Коментари - ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ, струват 55,5 млн. лв. без ДДС | Бизнес.dir.bg
назад

ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ, струват 55,5 млн. лв. без ДДС

Мотрисите трябва да са у нас до 13 месеца след подписването на договора

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ, струват 55,5 млн. лв. без ДДС | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В Дряново има завод за локомитиви и вагони. Те къде спят? Някой покани ли ги за участие в търга?

1 мотриса за София - Радомир! :)

Тоя завод само си го чувал, не си го виждал. Аз съм, и то преди 30 години, още тогава беше в трагично състояние и плачеше за закриване.

Браво, добър избор. Siemens са добри, а конкертният локомотив няма аналог на пазара - предлага най-доброто съотношение цена/качество. Пожелавам качествено изпълнение, бърза доставка, милиони безаварийни километри, и най-вече: хората да ценят и уважават добрата техника. Да я пазат и поддържат както трябва и навреме. А циганите да не хвърлят камъни и да не маркирят новата територия с графити...

Пич, досега не съм чул клиентите да ходят да канят производителите на нещо си. Обратното е.

ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ - а кой ще се вози на тези мотриси като не дават да ходим до парка дори ???

откога ддзз прай локомотиви? да не са дървени играчки??

майка ти.

Нещо цветовете не ми харесват. Трябва да са нарисувани от нас най-добрите графитаджии - Хроме, Фарс и други световно известни драскачи, дето окепазихме половин София и страната.

Простакът си е простак !!!

Влаковете не ги драскат цигани. Циганите не могат да рисуват графити.

И това ще стане спомнете си метрото веднага на другия ден бяха нашарени тъпият българин си е тъп по рождение но децата не са виновни тъпите им родители са за трепане

Нови мотриси на стари релси, е като Ферари на разбит черен път без асфалтово покритие.

Kalin

Въпросните договорени са градски влакове които са за транспорт в рамките на града.Това говори кви супер специалисти договарят такива неща.Смешни и жалки мошенници

Хахахаах и на какво ще се движат тези влакове??? ....на релсите в задните дворове на циганската измет ли?

Коси, те ще дойдат 1 година след самолетите Та има време

Fuck off

Tова не е мотриса а машина само (локомотив) те ще дърпат сигурно старите немски вагони 33,43,45 серия,а отделно сигурно пак ще се купуват и мотриси като дезирото дето го имаме пак на сименс

Фирмата SIEMENS, основана от Ernst Werner Siemens през 1816 г., със своята 170 годишна история е световен лидер в силовата електротехника, а сега и в електрониката. Наистина, по-добър избор за доставка на нови локомотиви не може да бъде направен. Не зная само как този супер локомотив ще влачи старите вагони на композицията. Не съм сигурен и за издържливоста на нашите ЖП трасета. Да не говорим за инфраструктурата... Като гледам съвременните влакови композиции на големите държави по Света, техните ЖП трасета, изрядната инфраструктура, вътрешната уредба на вагоните и всичко останало...не ми се говори повече.

Какво е значението дали е мотриса или локомотив като ще се движат по стари релси. Въпрос на време е да дерайлират като старите, ако не се поднови железопътната инфрастуктура. Разликата е само, че новите са по-скъпи и загубите ще са по-големи.

Дано се окажем на висота да я стопанисваме и използваме добре тази съвременна техника !

Време е да се прецизират харчовете. Кой се вози във влак?! Вече 45 г. се возя с кола. Стига сме огаждали на мангалите. Голяма глезотия е за тях. Те бачкат на запаз. Ние субсидираме запада ,а като се разболеят се лекуват тук срещу 16 лв. мес. осигуровка с предимство пред българите с над 200 лв. мес. осигуровка. И са огнища на болеста.

Ха дано, ма надали ! С много болка го казвам. Като гледам в Германия новопристигналите германци как ги стопанисват, нямам надежда за у нас .

Графитаджиите как потриват ръце. Само да им парнат тези локомотиви - така хубаво ще ги нашарят - ще направят произведения на изкуството. Дали не е можело да се поръчат небоядисани локомотиви? По евтино е щяло да бъде. То ние не може да ги опазим такива от графидаджиите.

Абе неграмотни журналя, правите ли разлика между локомотив и мотриса. Абе как може да ви е толкова ниско нивото. Бахти селянията...

Завод за локомотиви в Дряново? Я пак повтори! Аман от неграмотни тролове.

Не гледай снимката на мотрисата Сименс. Сделката е за локомотиви.

Какво ще рече "магистрален локомотив"!?

Много добре знам, че е за локомотиви и, че иде реч за Сименс Смартрон (дериват на Вектрон), ама ме е яд, че навсякъде вече пишат неграмотници. Барем да бяха издирили една снимка на истинския локомотив. Но явно си мислят, че всички са дебили като тях.

Че не е за маневриране в гара.

В интерес на истината, сега е времето за преговори за покупка на подобни неща. Същото се отнася и за военна техника. Производителите са гладни за поръчки и са готови на отстъпки. В момента са я окъсали здраво.

Има едно доста интересно видео в интернет, но е на немски. Та там търговския им представител обяснява, че този Смартрон локомотив е на базата на Вектрон, но орязан, и въпреки всичко способен да задоволи нуждите на всеки превозвач в немската ЖП Мрежа. Също интересен факт е, че човека назова и цена - 2,5 милиона евро струва един локомотив! Има стандартен договор, който всеки може да попълни и да поръча ... и сега се дръжте да не паднете - ПО ИНТЕРНЕТ! Да ... по интернет! Та, като цяло 10 локомотива излизат 49 милиона лева. Да кажем, останалите 6 са за резервните части и предстоящото обслужване и ремонт. Мисля, че като цяло сделката не е чак толкова лоша за нашите, но ми се щеше да натиснем швабите за още малко отстъпка!

Какво е състоянието на БДЖ? - след като дадоша на концесия Летище София - би трябвало БДЖ да е в положително състояние? МОЛЯ ОПОЗИЦИЯТА ДА ПРОВЕРИ!

"Орязан" в случая означава, че за разлика от Вектрон, който е мултисистемен (1500В, 3000В, 15кВ и 25кВ), Смартрона е само на 25кВ. Но на нас друг в момента не ни и трябва, защото най-близката различна от 25кВ електрическа ЖП система е чак в Словения. Освен това стремежа е постепенно всички да минават на 25кВ, а ние още с първата ни електрифицирана жп линия (София-Пловдив) сме на тази система.

ВСъщност не случайно ПИМК си взеха същите локомотиви, а те са частна фирма и не биха давали пари за глупости.

Май със истребителите се прецакахме като ги платихме напред... Сега можеще по добра цена да получим Дали да не искаме още един истребиел за компенсация....

Че няма да плаща ТОЛ такси на Тракия и Хемус.

Циганите само хвърлят, графитите ги рисуват бели българи.

А колко локомотива щяхме да купим с 5-8 млрд. които подари тиквата на САЩ за самолети в полза на САЩ?

и колко вагони

За изтребителите и въоръжението платихме 1.2 млрд. щатски долара. Не споря за рационалността на покупката, но мразя анонимни дришльовци като тебе да лъжат на дребно. https://www.dnevnik.bg/politika/2019/08/12/3950125prevedenaecialatasumaot12mlrddolara_za/

Не надавали глас от руската кочина ,вас европеиските дела не ви засягат . Скоро няма да има визи за бг .