Коментари - Евродепутат: България се простреля в коляното с протестите по пакета "Мобилност" | Бизнес.dir.bg
назад

Евродепутат: България се простреля в коляното с протестите по пакета "Мобилност"

Поддържате експлоатацията от големите западни компании на вашите шофьори, смята Исмаил Ертуг

Обратно в новината
| Редактор : Красимир Тодоров

Коментари - Евродепутат: България се простреля в коляното с протестите по пакета "Мобилност" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Този говори пълни глупости! Ами оправете закона да се връщат шофьорите, след като мислите толкова за тях... защо ще ми размотвате и камионите?

Тоя "германец" Исмаил , лъже като циганин . Бил "загрижен" , защо не е загрижен , да има платформа , където да се тези които им трябва транспорт , да се свързват директно с превозвачите , а не чрез посреднически западни фирми .

платформа и то не една. а и това не е толкова важно дори е полезно да има посредник.

от социалист кво да очакваш, нинова да коментира

Едно е да се връща шофьорът в страната си за почивка, друго е да се връща камиона! Не се прави на ударен! Защо камиона да не може да продължи да извършва превози?! Да не би да е зачислен на водача!!! Той си е собственост на превозвача! Пълно просташко изказване! Мисли ни за дебили!

A aз смятам, че Макрон простреля ЕС в коляното с проекта "Мобилност". Не че ме интересува мнението на поредния натрапник в политиката.

Очаквам този социалист да се произнесе и по въпроса за размера на селскостопанските субсидии, които са значително по -високи във Франция отколкото в Източна Европа. И затова ядем френски картофи, а не български. И затова няма как да се увеличат възнагражденията в селското стопанство в Източна Европа.

Хайде първо Либхер, Осрам и другите "Велики" фирми, които мачкат българския работник със 700 лв заплати за 10 часов многосменен труд, да вдигнат справедливо заплатите до "равното заплащане за един и същи труд", а? Ей така - да направят заплатите към 2000 евра, както са в техните заводи в Германия... А? Някой от тия демагози, като този депутат да се е загрижил за тая работа, м? Така, че не ми обяснявайте кой бил прав и кой крив - за пари пак става дума и то не за работниците!

Ако ще ги правят 2000 евро, тогава защо да идват тук. Стойте си тука и си правете чукопеци.

Български шофьор... ами явно не си знае правата и като цяло кляка пред работодателите си. Джамбазки ВЪН! Този е ужасен хомофоб, ксенофоб и манипулатор.

Стига с тези социалистически бълвочи.

ЧОВЕКА Е ПРАВ. НАШИТЕ ШОФЬОРИ НЕ РАЗБРАХА ЛИ ЧЕ РАБОТОДАТЕЛИТЕ ИМ ГИ ИЗПОЛЗВАТ , ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА НАМАЛЯТ ПЕЧАЛБИТЕ СИ КАТО ВЛОЖАТ ПАРИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ УСЛОВИЯТА НА ТРУД. КЪДЕ ЩЕ ОТИДАТ БЕЗ РАБОТНИЦИ, ПЛАШАТ ГИ ЧЕ ЩЕ ФАЛИРАТ, ЧЕ ЩЕ ОСТАНАТ БЕЗ РАБОТА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ НЕ ИМ ВЯРВАЙТЕ ТЕ ВИ ИЗПОЛЗВАТ ИСКАЙТЕ СИ УСЛОВИЯТА НА ТРУД КАТО ДРУГИТЕ ШОФЬОРИ БЪДЕТЕ ХОРА С ГОРДО ВДИГНАТА ГЛАВА, ОСЪЗНАЙТЕ СЕ НЕ БЪДЕТЕ " Р А Я ". СИГУРНО ЩЕ БЪДА ИЗТРИТ НО НИЩО.

Шофьорите могат и сега да отидат на Запад но не искат... Познай защо...

Щото искат повече работа. Както и не могат да си правят далаверите, включително данъчните и осигурителните.

Тоя мангал работи за турските транспортни фирми, защото те са големия печеливш от тия мерки

Да не искаш да бъдеш равен с шофьорите на запад по заплащане и условия на труд, това си е наистина пълна идиотщина. Пак станахме за смях..........

Тирад спя в апартаменти с асансьор от около 660 евро квадрата

Убито злобарче с наранено его. Разлика в заплатите. А защо не казва за условието да се връщат в страната си. С което фирмите ще вдигнат разходите и или да намалят заплати и разходи или фалит и служителите остават и без тия заплати. И защо споменава само България, след като участват толкова други държави . Този е взел пари или ангажимент да лобира и сега се чуди как да се отчете пред спонсорите. Губи печката и е ядосан, малко пари преди края.

Umna misal or turchin ne ochakvam. Sedi si v anadola

Мръсната гад е с немски паспорт...ама си остава гад

Нашите шофьорчета не разбраха ли, че трябва да играят на равна основа по отношение на всички параметри, а не да се правят на хитреци, да се осигуряват на минимални суми, да се набутват в мизерни условия и да правят дъмпинг. Наистина е стрелба в коляното.

Нашите шофьорчета не разбраха ли, че трябва да играят на равна основа по отношение на всички параметри, а не да се правят на хитреци, да се осигуряват на минимални суми, да се набутват в мизерни условия и да правят дъмпинг. Наистина е стрелба в коляното.

Избиха ни животните,а сега ще ликвидират и тоя бизнес. Да живее Евросъюза!

Да бе Смаилчо, може да се праскаш за германец, ама защо не каза, че дадените поправки важат само за европейските страни, но не й за Турчулята

Турчолята нямат право да извършват вътрешен курс в ЕС . Само Турция - ЕС - Турция . Иначе българските транспортни фирми нямаше да се доредят !