Делът на електромобилите в глобалните продажби ще надхвърля 60% към 2030 г.
На водещите страни ще са необходими още само 6 години, за да достигне този дял до 80%
Обратно в новинатаКоментари - Делът на електромобилите в глобалните продажби ще надхвърля 60% към 2030 г. | Бизнес.dir.bg
Коментари
В същото време в реалният свят в момента Фолксваген планира съкращения поради спад в продажните в поделянията им за електрокари. Хората не купуват електрокочини. В най-добрият случай се купуват хибриди, но и те са същото дърво. Скапе ли се батерията купувай нов, също като при телефоните а това води до замърсяване и трупане на екологичен боклук, тЪй като производството на батерии е изключително енергоемко и замърсяващо а рециклирането на батерии е в пъти по-зле от производството на нови. В същото време 30 годишни мерцедеси дори и с издъхнал двигател след ремонт за 3-4 хиляди лева работят като нови а смонтирана газова уредба почти и не замърсяват. ДВГ е по-добрата технология дори и в екологичен аспект, понеже води до по малко замърсяване, благодарение на по-дългият живот. Но кучето е заровено другаде. Целта е да се ограничи мобилността на популацията, като се направят автомобилите безбожно скъпи.
И с какви точно ресурси ще се произвеждат? Защото например ако не измислят друг вид батерии, това не е възможно.
Само преди месец имаше новина, че след като свършат (не се изтощят, а свършат окончателно), цената на новите батерии била колкото нов автомобил. Аз като съм прочел това, дали ще си купя електричка? Освен ако не ме принудят по някакъв начин разбира се...
И токът ще стане 50 пъти по-скъп. Щото тия пътища ще трябва и да се поддържат. Сега има акциз на горивата. Намалее ли потреблението на горива заради ел.коли, цената на тока ще стане космическа.
Съмнявам се. Това означава изключително много хора да сменят колата с чисто нова през следващите 6 години и при това задължително с електрическа. А колкото повече стават толкова по-сериозно ще става положението със зарядните станции. И толкова повече ще расте цената на тока.
Карам Хюндай Кона, зареждам я през ноща, 100км за 4 лв а пробега е 450 км
Ок за теб, а в един висок блок с 80 апартамента където дори паркоместа не стигат а камо ли зарядни станции?
Колко струва твоята кона електричка? Бас държа, че с парите за тая твоята, ще си взема един 10г. дизел висок клас и ще го карам следващите 15г, ще му плащам данъците и горивото и всички сервизи и обслужвания през тия 15г. И пари ще останат да си се почерпя. Айде нема нужда от твоите 4лв. на км, не знаеш колко си се нахендрил. Явко парите са ти дошли леснои лесно ги даваш. Пари изкарани с труд не се харчат лесно.
ако някой се пита какво е феийк нюз, е това е една такава. Зарибяват с глупости. Продажбите стагнират, защото се оказаха боклуци. А хибридите са най голямата измислица. Само след три години батерията е вече заминала и карам 100 безсмислени кила по пътищата и нямам багажник щото е пълен с батерията. Разкарвам го тоя боклук и следващия е пак дизел.
Синът ми си купи "Тесла" последен модел, живее в Германия, и става хахо да трепери докога ще му стигне батерията и дали има шанс да се включи навреме за зареждане. Не, мерси!
Шефът ми кара Тесла. Зарежда я на супера след работа докато слуша музика и пие една бира за да разпусне преди да се прибере. Аз лично бих искал да се прибра вкъщи вместо да вися там 45 минути. Най-близките зарядни са на 3-4 километра и са по две на супермаркет. И като се засечем трима кой ще зарежда, чоп ли да хвърляме, да си ги мерим ли...
Хибрида ми харчи 4л./100км А95, което е 10лв./100км Ел боклуците са 18-20 Kwh/100 което си е 20лв/100км Мога да добавям бензин по всяко време...
