Ще се превърне ли АМ "Хемус" в огромно фиаско
Забавянето при плащанията може да демобилизира строителите - да спре или забави дейността им, отбелязаха от "Автомагистрали"
Обратно в новинатаКоментари - Ще се превърне ли АМ "Хемус" в огромно фиаско | Бизнес.dir.bg
Коментари
Назначена била чиста държавана фирма и това му бил проблема на министъра, и нанесоха щети за милиарди за да се обуават на гърба на българите, Хора които не разбират нещата повече от пазрско говорене и стеротипна класификация на проблемите
Кога ще завършите поне участъка до Плевен бе, нещастници жалки! Що народ е без работа в момента и 1 година вече нищо не се работи! Че да не откраднели парите! А ми контрол трябва, но май и за това не ставате, камо ли за да свършите нещо.
Държавата и правителството в частност напълно са абдикирали по отношение на задълженията си по автомагистрала Хемус. Достатъчно е човек да попътува до София и ще види че: - Текущи ремонти по старите участъци няма. Дупките и неравностите на места са животозастрашаващи. - По пътните планта и покрай тях не е почиствано от месеци. Налични са камъни, останки от брони, прах, пясък, умрели животно, различни боклуци - Ремонтът на тунел “Ечемишка” трябваше да приключи до края на март. Не се забелязват активни дейности по него Като цяло доста безотговорно отношение.
Какво стана с опашките на границата с Гърция при Бойко????? Заменихте ГИ с ПП ,и опашки за олио
Една и съща дължина на магистрала в Сърбия струва 3 пъти по малко, отколкото в България. Говорим за една и съща фирма. Това ни донесоха хората на Баце. Но поне при тях се строеше, а ПП само зяпат и не правят нищо
СМЯТАЙТЕ КОЙ ВИ УПРАВЛЯВА В МОМЕНТА!!!!! НАЧЕЛО СА СЛОЖИЛИ ДОКАЗАН КРАДЕЦ - ОТКРАДНА 5 МИЛИОНА ЛЕВА ОТ ТЕЛЕНОР СЪЩИЯ ТОЯ ОБРАЗ, НО УСЛУЖЛИВО БЕШЕ ОПРАВДАН ОТ "КОЙ"ТО ТРЯБВА ТРИ ДНИ ПРЕДИ ИЗБОРИТЕ!!! ОБЕЩАНИЕТО Е ДА СЕ ИЗСМУЧАТ ПАРИТЕ ПРЕЗ МРРБ И ДА СЕ ПЛАЩА ЗА ФИКТИВНИТВ ДОГОВОРИ НА ГЕРБ!!! ТОВА ПРЕДСТАВЛЯВА ЛЕКЕТО НАЧЕЛО НА МРРБ!! ОТ ПП, ДБ И БСП ТРЯБВА ДА СА ЛУДИ ДА ГИ ОСТАВЯТ ТИЯ БЕЗОБРАЗНИЦИ ИТН!!!!!
МА НЕМА ДА СТАНЕ ТАЯ ВАШАТА ДА ОПОСКАТЕ КИНТИТЕ......, ПЪРВО ОПРАВЕТЕ ДОГОВОРИТЕ ПОСЛЕ ОБСЛЕДВАНЕ И СЛЕД ТОВА ПЛАЩАНЕ!!! ЗАНЕМ ЧЕ РОЛЯТА НА ГРОЗДАНКАТА Е ТАЗИ - СМУКАЧ НА КОИНТИ!!!! АЙДЕ НЕМА НУЖДА!
600000 ще пътуват за Гърция. И ако си мислиш,че тези от опашките за олио са били някога в Гърция,много се лъжеш.
Значи щом това са "леко намалени" темпове, представям си коя година ще пуснат тръбата Витиня - 2309 г.?
като не може да се справи ремонта на пътищата, да подава оставка и да бега че Гешев ще го вкара при бай Ставри. На калпав уй козината му пречи.
