Коментари - Да отговорим ли на мейл и позвъняване след края на работния ден | business.dir.bg

Коментари - Да отговорим ли на мейл и позвъняване след края на работния ден | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много ясно, че не! Ако 8 часа не са стигнали на някого да се свърже с мен, винаги може да опита на следващия ден!

Работещите хора само тогава могат.

Няма да отговоря след работно време!!!! Как след работно време?!?!?! ЛУДИ ЛИ СТЕ А? Робовладелци мръсни…. Еййй личното време е неприкосновено!!! И заплата поне 2000 лева А по добре 3000 лева И да знаете че личното време е лично! Звъни телефон… - Какво правиш? Отговор… -Нищо…. На работа съм Нищо нищо нищо

На лекарите телефоните звънят денонощно.

Има международен бизнес, има професии, които зависят човешки животи. Или пък става дума за милиони и репутация. Въпрос на избор и доколко се чувстваш ангажиран. Ако не, на другия ден може да си събираш парцалките и да похлопаш на друга врата. Или а ходиш да правиш банички. Ама пък ще ставаш в 3...

Зависи от типа работа. При някои професии ако не си вдигнеш телефона дори и в извънработно време след това просто може да нямаш работа. При други ако не си вдигнеш телефона след края на работния ден няма да се случи абсолютно нищо и те могат и да не го вдигат.

Това ли е най-важното за ОБЩЕСТВОТО? Що не пуснете и статиа: Да направиш ли сви..а на шефа или не? ДИР въвсем са изперкали....

В първия момент взех тия ръце на снимката за нечии крака...

Това трябва да е част от договорните отношения и да е регламентирано как се заплаща този извънреден труд, ако се касае за трудов договор. Може някой по лична преценка да уговори с клиент и предварително, че ще чака свързване с него дори и след работно време, но това обикновено е между две страни, които вече се познават като хора. Иначе рискувате някой да ви звъни в петък 22 часа, да ви каже нещо, щото сега се бил сетил.

Ясно, че нямаш досег с бизнес. Ако от това дали ще си вдигна телефона зависят милиони и репутации, то в момента в който си тръгна те си тръгват с мен. Та успех. А хората от които зависят животи също са хора и имат нужда от почивка и личен живот. Когато не са дежурни някои друг е дежурен и е негова работа, не тяхна.

Ако съм ти клиент, и съм доволен от тебе, що да не ти звъннта в петък в 22 часа и да ти кажа "наздраве".

Щото служебния ми остава на работа.

Да, ако всяка минута извън работно време ти я плащат по 1.5 отгоре. Категорично не във всички останали случаи. Щом някой не те е потърсил по служебна работа по време на работният ти ден, значи не е спешно и може да почака.

Само глупаците се идентифицират с работата си. Щастливите хора имат живот извън работа и прекарват времето си със семейство, приятели, имат хоби, тренират, четат книги, обучават се. Никой не е женен за работата си и трябва да си куку да правиш повече отколкото ти се плаща. Повярвайте ми, компанията няма да мисли два пъти ако трябва да се отърве от теб, защото трябва да отреже разходи. Никой няма да каже, ама той/тя отговаряше на обаждания и имейли след работа. Казват ти, че си освободен и на следващият ден дори никой не помни, че си работил вече там.

... ако отговориш на мейл извън работно време, ще те помислят за идиот... хората чакат отговор първа възможност ВЪВ работно време за отговор. И да, зареждаш си служебния тел. на бюрото в офиса извън работно време.

Има два вида работещи - тези които работят за да живеят и тези които живеят за да работят. Първото е необходимост, а второто - психично отклонение.

Светът не е черно и бяло. Преди години имахме случай на заспал водач на микробус на нощен курс, в следствие на което самокатастрофирал в дере. Свидетели взели телефона му (водачът беше пострадал) и звънят на последните набрани от него номера. Аз какво да отговоря: звъните ми в извънработно време, изчакайте! Ставаш и тръгваш към болницата, друг към съпругата му, за да не съобщаваме такава вест по телефона, трети към мястото на катастрофата. Но на имейл “прати ми този документ” няма да отговоря.

Мейл може да го пропуснеш. При положение, че си със служебен телефон си длъжен да отговориш. Все пак меринджейнте много държат на служебен телефон.

Ако си само с личен не вдигаш. Но ако ти е служебен си длъжен.

Зависи от работата,, нещата не са еднопосочни! Какво ще кажете когато трябва да проведете личен разговор в работно време? Не е ли равностойно? Ако държите да не ви търсят в извън работно време, то в работно време трябва да забравите за лични разговори и социални мрежи! Със сигурност тези, които си вдигат телефона постепенно стават много ценни за фирмата, така че всеки сам преценява.