Хайде пак приказки под шипковия храст ... Те сега не могат да намерят къде да зареждат (защото места за нови станции почти няма, а капацитетът на сегашните може да се повиши незначително), какво ще стане ако се увеличат 10 пъти (например)... Финансовата помощ за покупка спира, бонусите се прекратяват, и настава истинската конкуренция.
Тея прогнози го правят Пенка и Донка под липата.... И от къде ще намерят батерии от Чехия ли?.... Щото по това време всички продадени трябва да им се сменят батериите!!!!!!!!!!! Тъпаци ...
Та ако досега се продават да речем 100000 от които 20000 електромобили, за да стигнат 60% трябва да намалят продажбите до 33000. Ами ако намалят населението с вирус наполовина и забранят на една трета от хората да карат с някакъв тест, ще стане.
Пикал съм ви електромобилите нормалните хора ще започнат да се возят на рикши, свят за богати боклуци.
КИТАЙЦИТЕ КЕФЯТ . .. СПИРАШ ЕЛЕКТРОМОБИЛА НА ЕЛЕКТРОСТАНЦИЯТА .... И РОБОТА НАПРАВО ВАДИ ИЗХАБЕНАТА БАТЕРИЯ И ОТ СТЕЛАЖА ТИ СЛАГА ДРУГА ЗАРЕДЕНА ... ИМАТ ВЕЧЕ КЪМ 20 000 ТАКИВА СТАНЦИИ .... ТАКА ИМА И РЕЦИКЛИРАНЕ НА БАТЕРИИТЕ .. И СЕ ПЕСТИ ОТ ТОВА ДА СИ КУПАВАШ СПЕЦИАЛНА БАТЕРИЯ ЗА СПЕЦИАЛНАТА ТЕСЛА ИЛИ ГУЛФА НА ЦЕНАТА НА НИВА ТЕСЛА ИЛИ ГУЛФ ..... ИМА ОЩЕ НЕЩА КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ОБМИСЛЯТ ОКОЛКО ТАЯ ТЕХНОЛОГИЯ
Човек трябва да е луд/зомби, за да си купи ел.автомобил предвид,че батерията за 1-2 години е паднала с повече от 50% производителност.
ПРАВ СИ ... ЗАТОВА ПИСАХ НАД ТЕБ КАК СА ГО НАПРАВИЛИ КИТАЙЦИТЕ .... СВАЛЯТ ТИ НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА БАТЕРИЯТА ИЛИ РЕЗЕРВОАРА С ВОДОРОД И ТИ ЗАКАЧАТ ЗАРЕДЕНА .... АКО БАТЕРИЯТА СЕ СКАПЕ НЕ Е ТВОЯ ГРИЖА - РЕЦИКЛИРАТ Я В ЗАВОДА
От пет години карам електрички - изобщо няма такова деградиране на батериите. Тези батерии имат използваем живот около 1500-2000 пълни цикъла. Ако с едно зареждане изминаваш 300км, това прави 450-600,000 км. Кой кара кола на половин милион километра?!
Много хора камераме коли и на много повече от тези километри и на много повече от тези години.
СЕВЕРНА ЕВРОПА - 30 МИЛИОНА .... КИТАЙ - 1.01 МИЛИАРДА ... Благодарение на Северна Европа и Китай, както и на активната политика за стимулиране, делът на електромобилите в глобалните продажби се е увеличил от 1% до 10 % за шест години ..... КОЛКО ИДИОТСКИ Е ТОЗИ ТЕКСТ :)) .... КИТАЙ СА СОБСТВЕНИЦИ НА ВОЛВО:)) .. НОРВЕГИЯ И ДАНИЯ КОЛИ НЕ ПРАВЯТ:))
Тук ще дойдат като "нов внос" като им се изтъркат подметките. С тези тукашни заплати друго няма да стане. И като цяло едни ще ядат месо, останалите картофи, но общо ядем мусака.
на тия медии не им омръзна да лъжат хората.... нито ще произведът толкова коли, нито пък има толкова хора които да си ги позволят, нито пък електропреносна система която да издържи на това натоварване....
