ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ, струват 55,5 млн. лв. без ДДС
Мотрисите трябва да са у нас до 13 месеца след подписването на договора
Обратно в новинатаКоментари - ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ, струват 55,5 млн. лв. без ДДС | Бизнес.dir.bg
Коментари
А колко локомотива щяхме да купим с 5-8 млрд. които подари тиквата на САЩ за самолети в полза на САЩ?
За изтребителите и въоръжението платихме 1.2 млрд. щатски долара. Не споря за рационалността на покупката, но мразя анонимни дришльовци като тебе да лъжат на дребно. https://www.dnevnik.bg/politika/2019/08/12/3950125prevedenaecialatasumaot12mlrddolara_za/
Май със истребителите се прецакахме като ги платихме напред... Сега можеще по добра цена да получим Дали да не искаме още един истребиел за компенсация....
Какво е състоянието на БДЖ? - след като дадоша на концесия Летище София - би трябвало БДЖ да е в положително състояние? МОЛЯ ОПОЗИЦИЯТА ДА ПРОВЕРИ!
В интерес на истината, сега е времето за преговори за покупка на подобни неща. Същото се отнася и за военна техника. Производителите са гладни за поръчки и са готови на отстъпки. В момента са я окъсали здраво.
Има едно доста интересно видео в интернет, но е на немски. Та там търговския им представител обяснява, че този Смартрон локомотив е на базата на Вектрон, но орязан, и въпреки всичко способен да задоволи нуждите на всеки превозвач в немската ЖП Мрежа. Също интересен факт е, че човека назова и цена - 2,5 милиона евро струва един локомотив! Има стандартен договор, който всеки може да попълни и да поръча ... и сега се дръжте да не паднете - ПО ИНТЕРНЕТ! Да ... по интернет! Та, като цяло 10 локомотива излизат 49 милиона лева. Да кажем, останалите 6 са за резервните части и предстоящото обслужване и ремонт. Мисля, че като цяло сделката не е чак толкова лоша за нашите, но ми се щеше да натиснем швабите за още малко отстъпка!
"Орязан" в случая означава, че за разлика от Вектрон, който е мултисистемен (1500В, 3000В, 15кВ и 25кВ), Смартрона е само на 25кВ. Но на нас друг в момента не ни и трябва, защото най-близката различна от 25кВ електрическа ЖП система е чак в Словения. Освен това стремежа е постепенно всички да минават на 25кВ, а ние още с първата ни електрифицирана жп линия (София-Пловдив) сме на тази система.
Какво ще рече "магистрален локомотив"!?
Абе неграмотни журналя, правите ли разлика между локомотив и мотриса. Абе как може да ви е толкова ниско нивото. Бахти селянията...
Не гледай снимката на мотрисата Сименс. Сделката е за локомотиви.
Графитаджиите как потриват ръце. Само да им парнат тези локомотиви - така хубаво ще ги нашарят - ще направят произведения на изкуството. Дали не е можело да се поръчат небоядисани локомотиви? По евтино е щяло да бъде. То ние не може да ги опазим такива от графидаджиите.
Време е да се прецизират харчовете. Кой се вози във влак?! Вече 45 г. се возя с кола. Стига сме огаждали на мангалите. Голяма глезотия е за тях. Те бачкат на запаз. Ние субсидираме запада ,а като се разболеят се лекуват тук срещу 16 лв. мес. осигуровка с предимство пред българите с над 200 лв. мес. осигуровка. И са огнища на болеста.
Дано се окажем на висота да я стопанисваме и използваме добре тази съвременна техника !
Фирмата SIEMENS, основана от Ernst Werner Siemens през 1816 г., със своята 170 годишна история е световен лидер в силовата електротехника, а сега и в електрониката. Наистина, по-добър избор за доставка на нови локомотиви не може да бъде направен. Не зная само как този супер локомотив ще влачи старите вагони на композицията. Не съм сигурен и за издържливоста на нашите ЖП трасета. Да не говорим за инфраструктурата... Като гледам съвременните влакови композиции на големите държави по Света, техните ЖП трасета, изрядната инфраструктура, вътрешната уредба на вагоните и всичко останало...не ми се говори повече.
Хахахаах и на какво ще се движат тези влакове??? ....на релсите в задните дворове на циганската измет ли?
Въпросните договорени са градски влакове които са за транспорт в рамките на града.Това говори кви супер специалисти договарят такива неща.Смешни и жалки мошенници
Нови мотриси на стари релси, е като Ферари на разбит черен път без асфалтово покритие.
Tова не е мотриса а машина само (локомотив) те ще дърпат сигурно старите немски вагони 33,43,45 серия,а отделно сигурно пак ще се купуват и мотриси като дезирото дето го имаме пак на сименс
И това ще стане спомнете си метрото веднага на другия ден бяха нашарени тъпият българин си е тъп по рождение но децата не са виновни тъпите им родители са за трепане
Нещо цветовете не ми харесват. Трябва да са нарисувани от нас най-добрите графитаджии - Хроме, Фарс и други световно известни драскачи, дето окепазихме половин София и страната.
ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ - а кой ще се вози на тези мотриси като не дават да ходим до парка дори ???
Браво, добър избор. Siemens са добри, а конкертният локомотив няма аналог на пазара - предлага най-доброто съотношение цена/качество. Пожелавам качествено изпълнение, бърза доставка, милиони безаварийни километри, и най-вече: хората да ценят и уважават добрата техника. Да я пазат и поддържат както трябва и навреме. А циганите да не хвърлят камъни и да не маркирят новата територия с графити...
В Дряново има завод за локомитиви и вагони. Те къде спят? Някой покани ли ги за участие в търга?
Тоя завод само си го чувал, не си го виждал. Аз съм, и то преди 30 години, още тогава беше в трагично състояние и плачеше за закриване.
Пич, досега не съм чул клиентите да ходят да канят производителите на нещо си. Обратното е.