"Брекзит съсипа бизнеса ми": Източноевропейските тираджии бягат от Великобритания

Британските спедитори с ужас наблюдават как шофьорите им се разбягват. "Всичко е заради Брекзит." Много източноевропейски тираджии вече не се чувстват добре дошли на Острова, а и работата вече е много по-сложна

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Информацията може да е от Дойче Веле но е вярна. Работя в централният офис на Маркс и Спенсър една от най долемите търговски вериги за облекло и храна. Проблемът с шофорите е много сериозен, имаме цял отдел новосъздаден да се оправя с блатото наречено Брекзит. 1/3 от храните за магазите в Ирландия не могат да се изнасят. Доставките на пресни храни за европейските магазини са спряни -фирмата се е видяла в чудо, ще отвария логистичен филиял в Европа за да заобиколи тарифите. Вярни са и другите два фатора- промяна на данъчите правила са самоусигуряващи се и също огромен брой чакащи да минат листовките за шофьори заради Ковид. Англичаните са хора обичащи риска и бягащи от планирането- но на менаджерите в компанията никак вече не им е забавен този Брексит. Печалбите се смалиха -поредният хит е че се налага да плащат премиум тарифи на малкото останали шофьори да им извозват продукцията. Това е реална информация от първа ръка.

Е нали има индуси и мохамедани, може точността малко да се наруши, ама ще се намери кой да кара.

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Ако удвоят заплатите може и да се върнат. Но във всеки случай работниците не са виновни за брекзит.

Не всичко е заплати

Винаги обръщайте внимание на източниците на информация. Тази статия е от Дойче Веле, с които Дира работи, не е от Дейли Телеграф или ББС например. Ясно е, че ДВ ще пишат срещу Брекзита, но да питам аз защо не направят един критичен анализ, за простотиите на Меркел и ЕС бюрокрацията. Въпросът е риторичен.

Гьобелсовата радиотчка (дойче зеле) е платен рупор на американските интереси. Спонсорира се директно от конгреса на сащ. Факт.

Истината е съвсем друга. Преди години Англия създаде възможност шофьор на тир да може да си отвори фирма и да работи чрез нея въпреки че няма камион. Това даде възможност на хиляди шофьори да дойдат и да изкарват много пари...и да не плащат данъци или пък минимални такива. Тази система вече е спряна от Април тази година и затова повечето от шофьорите се връщат да карат пак Европа, не че там не ги облагат повече но си казват поне ще са близо до своите страни. Така че това няма нищо общо с Брекзит.

Е, ти по-добре знаеш от англичаните, разбира се.

И в Япония няма източноевропейски шофьори, пък доставките някак си вървят. Голяма работа.

peshoa

Къде си бе Найджъл?

Глупости. Ами да вдигнат заплатите и ще намерят шофьори. А от изчистването на острова от румънските мангали, Англия може само да спечели!

Именно, а повишената цена ще я платят бедните и необразовани глупаци, които се вързаха на богатите лъжци, които им обещаха търговия без ограничения и оставане в общия европейски пазар... Сега май се оказа, че това са брадати лъжи... Иначе си прав - вдигане на цените му е майката, която ще плати крайния глупак-гласоподавател...

А откъде ще вземат пари за тия заплати при положение, че европейския пазар на практика им е затворен?