"Брекзит съсипа бизнеса ми": Източноевропейските тираджии бягат от Великобритания
Британските спедитори с ужас наблюдават как шофьорите им се разбягват. "Всичко е заради Брекзит." Много източноевропейски тираджии вече не се чувстват добре дошли на Острова, а и работата вече е много по-сложна
Обратно в новинатаКоментари - "Брекзит съсипа бизнеса ми": Източноевропейските тираджии бягат от Великобритания | Бизнес.dir.bg
Коментари
Глупости. Ами да вдигнат заплатите и ще намерят шофьори. А от изчистването на острова от румънските мангали, Англия може само да спечели!
Именно, а повишената цена ще я платят бедните и необразовани глупаци, които се вързаха на богатите лъжци, които им обещаха търговия без ограничения и оставане в общия европейски пазар... Сега май се оказа, че това са брадати лъжи... Иначе си прав - вдигане на цените му е майката, която ще плати крайния глупак-гласоподавател...
И в Япония няма източноевропейски шофьори, пък доставките някак си вървят. Голяма работа.
Истината е съвсем друга. Преди години Англия създаде възможност шофьор на тир да може да си отвори фирма и да работи чрез нея въпреки че няма камион. Това даде възможност на хиляди шофьори да дойдат и да изкарват много пари...и да не плащат данъци или пък минимални такива. Тази система вече е спряна от Април тази година и затова повечето от шофьорите се връщат да карат пак Европа, не че там не ги облагат повече но си казват поне ще са близо до своите страни. Така че това няма нищо общо с Брекзит.
А откъде ще вземат пари за тия заплати при положение, че европейския пазар на практика им е затворен?
Винаги обръщайте внимание на източниците на информация. Тази статия е от Дойче Веле, с които Дира работи, не е от Дейли Телеграф или ББС например. Ясно е, че ДВ ще пишат срещу Брекзита, но да питам аз защо не направят един критичен анализ, за простотиите на Меркел и ЕС бюрокрацията. Въпросът е риторичен.
Гьобелсовата радиотчка (дойче зеле) е платен рупор на американските интереси. Спонсорира се директно от конгреса на сащ. Факт.
Ако удвоят заплатите може и да се върнат. Но във всеки случай работниците не са виновни за брекзит.
Е нали има индуси и мохамедани, може точността малко да се наруши, ама ще се намери кой да кара.
Информацията може да е от Дойче Веле но е вярна. Работя в централният офис на Маркс и Спенсър една от най долемите търговски вериги за облекло и храна. Проблемът с шофорите е много сериозен, имаме цял отдел новосъздаден да се оправя с блатото наречено Брекзит. 1/3 от храните за магазите в Ирландия не могат да се изнасят. Доставките на пресни храни за европейските магазини са спряни -фирмата се е видяла в чудо, ще отвария логистичен филиял в Европа за да заобиколи тарифите. Вярни са и другите два фатора- промяна на данъчите правила са самоусигуряващи се и също огромен брой чакащи да минат листовките за шофьори заради Ковид. Англичаните са хора обичащи риска и бягащи от планирането- но на менаджерите в компанията никак вече не им е забавен този Брексит. Печалбите се смалиха -поредният хит е че се налага да плащат премиум тарифи на малкото останали шофьори да им извозват продукцията. Това е реална информация от първа ръка.