Коментари - ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ, струват 55,5 млн. лв. без ДДС | Бизнес.dir.bg
Коментари
А колко локомотива щяхме да купим с 5-8 млрд. които подари тиквата на САЩ за самолети в полза на САЩ?
За изтребителите и въоръжението платихме 1.2 млрд. щатски долара. Не споря за рационалността на покупката, но мразя анонимни дришльовци като тебе да лъжат на дребно. https://www.dnevnik.bg/politika/2019/08/12/3950125prevedenaecialatasumaot12mlrddolara_za/
Май със истребителите се прецакахме като ги платихме напред... Сега можеще по добра цена да получим Дали да не искаме още един истребиел за компенсация....
Какво е състоянието на БДЖ? - след като дадоша на концесия Летище София - би трябвало БДЖ да е в положително състояние? МОЛЯ ОПОЗИЦИЯТА ДА ПРОВЕРИ!
В интерес на истината, сега е времето за преговори за покупка на подобни неща. Същото се отнася и за военна техника. Производителите са гладни за поръчки и са готови на отстъпки. В момента са я окъсали здраво.
Има едно доста интересно видео в интернет, но е на немски. Та там търговския им представител обяснява, че този Смартрон локомотив е на базата на Вектрон, но орязан, и въпреки всичко способен да задоволи нуждите на всеки превозвач в немската ЖП Мрежа. Също интересен факт е, че човека назова и цена - 2,5 милиона евро струва един локомотив! Има стандартен договор, който всеки може да попълни и да поръча ... и сега се дръжте да не паднете - ПО ИНТЕРНЕТ! Да ... по интернет! Та, като цяло 10 локомотива излизат 49 милиона лева. Да кажем, останалите 6 са за резервните части и предстоящото обслужване и ремонт. Мисля, че като цяло сделката не е чак толкова лоша за нашите, но ми се щеше да натиснем швабите за още малко отстъпка!
"Орязан" в случая означава, че за разлика от Вектрон, който е мултисистемен (1500В, 3000В, 15кВ и 25кВ), Смартрона е само на 25кВ. Но на нас друг в момента не ни и трябва, защото най-близката различна от 25кВ електрическа ЖП система е чак в Словения. Освен това стремежа е постепенно всички да минават на 25кВ, а ние още с първата ни електрифицирана жп линия (София-Пловдив) сме на тази система.
Какво ще рече "магистрален локомотив"!?
Абе неграмотни журналя, правите ли разлика между локомотив и мотриса. Абе как може да ви е толкова ниско нивото. Бахти селянията...
Не гледай снимката на мотрисата Сименс. Сделката е за локомотиви.
Графитаджиите как потриват ръце. Само да им парнат тези локомотиви - така хубаво ще ги нашарят - ще направят произведения на изкуството. Дали не е можело да се поръчат небоядисани локомотиви? По евтино е щяло да бъде. То ние не може да ги опазим такива от графидаджиите.
Време е да се прецизират харчовете. Кой се вози във влак?! Вече 45 г. се возя с кола. Стига сме огаждали на мангалите. Голяма глезотия е за тях. Те бачкат на запаз. Ние субсидираме запада ,а като се разболеят се лекуват тук срещу 16 лв. мес. осигуровка с предимство пред българите с над 200 лв. мес. осигуровка. И са огнища на болеста.
Дано се окажем на висота да я стопанисваме и използваме добре тази съвременна техника !
Фирмата SIEMENS, основана от Ernst Werner Siemens през 1816 г., със своята 170 годишна история е световен лидер в силовата електротехника, а сега и в електрониката. Наистина, по-добър избор за доставка на нови локомотиви не може да бъде направен. Не зная само как този супер локомотив ще влачи старите вагони на композицията. Не съм сигурен и за издържливоста на нашите ЖП трасета. Да не говорим за инфраструктурата... Като гледам съвременните влакови композиции на големите държави по Света, техните ЖП трасета, изрядната инфраструктура, вътрешната уредба на вагоните и всичко останало...не ми се говори повече.
Хахахаах и на какво ще се движат тези влакове??? ....на релсите в задните дворове на циганската измет ли?
Въпросните договорени са градски влакове които са за транспорт в рамките на града.Това говори кви супер специалисти договарят такива неща.Смешни и жалки мошенници
Нови мотриси на стари релси, е като Ферари на разбит черен път без асфалтово покритие.
Tова не е мотриса а машина само (локомотив) те ще дърпат сигурно старите немски вагони 33,43,45 серия,а отделно сигурно пак ще се купуват и мотриси като дезирото дето го имаме пак на сименс
И това ще стане спомнете си метрото веднага на другия ден бяха нашарени тъпият българин си е тъп по рождение но децата не са виновни тъпите им родители са за трепане
Нещо цветовете не ми харесват. Трябва да са нарисувани от нас най-добрите графитаджии - Хроме, Фарс и други световно известни драскачи, дето окепазихме половин София и страната.
ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ - а кой ще се вози на тези мотриси като не дават да ходим до парка дори ???
Браво, добър избор. Siemens са добри, а конкертният локомотив няма аналог на пазара - предлага най-доброто съотношение цена/качество. Пожелавам качествено изпълнение, бърза доставка, милиони безаварийни километри, и най-вече: хората да ценят и уважават добрата техника. Да я пазат и поддържат както трябва и навреме. А циганите да не хвърлят камъни и да не маркирят новата територия с графити...
В Дряново има завод за локомитиви и вагони. Те къде спят? Някой покани ли ги за участие в търга?
Тоя завод само си го чувал, не си го виждал. Аз съм, и то преди 30 години, още тогава беше в трагично състояние и плачеше за закриване.
Пич, досега не съм чул клиентите да ходят да канят производителите на нещо си. Обратното е.
ДЗЗД "Сименс Трон" ще достави новите локомотиви за БДЖ, струват 55,5 млн. лв. без ДДС
Мотрисите трябва да са у нас до 13 месеца след подписването на договора
Обратно в новината