Коментари - До 2024-а: Подновяват над половината вагони и мотриси на БДЖ | business.dir.bg
назад

До 2024-а: Подновяват над половината вагони и мотриси на БДЖ

Пандемията се отрази и на железопътните превози - годишният спад е 36%

Обратно в новината
| Редактор : Александра Ангелова

Коментари - До 2024-а: Подновяват над половината вагони и мотриси на БДЖ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не разбирам едно. Защо БДЖ не закупува новопроизведени вагони от българските заводи, които също така и рециклират 40 годишните вагони, та те имат капацитет да произведат нови и модерни купейни и салонни пътнически вагони, на цени по-евтини от тези на конкурентите в Европа. Това важи и за БДЖ Товарни превози, тъй като тези заводи произвеждат и доста товарни вагони от всякакви видове, най-вече за износ, ама явно там няма далавера ....

Правете разлика между мотриса и локомотив, защото ставате смешни! Иначе, новите локомотиви и рециклираните вагони са страхотни. Поздравления

Има страхотен чар в пътуването с влак, много добра новина, железопътния транспост е изключителна привилегия

Как па така всичко се оправя , а като дойдат червените и турците фалират всичйо банки заводи държавата

А нещо, за тези които натрупаха задълженията през последно десетилетие да каза Вождът Тиква? А онзи министър детеубиец защо не е в затвора?

БДЖ не е излизало на печалба от .... зората на времето. Да се наливат пари там е само с цел да се усвоят от правилните хора, както неведнъж се е публикувало в разследвания.. За последно нашумя покрай ремонтите на една фирма свързана с Васил Божков.

Този чува ли се новите машини били като мерцедеси!!!??? Аз не виждам външно много разлика ! Дори и да е така ами до този Локомотив спре един китайски него с какво ще го сравним ? Имали сме най-добрите локомотиви движели са с 200 и стари 30 годишни вагони когато цял свят се движи с 400 км/ч

русийката не се движи с 400.. америката също.

А Баце оправя колеги с 200!

Защо не дадоха линиите на частни фирми и те данаправят тези инвестиции? Сега очаквам това да стане, след като се похарчат парите от държавата, а после линиите се дадат на "наши фирми" да го стопанисват! Така се прави бизнес в БГ.

хайде стига сме давали на частни фирми, а да започнеме да даваме концесии (ама истински). Щото и Костов уж раздаде 30 милиарда и още го дъвчат. (щото активите бяха купени с парите, които преди това Луканов беше раздал).

Кога ще стане бързо пътуването - София-Бургас е 500км. Да го вземе за 4 часа?

сега с кола може да се стигне за 2 часа от София до Бургас, но трябва да си приготвиш към 2000 лева и да стоиш без книжка половин година.

А, защо нищо не се прави за локомотивите и вагоните в Товарни превози. Защо държавата забрави за тях????

"...Имаме най9добрите локомотиви в света..." е , щом Баце казва, така е. Но как никоя от мисирките не се сети да му каже, че това са най-евтините и най-скромни по възможности локомотиви на Сименс? Впрочем, въпросът ми е риторичен.

Доживях! Все още не ми се вярва...

Е, жалко! Тия червените Шкоди ми харесваха повече, израстнах с тях.

Вместо д а сме като Швейцария с влаковете при развита мрежа.... По-добре да барат кинти със старирте автобуси....

Какво значение имат локомотивите, когато до морето се пътува 7-9 часа.По отношение на ж.п.транспорт сме на последно място в ЕС.Да бяхме дали на китайците да ни построят скоростни трасета,за да сме в крак с времето!

внасяме и стари мотриси.Вдигали до 160 км/час.А ж.п.пътищата позволяват до 80км/час.Също като магистралите-разрешени 90км/час.

Това са хубави новини но въпрос на време е кога питеците ще счупят с камъни стъклата а кретените ще нашарят влаковете със спрей.Ние сме държава в която вандализмът не намира наказание.