100% е една и съща :) това показва безграничната тъпота, некомпетентност и безсилие на чалгопитеците от пп-бсп-итн :) ще представиш ли геоложките изследвания, проектите, материалните сметки и парите за изкупуването на частните имоти по трасето, или само ще си лаляш? :) безспорен факт е, че бсп-пп-итн доведоха до: - 600% увеличение на цените на тока за бизнеса - фалити на фирми, разчитащи на евтин ток и прирооден газ - 100% инфлация на олиото - 30% инфлация на други хранителни продукти - опоскан резерв - удвоен външен дълг!!!
А какво е положението с пропадняли път до Триград? А какво е положеието със свлачището до с. Тикале - път свързващ Смолян с Кърджали, Мадан, Гърция...
След, като това вече е свършена работа, няма значение колко са платени авансово. Ти, като работиш само аванс ли вземаш? На края на месеца си искаш и заплатата, нали??? Скоро ако така я карат никой няма да се явява на новите обществени поръчки,няма строителство, няма ремонти. А хората нека си чупят колите и да се мъчат. Неадекватници.
неремонтирана мантинела загина 26 годишно момиче. Министъра на Регионалното развите носи пряка отговорност. Гешев спиш!
Положението е, като в цяла България. Анализират. Даже наели чужда фирма за анализи. Докато това мине, пак ще дойде зимата. Две нулеви години. Промяната....
"Просто Бойко" взе парите и каза "Чакай малко"! И после отпраши с джипката за Банкя.
Просто го напишете в прав текст: Пет месеца сме откъснати от света заради калинките на Киро-простия! На повечето хора извън региона не им дреме за вас и не знаят на какво са подложени хората там
След Барбаганьос и неговите 55 000 000 км магистрали все още има пътища за строене в БГ! Странно.
20 години крадене на милиарди от ДПС и ГЕРБ, това стана. И имитиране на дейност, докато получаваха нареждания от турското посолство, това стана. Мутри депесарски и гербаджийски
Сега си представете следната ситуация: Сменят управителя на фирмата в която работите и той ви заявява: Аз не съм видял какво си правил през изминалия месец, търси си заплатата от стария шеф! Пари от мене няма да видиш!
Няма пари за заплати...ама вижте собственниците на фирмите.....построиха си палати по морето и са скасаха от луксозни почивки....с тез пари..и после...няма заплати....да си разпродадат палатите и да платят на работниците...мога и конкретни имена на такива шефове на фирми да кажа
струва три пъти по-евтино от сръбската. Баце прекрати вече една процедура за високи цени на офертите
"Хемус" е голяма мечта на българите, която прекалено дълго се забави и тя може да се превърне в огромно българско фиаско. Не знам за българите като цяло, но за една малка група политици и техните кръгове от фирми е сбъдната мечта да усвоят няколко милиарда лева. Както се казва: В ИМЕТО НА НАРОДА И НЕГОВОТО БЛАГО, ОСТАВЕТЕ НИ ДА КРАДЕМ!
Аааа, не - не дължи! Само Герб дължат, и по специално младежкото Герб! Ей ся ша кажа на Киро да прати Рашков да ги арестува! Даже и Божков ще свидетелства срещу тях по скайп от Дубай!
Първо беше една или две фирми на които държавата дължи близо милиард лева, седмица по късно друга фирма пак към която има задължения в размер на стотици милиони. Седмица две по-късно друга фирма на протест за едни 20-40 млн., после седмица по късно друга фирма за едни около 30 милиона и сега поредната фирма, към която държавата има дълг!?!? хахахахаха Ужким щеше да има проверки за това на кои фирми какво се дължи, пък ето че докато те не се оплачат няма да чуем за тях. И най-забавното всички реват за неплатена работа от миналата година! Цяла година успяли да съществуват без заплащане и чак сега изведнъж стигнаха до извода, че им трябват тези пари.
дето изкупуваха по 100 литра олио не могат да отидат на по-евтина и приятна почивка в гърция?
Магистрала Хемус скоро няма да бъде построена ,защото няма пари.Борисов им беше оставил 500 милиона за текущи плащания,но Кокоре се уплаши да не ги откраднат и ги скри на тайно място дето никой не го знае. Сега вече всички неудачници в тая държава могат да бъдат щастливи,може да няма Хемус,но пък няма и кражби.
