Коментари - До 2030 г.: Новите автомобили на Ford стават електрически | Бизнес.dir.bg
назад

До 2030 г.: Новите автомобили на Ford стават електрически

Компанията ще инвестира 1 милиард долара, за да модернизира завода си в германския град Кьолн

Обратно в новината
| Редактор : Александра Ангелова

Коментари - До 2030 г.: Новите автомобили на Ford стават електрически | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Форд и сиганин през зимата не работят.

Не работят тез дето ги купуване от италианските автоморги на по 250000 километра и нагоре

Мерцедеса ми е на 650 хил.км. и сменям само консумативи. Никакви проблеми. Познавам хора, на които им побеляха косите от Форд. Дори и в официалния им сервиз са зле техниците. Сменят бордови компютър с нов, за 3 хил.лева, човека си плаща, а проблема си остава. Баси кирливата марка. Който иска Форд да е горд - да си купува. И на сън не ми минава да допусна изделие на Форд в мои ръце! Пълен боклук.

Форд дизел на 280 Хил, пали без проблем, не палят тия на 500 х и нагоре...

120 години след като престанаха да правят електрически автомобили стигнаха обратно откъдето тръхнаха но сега са последни на опашката а тогава бяха първи

стига колелета и светофарчета, тури една кака най-после бе

Форда на жена ми ми е на 250 000 км и до сега единствения проблем е бил маркучите на хидравликата на волана. На мерцедеса ми на 125 000 км 1. Изтегляне от компанията за защита от корозия 2. Изтегляне от компанията за Смяна на аирбага заради опасен газ в него. 3. Изтегляне от компанията за обмяна на софтуера заради лъжа 4. Смяна на сервото - електрическо Задните врати при под 4 градуса не се заключват - грешна смазка - сменена И още и още Какво да ти кажа...

Служебните ни коли са Форд. Първата обикновен дизел. Втората е комън рейл. Тези коли им трябва само ток! Няма никакви проблеми. Втората се наблюдава леко остаряване, но то е до поддръжката. Когато НЕ желаеш да ти е изправна колата, а искаш по-скоро да я бракуват, за да ти купят нова, ами личи си!

F fix O or R repair D daily Е това е марката, имах един през далечната 1994 защото нямах пари за друго. От тогава не съм си купил Форд и през 2030 ако съм жив и здрав сигурно пак няма да си купя Форд.

Електричките трябва да си оправят батериите от 500 презареждания да стигнат поне до 1000-2000 за да ме привлекат като купувач. Много от показателите на електричките като ускорение нисък шум, вибрации и тн са привлекателни, теглото на батериите не е. Да караш малолитражна кола с теглото на пикап не е много забавно. Аз засега ще си остана динозавър на бензин без турбо В6 или 8. Поне в Америка бензина е ефтин. Аз се боря в глобалното затопляне като горя петрола, като свърши няма да има повече емисии. Поне тогава няма да има такива с големи коли да ме смачкат с малката ми електрическа триколка ili trotinetka:).