Простата причина е че държавите богати на нефт не искат да служат. Русия, Иран, Венецуела, оае, Нигерия, и половин Африка искат да си продават нефта. А не някой да им го добива и продава. И демократичния свят реши, ами ще минем на ток. Не, че има ток, не че има милиарди за инвестиции, не че хората имат пари да купуват двойно по скъпи коли на ток. Но за демократичния свят, никога не е било проблем да напечатана едни пари, или да принуди хората да купуват нещо, което не само е по скъпо но и им създава неудобства. Тук няма нито зелена зделка, нито екология, нито пък решение в полза на хората.
А ми който има Аец и евтин ток що да не мине на електрички.
Ние имаме аец, но държавата дава по 2 милиарда годишно, за компенсации за тока за бизнеса. Точно това искам да обясня, решенията са политически, без да са обосновани, с никаква икономическа логика след 2 години, всички ние ще излезем извън регулацията на цената на тока за бита. И още от сега политиците искат да се опитат да дефинират термина "енергийно бедни". Тоест, въпреки че имаме се, въпреки че имаме достатъчно електроенергийни мощности, част от българите, ще станат енергийно бедни. И как тези хора, да си купят кола на ток
Дизела е боклук неслучайно цяла америка се движи на голямообемни бензини
До преди 20 години в САЩ нямаше дизелови ЛЕКИ автомобили. Бензинът им беше евтин и те нямаше защо да пестят за гориво купувайки по-скъпи коли, които консумират по-малко. ОБАЧЕ. Колите са коли, но КАМИОНИТЕ И ВЛАКОВЕТЕ СА САМО НА ДИЗЕЛ ! (Влаковете могат и да са електрически -60-70%). В моемнта дефицитът на дизел както в САЩ, така и в ЕС е голям !
Пълен ташак са тия боклуци. Дай ми дизел с ръчни скорости и не ме занимавай с глупсоти.
Балъците се изчерпаха, свършиха разни ентусиазирани идиоти да си купуват скъпи електрички, които се зареждат 3-4 часа. В 31 американски щата вече им въведоха данък, щото не плащали акциз. Айде честито на балъците, които си мислят, че като си купят ултраскъп таблет на колела, ще си паркират безплатно в синята зона и няма да плащат данък за таблета.
Тъй като разходите за батерии се радват на крива на обучение, паритетът на общите разходи за притежание е постигнат, а до края на десетилетието всички големи автомобилни пазари и сегменти ще постигнат ценови паритет. --- Ашколсун на гугъл транслейт това как ви го е превел
Навремето и кочияшите са гледали с присмех на първите коли пърпорещи с 10 км/час по улиците. В момента има огромен недостиг на нови коли. Една от причините е че всички авто производители са си променили стратегията и са пренастроили фабриките за електромобили. Който изкара повече коли на пазара, той ще стане новия лидер. Засега Тесла държи първенството.
Голямата разлика е, че автомобилите са променили изцяло начина на придвижване, докато при електричките това не се случва. Т.е. пак е автомобил, разликата е само е двигателя.
Най лесния начин да накараш хората доброволно и бързо да преминат от ДВГ на електрички е да вдигнеш цените на горивата до небето. Когато подмята приключи, вдигаш рязко цените на тока. Умните хора винаги забогатяват на гърба на простите. Така е било и ще бъде.
След 7 години я хамилята, я хамилярят. Не виждам да се направят толкова АЕЦове дотогава, с наличието на литий май нещата също не розови. Иначе и аз искам да мина на ток, но нова 11 годишна батерия е утопия.
Защо не се уточнява - "пълни електромобили" или "хибридни". Това е много важно ! И коренно различно !
толкова ток, та да ги захранва? Викате, като нищо са построили още 5000 АЕЦ-а от мащаба на най-големите сегашни по целия свят, та половината транспорт да мине на ток? Лошото е, че с екологията, със "зелената сделка", "зеления водороф" и с тези неща се занимават малоумници, които не могат да осъзнаят, че 2 и 2 е 4, а тръгнали глобални инициативи да прокарват...