Строителят на АМ "Хемус" е неизвестен.Никой не си припозна чувалите с милионите от оня склад в Югозападна България.Значи не се знае кой строи там.Като стане ясно кой е откраднал авансовите милиони,тогава ще се плати на неговите работници.Елементарно ,та дрънка.
Вицове има за такива като теб. Трябва да си изключително тъп и прост неудачник , за да не знаеш ,че Комитова лично поне 10 пъти се похвали ,че е прехвърлила тия пари в бюджета
И ако някога започне да се строи, магостралата ще излезе петорно по-скъпа. Р сега се сетете кой ще я плати.
Прави впечатление, че през последните месеци Сдружение „Европейски център за транспортни политики” (ЕЦТП) - в лицето на неговия председател Диана Русинова-Мехмедали, е особено активно в усилията си да информира обществото за лошото състояние на пътната маркировка по прясно ремонтираните участъци на АМ „Тракия“, за пътните знаци с променящи се съобщения на „Автомагистрали“ ЕАД, за некачествените или физически овехтелите мантинели по някои от мостове на АМ „Хемус“ и т.н. По принцип името на Диана Русинова е добре познато в публичното пространство, защото тя е един от най-неотстъпчивите и "сприхави" експерти и нашумя заради непреклонната й публична позиция като експерт от Института за пътна безопасност (ИПБ). То стана и особено известно неотдавна и с изнесена от служебния министър арх.Виолета Комитова информация за обществена поръчка, която някои медии определиха като опит за „броене на шосейни дупки от Космоса“ („Сега“, „Стандарт“ и др.). Нещо, което наистина звучи екзотично и повишава желанието за търсене на подробности. Така при проверка в регистъра за обществени поръчки се открива такава за „Георефериране на пътната инфраструктура чрез сателитни системи с цел превенция на пътнотранспортния травматизъм”. От решението за обявяването й от 29 април 2021 г. става ясно, че поръчката е на стойност 7.680 млн. лв. без ДДС и че „може да се реализира само от „СПЕЙС ТЕХНОЛОДЖИ СОЛЮШЪНС – РИМОУТ СЕНСИНГ ИИМИДЖРИ“ ДЗЗД поради наличие на изключителни права, включително на правата на интелектуална собственост.“ В мотивите за това се посочва, че фирмата има сключен договор със „СПЕЙС ТЕХНОЛОДЖИ СОЛЮШЪНС“ ООД, а последния - с физическото лице Диана Русинова-Мехмедали, е представила електронна заявка за патент. По-нататък е записано, че „Проектът за дистанционно заснемане и анализ на риска от настъпване на пътнотранспортно произшествие е подкрепен от американската „Аероспейс Корпорейшън“, като водещият експерт в сферата на космическите политики д-р Джейми Морин в писмо до Русинова изтъква, че: „Прилагането на технологии за космическо-дистанционно наблюдение за идентифициране на пътни отсечки е възможност за по-внимателна проверка на безопасността. Космическото заснемане не е единствената технология, но този метод може да допринесе за една по-многослойна стратегия,която може да включва космическо, въздушно и наземно заснемане, както и дълбоки проверки на място за проблеми, които са идентифицирани. Такъв подход се прилага в други области като сателитните изображения се комбинират с въздушни хиперспектрални сензори с различно приложение, но никога досега не са прилагани с цел оценка на риска и превенция над пътно-транспортния травматизъм…”. Самата Диана Русинова (по съпруг - Мехмедали) в интервю по Нова на 09.06.2021 г. заявява: „България има възможност да стане първата страна в света, в която да се използва тази система.” Странно, като се има предвид, че България е транспонирала Директива (ЕС) 2019/1936 за управлението на безопасността на пътните инфраструктури, чл.10 на която гласи: „С цел подобряване на безопасността на пътищата в рамките на Съюза, Комисията установява съгласувана система за обмен на информация и най-добри практики между държавите, обхващаща програмите за обучение… и доказани технологии за пътна безопасност.“