Евродепутат: България се простреля в коляното с протестите по пакета "Мобилност"
Поддържате експлоатацията от големите западни компании на вашите шофьори, смята Исмаил Ертуг
Обратно в новинатаКоментари - Евродепутат: България се простреля в коляното с протестите по пакета "Мобилност" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Да бе Смаилчо, може да се праскаш за германец, ама защо не каза, че дадените поправки важат само за европейските страни, но не й за Турчулята
Турчолята нямат право да извършват вътрешен курс в ЕС . Само Турция - ЕС - Турция . Иначе българските транспортни фирми нямаше да се доредят !
Нашите шофьорчета не разбраха ли, че трябва да играят на равна основа по отношение на всички параметри, а не да се правят на хитреци, да се осигуряват на минимални суми, да се набутват в мизерни условия и да правят дъмпинг. Наистина е стрелба в коляното.
Нашите шофьорчета не разбраха ли, че трябва да играят на равна основа по отношение на всички параметри, а не да се правят на хитреци, да се осигуряват на минимални суми, да се набутват в мизерни условия и да правят дъмпинг. Наистина е стрелба в коляното.
Убито злобарче с наранено его. Разлика в заплатите. А защо не казва за условието да се връщат в страната си. С което фирмите ще вдигнат разходите и или да намалят заплати и разходи или фалит и служителите остават и без тия заплати. И защо споменава само България, след като участват толкова други държави . Този е взел пари или ангажимент да лобира и сега се чуди как да се отчете пред спонсорите. Губи печката и е ядосан, малко пари преди края.
Да не искаш да бъдеш равен с шофьорите на запад по заплащане и условия на труд, това си е наистина пълна идиотщина. Пак станахме за смях..........
Тоя мангал работи за турските транспортни фирми, защото те са големия печеливш от тия мерки
ЧОВЕКА Е ПРАВ. НАШИТЕ ШОФЬОРИ НЕ РАЗБРАХА ЛИ ЧЕ РАБОТОДАТЕЛИТЕ ИМ ГИ ИЗПОЛЗВАТ , ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА НАМАЛЯТ ПЕЧАЛБИТЕ СИ КАТО ВЛОЖАТ ПАРИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ УСЛОВИЯТА НА ТРУД. КЪДЕ ЩЕ ОТИДАТ БЕЗ РАБОТНИЦИ, ПЛАШАТ ГИ ЧЕ ЩЕ ФАЛИРАТ, ЧЕ ЩЕ ОСТАНАТ БЕЗ РАБОТА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ НЕ ИМ ВЯРВАЙТЕ ТЕ ВИ ИЗПОЛЗВАТ ИСКАЙТЕ СИ УСЛОВИЯТА НА ТРУД КАТО ДРУГИТЕ ШОФЬОРИ БЪДЕТЕ ХОРА С ГОРДО ВДИГНАТА ГЛАВА, ОСЪЗНАЙТЕ СЕ НЕ БЪДЕТЕ " Р А Я ". СИГУРНО ЩЕ БЪДА ИЗТРИТ НО НИЩО.
Български шофьор... ами явно не си знае правата и като цяло кляка пред работодателите си. Джамбазки ВЪН! Този е ужасен хомофоб, ксенофоб и манипулатор.
Хайде първо Либхер, Осрам и другите "Велики" фирми, които мачкат българския работник със 700 лв заплати за 10 часов многосменен труд, да вдигнат справедливо заплатите до "равното заплащане за един и същи труд", а? Ей така - да направят заплатите към 2000 евра, както са в техните заводи в Германия... А? Някой от тия демагози, като този депутат да се е загрижил за тая работа, м? Така, че не ми обяснявайте кой бил прав и кой крив - за пари пак става дума и то не за работниците!
Щото искат повече работа. Както и не могат да си правят далаверите, включително данъчните и осигурителните.
Очаквам този социалист да се произнесе и по въпроса за размера на селскостопанските субсидии, които са значително по -високи във Франция отколкото в Източна Европа. И затова ядем френски картофи, а не български. И затова няма как да се увеличат възнагражденията в селското стопанство в Източна Европа.
A aз смятам, че Макрон простреля ЕС в коляното с проекта "Мобилност". Не че ме интересува мнението на поредния натрапник в политиката.
Ако ще ги правят 2000 евро, тогава защо да идват тук. Стойте си тука и си правете чукопеци.
Едно е да се връща шофьорът в страната си за почивка, друго е да се връща камиона! Не се прави на ударен! Защо камиона да не може да продължи да извършва превози?! Да не би да е зачислен на водача!!! Той си е собственост на превозвача! Пълно просташко изказване! Мисли ни за дебили!
Тоя "германец" Исмаил , лъже като циганин . Бил "загрижен" , защо не е загрижен , да има платформа , където да се тези които им трябва транспорт , да се свързват директно с превозвачите , а не чрез посреднически западни фирми .