Коментари - Българските превозвачи заобикалят пакет "Мобилност" - ще се регистрират в чужбина | business.dir.bg
назад

Българските превозвачи заобикалят пакет "Мобилност" - ще се регистрират в чужбина

Ако на 8 юли изискванията бъдат приети в сегашния им вид, България ще започне дело в Съда на ЕС

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Българските превозвачи заобикалят пакет "Мобилност" - ще се регистрират в чужбина | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А така! Всичко възможно направете само и само превозвачите да са робовладелци! Гангстерска държава еййй....

Аз не разбирам, много, много, но като си регистрират фирмите в други държави , това не означава ли , че трябва да плащат данъци, осигуровки, и минимални ставки и като цяло да следват трудовото законодателство за конкретната държава , в която са си регистрирали фирмата? Те не се ли борят именно срещу това ? Не ми се вярва сами да се набутат да плащат данъци и заплати като в Швейцария например.

Много добре разбирате за какво става въпрос. Те искат да са регистрирани в България и да плащат всичко съгласно ниските стойности тук, а реално да работят в Европа и да печелят огромни пари от тази разлика в стандарта на живот, като междувременно създават некоректна конкуренция с по-ниски цени от тези на регистрираните там фирми. Както се казва: НЕ МИНАВА! Всяко нещо си има граници, а нашите мутробизнесмени си мислят, че в Европа пасат трева или могат да ги корумпират като у нас.

Е какво "заобикаляне" на проблема е това? Ако се регистрират в чужбина, ще трябва да изпълняват техните изисквания (демек ще им спукат гъза от нарочни проверки и актове) и ще плащат данъци и осигуровки в чужбина. Т.е. ще станат френски и германски фирми. Ние защо харчим тогава пари и енергия за тях?

"шофьорът да се връща в страната, в която е регистрирано превозното средство, поне веднъж на 4 седмици, независимо къде се намира;" Ако фирмите се пререгистрират в чужбина, СБОГОМ СЕМЕЙСТВО В БЪЛГАРИЯ. "камионите да се прибират в държавата, в която е регистрирана фирмата, поне веднъж на 8 седмици." ВСЕ ТАЯ, КЪДЕ Е РЕГИСТРИРАНО МПС-то, а то ще е пререгистрирано в чужбина заради горната мярка. Умирам от смях с тези социални мерки.

Ето затова ще има 50% площи за излагане на български стоки в търговските вериги и дефакто ще изместват вноса на чужди стоки.”Свободен пазар”, какво да се право ...

Какво толкова? На всеки 2 месеца искат превозното средство да се върне до България. Не може Ганьо да купи един камион, да го върти из Европа години и да плаща такси и данъци в БГ, и да преминава фиктивен технически преглед. Като го пререгистира в чужбина техническия преглед вече не е фиктивен и данъците не са същите. Прави са хората да не искат да им подкопаваме бизнеса с нелоялна конкуренция.

какво не е ясно бе, фирмата се регистрира в чужбина и работи за тази държава - в БГ няма да влезе и лев от тях, всичко прибира чуждата държава.А като се има в предвид че това е гръбнака на бг икономиката значи хазната яко ще отънее. За шофьорите нищо няма да се промени, все са си на път.Толкова от герб, сделката беше направена като идва франсето у нас, срещу това баце спазари поста на стрина сталина и франсето даде рамо.ам с тойзи матр'ял толко за вази, кухи герберски тикви това си заслужаватe.

Не е точно така, защото не става на въпрос само за Бай Ганьо, а за цяла Източна Европа. Да, проблемът от една страна е в по-ниските цени, на които возят източноевропейските превозвачи. От друга страна, Западноевропейските фирми през последните години заложиха предимно на развитие на логистиките и транспортния сегмент доброволно беше предаден на бедните страни. Сега просто искат да си го върнат частично, защото станаха прекалено зависими и "благодарение" на превозвачи, които свалят цените с 30-40%, местните транспортни компании стават неконкурентноспособни. Друг момент е, че добре работещите БГ фирми не правят дъмпинг на цените, защото освен нови камиони, предлагат и качество на услугите, но има, за съжаление много фирми, които не го правят. Кофтито е, че страдат и невинните. И понеже основно в коментарите се нарочват за виновни БГ фирмите като експлоататори, нека не забравяме за западните спедиционни, които имат офиси в Източна Европа и които наемат и разчитат предимно на Източноевропейски шофьори. Познайте защо!

Хаха - регистрирайте се... да ви гепят след това шофьорите, че да почнете да им плащате като на хора! Щото като се регистрираш в чужбина ще си под чужбински закони и тва дето го правите сега там няма да мине!

А дано ама надали. Не е сигурно дали там може да регистрираш фирма за 2 лева, а ще са нужни много повече пари , а има и много други изисквания, които няма да се харесат на българските бизнесмени . И всъщност говорейки така кого плашат ЕС или България?

Какво означава Европейски Съюз - ЕС а означава за всички еднакво да ама не ! Все едно една голяма държава и всяка държава да е като град- това е била идеята . Обача за едни може а за други не. Нашата България винаги е дискриминирана ! Не се намири никой да има каже ало кво правиш ако направиш така и ние ще направиме така ! А някой чужденец дойде и като започене да Yes- ка и No -ка и ДЕПУтатите казват No Problmo така ще е и никой няма да ни уважава ! Запример давам Гърците - фалирала държава която знае как да си поиска МИЛЯРДИ без да ги връща и даже за пенсионерите има кеш и тетака .

Ааа, то не е лошо някои шофьори да отидат малко на работа в чужди фирми, за да се понаучат, че карането е 9 часа, а не 6-7, че се връзват колани, че ЧМР-та се проверяват, да се отучат от алкохол по време на работа и от псуване.

Там на балкона седи Макрона и се провиква по микрофона, оп ся, оп ся

Леко с пропагандата, дееееее :)

Че шофьора трябва на 4 седмици да се изкъпе поне веднъж и да види жената и децата,освен това на 8 седмици трябва и камиона да се обслужи технически.Но на Ганя,не му трябва нито да се къпе нито да проверява изправността на камиона.

Ами опазил Господ шофьорът да се къпе само когато е в къщи. В такъв случай, ще трябва да се въведе и задължителна дезинфекция и дератизация на кабината на камиона. А камионите могат да се обслужват и в чужбина ако имат нужда.