"? Да не е нещо като "содиев хлорид"?

Сега съм спокоен, като знам че ти лично ще ги рециклираш!

Седни си и ти! ... Двойка! Калиев хлорид --- Potassium chloride Натриев хлорид --- Sodium chloride ... Готварска сол

Колко струва рециклирането на литиевойонна батерия....

И що точно да си седне, какво го овикваш. На български калий, на английски - potassium. Да кажеш "потасий" си е за двойка. Не знам как точно се вади литий от калиев хлорид ама нейсе, не съм се и ингтересувал откъде и как се вади.

Колко проницателно, как никой освен тебе не се сети да зададе тоя въпрос преди да наливат милиардите. Отде ви изравят бе.

Зареждането е бавен процес, колкото и да го ускоряват (вече е ускорен докъдето може всъщност). Като направят батериите стандартизирани и сменяеми, т.е. вместо да зареждаш батерията я вадиш и слагаш друга, вече заредена която друг е оставил празна по-рано на батериостанцията, електрокарите ще могат да мислят за замяна на сегашните коли.

Като правило водещите политици в ЕС са гъзолизци и педераси и малко ама много малко от тях са с някакъв капацитет!

каквото и да значи това, най вероятно известна комбинация от 4 букви на която се сяда. 1. Потасий няма има поташ и си значи точно калиев карбонат и се използва в стъклопрералотката. 2. Находищата на калий под различни соли, съдържат още и литиеви соли. В природата стерилност няма. Литиеви соли има и в морето

това го мислиха и се отказаха от него. Не зная по какви причини, трябвало да се строи завод за батериите и въпроса за собствеността също стои

след водородната икономика си създадоха и следващата вятърна мелница - електрички и акумулатори. Акумулаторите всъщност са с ниска енергийна плътност, най-ниската. Следователно най-добре би било въглерода да се обработва да висококалорично гориво, примерно керосин и да се използва комбинация от акумулатор с приемлив капацитет и топлинен двигател, примерно турбина с двоен цикъл. Като вторият агент вече може и да е въглероден диоксид вместо вода

а после ще строят хранилище за екологичната планина от стари батерии

Нека строят, но да ли ще имат материали да ги произвеждат в друг въпрос. Все пак ЕС и САЩ ако не сте разбрали вече залязват, пък ще видим да ли съм прав.

Забележете само кои искат ,,френският министър на икономиката Брюно Льо Мер, германският му колега Петер Алтмайер,, , а сега вижте кои компании участват - френски и немски. Ето ви пример за европейското лицемерие. Вие да не мислите , че го правят защото са зелени?

Е защо да строят, нали в БГ се внасят всички токсични отпадъци и се закопават по деретата..Никой не забранява нали